[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110703
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:41

Ja, van die lopende groene snotneuzen die ze aan hun handen afwegen en vervolgens met hun snotterige plakhandjes overal aan zitten :r

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:44

Palmera schreef:
sanso schreef:
Ik kan al helemaal doordraaien als een hond zijn poot rustig gaat zitten aflikken :+ nee... kinderen en de daarbij behorende geluiden zijn niks voor mij :=

Echt? :+ Hoezo dat dan?

Alles wat ik van een kind niet kan hebben kan ik van een hond prima hebben. De meest stinkende, schurftende vol vlooien en teken straathond sluit ik met liefde in mijn armen.

Al is een kind schoongewassen: vlug de andere kant op rennen, je weet nooit wanneer het gebrul en gekwijl begint.



Ja ik weet ook niet, kan er ook echt niet tegen als mensen luidruchtig eten of ademen :')
Kan alles hebben maar van sommige geluiden kan ik helemaal krankjorum worden, is niet fijn hoor altijd.

Gelukkig zijn de honden goed opgevoed en weten ze na een blik al dat ze moeten stoppen _O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110703
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:45

Sanso, heb je misschien last van misofonie? Dat zou je aversie tegen sommige geluiden verklaren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:45

Cayenne schreef:
Ja, van die lopende groene snotneuzen die ze aan hun handen afwegen en vervolgens met hun snotterige plakhandjes overal aan zitten :r

Dat :r

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:46

Cayenne schreef:
Sanso, heb je misschien last van misofonie? Dat zou je aversie tegen sommige geluiden verklaren.


Nog nooit van gehoord, zal zo eens eventjes googlen.
Ik houd veel van mijn honden hoor begrijp mij niet verkeerd maar dat poten (of piemel :r ) likken gaat er echt niet in..

Sure_lee

Berichten: 10393
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:48

In mijn vorige relatie wilde ik geen kinderen. Maar voelde me ook niet meer aangetrokken tot hem. Dus ook geen behoeft aan voortplanting haha.

Met mijn nieuwe vriend stond ik er open in. En hij ook niet negatief. Maar we hebben het zo leuk samen dat we nu meer neigen naar nee.

Daar komt voor mij bij dat ik alleen kinderen zou willen op de ' ouderwetse' manier. Dus thuisblijven om voor dat kreng te zorgen ipv altijd maar wegbrengen. Ik wil mijn kind dan zelf naar school kunnen brengen en op halen en dat soort dingen.
Als dat haalbaar is over een poosje en we staan er achter dan kan het zijn dat we er toch voor gaan.
Maar dan wil ik eerst een onderzoek of het handig is.
Ben geboren met HD en heb een gebroken rug gehad. Daarnaast komen er veel baarmoeder problemen in mijn familie voor. En ik wil zeker niet het risico lopen dat mijn gezondheid gevaar loopt.
Kan altijd gebeuren natuurlijk maar dan wil ik wel eerst de risico's die ik op voorhand al kan weten onderzoeken.

Palmera

Berichten: 9459
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:48

Sorro schreef:
Omdat clipjes eraf kunnen en eileiders terug kunnen groeien.
Schijnt dat de veertjes techniek nu helemaal niet meer uitgevoerd wordt maar daar ook problemen mee waren.

Overigens ga ik voor totale verwijdering van de eileiders dus denk dat dat wel 99.99999999% safe is, heb nikkelallergie en dat ene gaatje/litteken meer in mijn buik kan mij niet schelen

Ach op die manier. Die veertjes zijn inderdaad ernstig in opspraak.
Bij mij hebben ze mijn eileiders wrl verwijderd. Dat geeft namelijk 100% zekerheid. En die littekentjes vallen reuze mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:49

Van de oudjes in het verzorgingshuis kan ik alles hebben. Of ze nu volledig onder de diarree zitten of braaksel. Laatst nog iemand moet helpen die overgaf. En net uur daarvoor haring had gegeten :D

Maar poep of braaksel van kinderen. En ik ga over mijn nek. Die lucht is zoveel anders.

Sure_lee

Berichten: 10393
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:50

sanso schreef:
Cayenne schreef:
Sanso, heb je misschien last van misofonie? Dat zou je aversie tegen sommige geluiden verklaren.


Nog nooit van gehoord, zal zo eens eventjes googlen.
Ik houd veel van mijn honden hoor begrijp mij niet verkeerd maar dat poten (of piemel :r ) likken gaat er echt niet in..


Heerlijk toch als je gewoon aan je geslachtorgaan kunt likken wanneer je maar wilt!

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:51

Niet waar ik bij ben :Y)

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:53

sure_lee :') :')

De dog smakt zo getverderrie. Nee dat vind ik ook niks.
Het kauwen op zijn eigen wang/lip vind ik ook vervelend klinken haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:53

Sure_lee schreef:
In mijn vorige relatie wilde ik geen kinderen. Maar voelde me ook niet meer aangetrokken tot hem. Dus ook geen behoeft aan voortplanting haha.

Met mijn nieuwe vriend stond ik er open in. En hij ook niet negatief. Maar we hebben het zo leuk samen dat we nu meer neigen naar nee.

Daar komt voor mij bij dat ik alleen kinderen zou willen op de ' ouderwetse' manier. Dus thuisblijven om voor dat kreng te zorgen ipv altijd maar wegbrengen. Ik wil mijn kind dan zelf naar school kunnen brengen en op halen en dat soort dingen.
Als dat haalbaar is over een poosje en we staan er achter dan kan het zijn dat we er toch voor gaan.
Maar dan wil ik eerst een onderzoek of het handig is.
Ben geboren met HD en heb een gebroken rug gehad. Daarnaast komen er veel baarmoeder problemen in mijn familie voor. En ik wil zeker niet het risico lopen dat mijn gezondheid gevaar loopt.
Kan altijd gebeuren natuurlijk maar dan wil ik wel eerst de risico's die ik op voorhand al kan weten onderzoeken.


Je noemt het 'dat kreng' maar wil het wel overwegen? :?

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:53

Hahaha, soms in dit topic hè... :')

Ik heb ook snel last van geluid. Al de hele dag vindt iedere collega die langsloopt me zielig want ik zit alleen, maar eerlijk, ik kan best zonder mijn kamergenootjes die soms bijna door hun toetsenbord heen timmeren en bijna non-stop zitten te eten (snoepen).
Het enige jammere is dat ik iedere keer zelf om koffie moet lopen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:53

Ik heb een teefje en die gaat rustig achter op haar kont zitten en met een poot der trut wrijven...

Lijkt zo op masturberen dat ik elke keer weer wacht op die zucht van het klaarkomen...

Sure_lee

Berichten: 10393
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:55

Relaxed schreef:
Sure_lee schreef:
In mijn vorige relatie wilde ik geen kinderen. Maar voelde me ook niet meer aangetrokken tot hem. Dus ook geen behoeft aan voortplanting haha.

Met mijn nieuwe vriend stond ik er open in. En hij ook niet negatief. Maar we hebben het zo leuk samen dat we nu meer neigen naar nee.

Daar komt voor mij bij dat ik alleen kinderen zou willen op de ' ouderwetse' manier. Dus thuisblijven om voor dat kreng te zorgen ipv altijd maar wegbrengen. Ik wil mijn kind dan zelf naar school kunnen brengen en op halen en dat soort dingen.
Als dat haalbaar is over een poosje en we staan er achter dan kan het zijn dat we er toch voor gaan.
Maar dan wil ik eerst een onderzoek of het handig is.
Ben geboren met HD en heb een gebroken rug gehad. Daarnaast komen er veel baarmoeder problemen in mijn familie voor. En ik wil zeker niet het risico lopen dat mijn gezondheid gevaar loopt.
Kan altijd gebeuren natuurlijk maar dan wil ik wel eerst de risico's die ik op voorhand al kan weten onderzoeken.


Je noemt het 'dat kreng' maar wil het wel overwegen? :?


Ja, zo noem ik mijn paard ook.... of hoerenknol terwijl ik er ontzettend gek op ben...
what's in a name... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:57

Sure_lee schreef:
Relaxed schreef:

Je noemt het 'dat kreng' maar wil het wel overwegen? :?


Ja, zo noem ik mijn paard ook.... of hoerenknol terwijl ik er ontzettend gek op ben...
what's in a name... :+


Tja, dat weten we hier niet he, komt gewoon gek over als je het zo leest ;)

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 15:59

Cayenne, had even een online testje gedaan (natuurlijk geen echte diagnose oid) maar ik kwam daar uit op 17 punten wat voor ernstige misofonie staat :x
Ik ga mij er verder over inlezen want het zou mij niks verbazen. Had er nog nooit over nagedacht dat het echt ‘iets’ kon zijn.

Ik noem babies altijd aardapollen. Of gerimpelde aardapollen. Bluh.
Als je dan langs iemand met een kinderwagen loopt met 10 mensen eromheen die ‘ahhhh’ en ‘oehhhh’ zeggen dan zeg ik tegen mijn vriend kijk ze allemaal blij doen tegen die aardapol dan. Kunnen we samen lachen en verder genieten van ons kindervrije leventje.
Zou graag naar een land willen waar ze geen kinderen hebben. Maar die bestaat niet helaas.

Anoniem

Re: Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 16:01

Ik stond gister in een wachtrij bij Disney. Voelde ik opeens wat aan mijn been. Dus wou het al wegvegen/tikken. Was het een enorm klein jongetje. Oeps :+

Fira

Berichten: 1953
Geregistreerd: 30-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 16:40

Jaaaa nieuw topic *\o/*

Hier zijn we er nog steeds niet uit, ik ben begin 23 en mijn vriend bijna 28 en we zijn 4 jaar samen.
Hij wil wel en ik wil niet.
Heeft voor heel veel discussies gezorgd, maar we zijn nog niet op het punt gekomen om uit elkaar te gaan.

Al kan hij moeilijk kinderen krijgen als hij niet degene is met een baarmoeder ~~}>

Sure_lee

Berichten: 10393
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 16:44

Fira schreef:
Jaaaa nieuw topic *\o/*

Hier zijn we er nog steeds niet uit, ik ben begin 23 en mijn vriend bijna 28 en we zijn 4 jaar samen.
Hij wil wel en ik wil niet.
Heeft voor heel veel discussies gezorgd, maar we zijn nog niet op het punt gekomen om uit elkaar te gaan.

Al kan hij moeilijk kinderen krijgen als hij niet degene is met een baarmoeder ~~}>


Oeh dat lijkt me wel lastig hoor. Want wanneer kom je wel op dat punt om uit elkaar te gaan.....

Stybba

Berichten: 3016
Geregistreerd: 14-12-03

Re: Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 16:46

Ik meld me ook weer :D
Pff wat gaat t snel hier, vanmorgen in deel 1 de oproep gelezen voor een nieuw topic en nu al op pagina 4 van deel 2!

Mars

Berichten: 33266
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 16:48

Oh t nieuwe topic is open, top :D

En qua partner heb ik t erg getroffen met een man die ze ook niet wil. Ben dan ook vanaf begin vrij duidelijk geweest over geen kinderen willen, hij was en is t roerend met me eens gelukkig.

Syberdepiep

Berichten: 1600
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 16:51

*\o/* nieuw topic!

Niobe

Berichten: 7987
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 16:51

Jeej nieuw topic, ik meld me ook weer! :D

watchthesky schreef:
Hahaha, soms in dit topic hè... :')

Ik heb ook snel last van geluid. Al de hele dag vindt iedere collega die langsloopt me zielig want ik zit alleen, maar eerlijk, ik kan best zonder mijn kamergenootjes die soms bijna door hun toetsenbord heen timmeren en bijna non-stop zitten te eten (snoepen).
Het enige jammere is dat ik iedere keer zelf om koffie moet lopen -O-


Oh, ik wil ook een eigen kantoor. Moet mezelf soms inhouden om niet te gaan gillen :')
Als er veel collega's aanwezig zijn word ik ook snel ernstig overprikkeld en ga ik juist heel stil in mijn hoekje achter de pc zitten en dan krijg ik ook de vraag of het wel gaat. Ja, ga gewoon stil aan het werk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 16:52

Fira schreef:
Jaaaa nieuw topic *\o/*

Hier zijn we er nog steeds niet uit, ik ben begin 23 en mijn vriend bijna 28 en we zijn 4 jaar samen.
Hij wil wel en ik wil niet.
Heeft voor heel veel discussies gezorgd, maar we zijn nog niet op het punt gekomen om uit elkaar te gaan.

Al kan hij moeilijk kinderen krijgen als hij niet degene is met een baarmoeder ~~}>


Lastig hoor, want wil jij hem een kind onthouden door bij elkaar te blijven? Op een bepaald moment zal er toch een keuze gemaakt moeten worden, een middenweg is er niet :+