Er ontgaat mij denk ik iets....
Als ik ergens een advertentie zet dan krijg ik best wel vaak de opmerking “loot graag mee”.
Nu had ik al begrepen dat dit wel eens per ongeluk gebeurt, maar hoe dan?
Zelf heb ik nog nooit meegemaakt dat ik dit (per ongeluk) gepost heb.
Ook kan ik mij voorstellen dat het eens een keer als grapje wordt neergezet, maar zoveel grapjes...
Het zijn ook geen items die ik b.v. op een weggeefhoek heb staan, maar echt wel duurdere dingen, lees een paard en speciaal gemaakte zadelkast b.v.
Ik zie die opmerking ook wel vaak bij advertenties van andere mensen staan, soms een paar keer bij dezelfde advertentie. Dusssss, wat ontgaat mij hier?
Verder maak ik ook best vaak mee dat mensen reageren met “ik heb je een pb gestuurd”, maar ik ontvang niets. Toch kijk ik regelmatig bij messenger zelf of ik nieuwe berichten heb ontvangen, of ik “zwaai” dan naar diegene die mij een bericht zou sturen, maar niets....
Afgelopen zondag viel mij op dat ik bij messenger ineens een stuk of 5 berichten van mensen had staan, van een advertentie van begin deze maand
. Deze stonden dus echt niet eerder in messenger. Allemaal terug geantwoord, maar niemand reageerd meer (zullen wel denken, domme muts
).Deze week heb ik dus de advertentie weer geplaatst, en weer verschillende reacties dat ze een pb hebben gestuurd, maar niets ontvangen.....
Wat snap ik niet, of doe ik verkeerd?
Gebeurt mij ook wel eens. Als ik het door heb dan verwijder ik de reactie meteen, maar soms ontgaat het me als ik gewoon even snel wat heen en weer scroll...