Wij wonen in een “gewoon” rijtjeshuis en momenteel hebben we alles onder het bed van de logeerkamer staan. Maar, die raakt vol.
Dus hebben we er ook wat in de badkamer kast staan, in de kelderkast, in de huiskamer, onder de kapstok, op zolder in dozen/kisten, ik word er gek van!
De meeste schoenenkasten nemen veel ruimte in beslag en daar kunnen maar maximaal 6 paar schoenen in. Laten we het verdubbelen en plek hebben voor 12 paar, is dat nog veel te weinig voor ons.
Flauwe tips zoals schoenen weg doen (auw) hebben we niets aan.
Hoe gaan jullie met jullie schoenen verzameling om en ik ben natuurlijk opzoek naar creatieve en handige oplossingen waar ik uiteindelijk in beperkte ruimte mijn 50/60 paar schoenen in kwijt kan.
als schoenen wegdoen geen oplossing is, een groter huis kopen
anders kwestie van in een schuur een rek plaatsen waar schoenen inpassen. Anders vliering. onder je eigen bed ook nog, grotere kasten kopen die echt elke cm vullen. Als je huis vol is zul je misschien toch wat moeten wegdoen, opdragen en in ieder geval even geen nieuwe kopen.
mijn vriend zn schoenen staan in zn eigen mancave. En 1 paar bij de voordeur.

mij bevalt deze oplossing wel, het ziet er ook wel oké uit. Ik heb maat 39 maar groter past er ook wel in, en hakken ook. Dit is een kleine Billy boekenkast maar je hebt ook nog veel grotere (die staan bij ons in de woonkamer, wel gevuld met boeken
wij hebben fruitkistjes in de gang voor de schoenen. Kun je zelf zo hoog maken als je wilt. En je kan per kistje 2 a 3 paar schoenen kwijt.
ok dat is serieus teveel zowat, dan is langzaam aan verminderen toch wel handig misschien? Draag je ze ook allemaal?