60 vrouwen 30 mannen vakantie voor onbeperkte sex, mening?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Deze vakantie is

Ok, waarom niet
216 (61%)
Gestoord
122 (34%)
Iets anders
16 (4%)

Totaal aantal stemmen: 354


WeCo

Berichten: 480
Geregistreerd: 31-01-10
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 18:59

MiniMeLona schreef:
Huertecilla schreef:

Sterker nog; vrouwen met vermeend (lees verward) feministische blokkering voor de ogen.

Ok, ik ga weer aan de lol bij mijn vrije vriendin :D
(was even ingelogd om haar fotos van de Itera te laten zien)



:') En waarom krijg ik toch altijd het valse nicht idee bij jou Huerticulla?

Er zijn er hier meerdere die jou proberen uit te leggen dat er eigenlijk hetzelfde wordt gedacht als jij en toch dit soort trieste en valse sneren blijven uitdelen? Zo flauw en sneu dat het lachwekkend wordt.


Idd een soort van hysterisch stokpaardje, niet willen lezen wat er staat want dan kun je niet meer volhouden dat je als enige vrij bent om te doen en te laten wat je wilt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 03:39

anjali schreef:
Enzino,jij woont op Phuket? Ik ben daar ook ooit op vakantie geweest. Het is er prachtig,maar je struikelt wel over de prostitutie.Waarbij ik vrees dat veel vrouwtjes daar toch wel door armoede gedreven dat werk doen.

Momenteel Phuket, hiervoor Bangkok waar het uitgebreider is en daarvoor ben ik vaak op vakantie geweest in Pattaya waar naar schatting 10% van de inwoners in de prostitutie werkt. En dat voor een land waar prostitutie illegaal is.

Hier in Thailand is het allemaal redelijk normaal. Er wordt openlijk over gesproken, de borden met prijzen hangen buiten bij een club en het is in sommige gebieden onmogelijk niet te zien wat er aan de hand is (behalve dan voor de commissaris van politie die om de zoveel tijd een persconferentie geeft dat er geen prostitutie is). Bovendien is het land er voor veel mensen ook de bestemming voor, ook Nederlanders.

Na 12 jaar Thailand, inclusief met eigen ogen verschillende segmenten van de industrie te hebben gezien (het lage segment van de freelancers op beach road Pattaya, het middensegment van alle bars en clubs in Pattaya en Bangkok, het hoge segment voor Japanners en het hogere segment waar oud-klasgenoten hun bachelorfeestjes hielden) en 2 Nederlanders en 1 engelsman te kennen die soortgelijke bedrijven hier runnen, heb ik aardig het idee wat er hier speelt. Tel daarbij op dat veel vakantiegangers er ook Japan en de Filipijnen bij bezoeken en je hebt meteen wat internationaal vergelijkingsmateriaal.

Vandaar dat het er bij mij ook niet helemaal in gaat met het beeld dat sommige mensen hier proberen te schetsen. Waar vrouwen gedwongen worden aan zo'n vakantie mee te doen, waar ze compleet slachtoffer zijn en waar hun leven in gevaar is. Dat zal ongetwijfeld bestaan maar hoe hoger het segment hoe minder dwang en hoe meer vrijheden de vrouwen hebben. De scene is hier vele malen groter dan in Nederland, en hier is nauwelijks sprake van dwang, met als uitzondering het allerlaagste segment gericht op de lokale markt. Natuurlijk is een belangrijke drijfveer armoede, maar ik zal daarover zeggen dat het "relatieve" armoede is in heel veel gevallen. Relatieve armoede als in een iPhone 7 ipv een iPhone 8.

Ik weet dus niet waar de dames voor genoemde 4-daagse vakantie vandaan komen, maar de haven van Phuket kan cruiseschepen aan en je kan er gerust eentje vullen in een middag met dames die hier vrijwillig aan mee zouden willen doen voor een stuk minder dan 1000 euro. Hetzelfde voor Pattaya, waar naar (onofficiële) schatting 27.000 prostituees werken.

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 13:12

WeCo schreef:
MiniMeLona schreef:

:') En waarom krijg ik toch altijd het valse nicht idee bij jou Huerticulla?

Er zijn er hier meerdere die jou proberen uit te leggen dat er eigenlijk hetzelfde wordt gedacht als jij en toch dit soort trieste en valse sneren blijven uitdelen? Zo flauw en sneu dat het lachwekkend wordt.


Idd een soort van hysterisch stokpaardje, niet willen lezen wat er staat want dan kun je niet meer volhouden dat je als enige vrij bent om te doen en te laten wat je wilt.


en we zijn weer op het ´niveau´ van persoonlijk worden.

Prettige zondag verder +:)+