60 vrouwen 30 mannen vakantie voor onbeperkte sex, mening?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Deze vakantie is

Ok, waarom niet
216 (61%)
Gestoord
122 (34%)
Iets anders
16 (4%)

Totaal aantal stemmen: 354


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 03:09

MiniMeLona schreef:
Maar jij loopt blijkbaar geen risico op jouw werk, want anders sprak je ook wel over "gevarengeld" denk ik? Want een groot risico zit er voor deze dames zeker aan vast, zij hebben namelijk geen enkele zekerheid dat er niet een paar gevaarlijke gekken tussen zitten. En dan is 1.000 euro voor 4 dagen ergens seks moeten hebben met geen mogelijkheid om snel weg te komen als het mis loopt, echt veel te weinig.

Dan zien we dat ook anders... meestal zijn het de vrouwen die in controle zijn. Het zijn geen dames die op hun mondje gevallen zijn en alles maar over zich heen laten komen, onderdeel van het beroep is juist die controle kunnen houden en ongewenste situaties kunnen voorkomen en afzwakken.

En stel het gaat mis, wat denk je dat er dan gaat gebeuren? Elke man heeft 2 dames, maar op dag 3 heeft een man nog maar 1 dame. Wat denk je dat de andere 58 dames doen? En de andere 29 mannen? En de organisatoren? Zou het goed voor de sfeer zijn of is het iets dat ze zullen proberen te voorkomen?

Bovendien, waarom zouden gevaarlijke gekken hier aan meedoen? Waarom zou een gevaarlijke gek niet gewoon naar de wallen gaan en zich daar uitleven? of naar een gevaarlijke-gekken-club waar er bovendien een groot assortiment gekke speeltjes aanwezig zijn? Gevaarlijke gekken hebben vaak geen 6000 dollar over voor 4 dagen, vooral niet als je voor dat geld overal ter wereld kan komen waar je veel gevaarlijkere en gekkere dingen kan doen.

Dit soort vakantie trekt volgens mij een bepaald slag mensen aan: rijke heren die een luxe vakantie willen en op hun wenken bedient willen worden voor een paar dagen (sexueel en niet sexueel), niet een groep gevaarlijke gekken die 2 vrouwen nodig hebben omdat er wel eens eentje "kapot" kan gaan in 4 dagen en ze een backup nodig hebben.

p.s. die 1000 euro voor 4 dagen is door een poster hier verzonnen en nergens op gebaseerd. Misschien krijgen ze wel 1000 euro per dag, of maar 100 euro per dag.

WeCo schreef:
Zodra de heren betalen voor deze vrouwen worden de vrouwen in een positie geplaatst waarin ze nooit meer zonder consequenties ergens nee tegen kunnen zeggen. Zeker niet in een omgeving met 30 mannen die fors geld neerleggen voor ze. Denk niet dat empathie daar een hoog gewaardeerde karaktereigenschap is.

Ik denk dat je die vrouwen verschrikkelijk onderschat. Een vrouw is geen slachtoffer in het leven, en vrouwen in deze sector zijn juist uitermate goed in stand een man onder de duim te houden.

Anoniem

Re: 60 vrouwen 30 mannen vakantie voor onbeperkte sex, mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 04:58

Dat laatste ben ik volmondig met je eens enzino: een zelfstandige dame van plezier zal zich dan ook nooit in een onveilige situatie plaatsen, wel met nadruk op zelfstandige.

Gini
Berichten: 17907
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: 60 vrouwen 30 mannen vakantie voor onbeperkte sex, mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 09:42

Weglopen wanneer de situatie alsnog onveilig wordt en de politie bellen gaat echter wel moeilijk wanneer je op een boot ergens midden in de zee zit.

WeCo

Berichten: 480
Geregistreerd: 31-01-10
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 10:38

enzino schreef:
MiniMeLona schreef:
Maar jij loopt blijkbaar geen risico op jouw werk, want anders sprak je ook wel over "gevarengeld" denk ik? Want een groot risico zit er voor deze dames zeker aan vast, zij hebben namelijk geen enkele zekerheid dat er niet een paar gevaarlijke gekken tussen zitten. En dan is 1.000 euro voor 4 dagen ergens seks moeten hebben met geen mogelijkheid om snel weg te komen als het mis loopt, echt veel te weinig.

Dan zien we dat ook anders... meestal zijn het de vrouwen die in controle zijn. Het zijn geen dames die op hun mondje gevallen zijn en alles maar over zich heen laten komen, onderdeel van het beroep is juist die controle kunnen houden en ongewenste situaties kunnen voorkomen en afzwakken.

En stel het gaat mis, wat denk je dat er dan gaat gebeuren? Elke man heeft 2 dames, maar op dag 3 heeft een man nog maar 1 dame. Wat denk je dat de andere 58 dames doen? En de andere 29 mannen? En de organisatoren? Zou het goed voor de sfeer zijn of is het iets dat ze zullen proberen te voorkomen?

Bovendien, waarom zouden gevaarlijke gekken hier aan meedoen? Waarom zou een gevaarlijke gek niet gewoon naar de wallen gaan en zich daar uitleven? of naar een gevaarlijke-gekken-club waar er bovendien een groot assortiment gekke speeltjes aanwezig zijn? Gevaarlijke gekken hebben vaak geen 6000 dollar over voor 4 dagen, vooral niet als je voor dat geld overal ter wereld kan komen waar je veel gevaarlijkere en gekkere dingen kan doen.

Dit soort vakantie trekt volgens mij een bepaald slag mensen aan: rijke heren die een luxe vakantie willen en op hun wenken bedient willen worden voor een paar dagen (sexueel en niet sexueel), niet een groep gevaarlijke gekken die 2 vrouwen nodig hebben omdat er wel eens eentje "kapot" kan gaan in 4 dagen en ze een backup nodig hebben.

p.s. die 1000 euro voor 4 dagen is door een poster hier verzonnen en nergens op gebaseerd. Misschien krijgen ze wel 1000 euro per dag, of maar 100 euro per dag.

WeCo schreef:
Zodra de heren betalen voor deze vrouwen worden de vrouwen in een positie geplaatst waarin ze nooit meer zonder consequenties ergens nee tegen kunnen zeggen. Zeker niet in een omgeving met 30 mannen die fors geld neerleggen voor ze. Denk niet dat empathie daar een hoog gewaardeerde karaktereigenschap is.

Ik denk dat je die vrouwen verschrikkelijk onderschat. Een vrouw is geen slachtoffer in het leven, en vrouwen in deze sector zijn juist uitermate goed in stand een man onder de duim te houden.


Jij bent, wat mij betreft, in deze hele discussie ontzettend naïef. Weet dat de wereld voor veel vrouwen én mannen, in een afhankelijke positie , een stuk donkerder is dan jij beseft. Volgens mij heb jij werkelijk geen idee.

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 10:51

WeCo schreef:
Maar dit soort ongelijkwaardige reizen geven mij wel een vieze smaak in mijn mond.


In welke realiteit leef jij?

In onze maatschappij is sex een product, de vrouw dus een product en is er daardoor NOOIT gelijkwaardigheid tussen de sexen.

Van huisvrouw tot vrouwenhandel is het basisprobleem hetzelfde. Wil je er wat aan doen? Breng dan vrije sex in de praktijk. Zo simpel is het.
Dénk er maar over na.

Voor de rest heb je niet het recht de vrijheid van anderen te beperken. Sterker nog, heb je niet eens recht op een mening daarover als je geen benul hebt van waar je het over hebt.


@Gini; boot op zee; google eens op swingersreizen. Is op zee, losse vrouwen hebben korting.
Of op gangbang-avond/feest. Paren/vrouwen naar feesten met heel veel extra mannen voor sexlol door de vrouwen.

Heerlijk vrijgevochten dames mogen geen baas over eigen lijf zijn, daarvan niet onbeperkt mogen genieten omdat hokjesgeesten het zich niet kunnen voorstellen? Dát maakt míj misselijk.

Ok, ik ga mijn berglief een afscheidskus geven en naar kustlief. Die zijn beiden financieel onafhankelijk en gaan beiden met mij naar sexfeesten met mannenoverschot. Ik voel me enórm bevoorrecht dat ik mijn leven mag delen met zulke heerlijk vrijgevochten vrouwen.
Oh en dan is er ook nog een ´vriendin´ die me als sexperiment ziet: Voel ik me letterlijk héérlijk bij; waardering voor lijf en vaardigheid, lekkere sex en geen énkele verplichting/toekomstverwachting.
Oh2 en zo ken ik ook verschillende dames die met korting sexfeesten bezoeken voor hun lol en eigenwaarde zonder verder geneuzel.

#mutsenzonderbenulmetwaardeoordeel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 11:03

Het grote verschil is wel huerticulla, dat bij dat soort feesten waar jij het over hebt, de veiligheid van iedereen wordt gewaarborgd, grote portiers en iedereen zorgt voor elkaar en houd het in dr gaten als het uit de hand loopt. Dat is idd fantastisch als op zo een wijze met seks kunt omgaan. Maar zodra het een dienst wordt zoals in dit geval , zou er van die veiligheid waarborgen wel eens helemaal geen sprake kunnen zijn.

En laat dat nu net zijn waardoor mensen die vieze smaak in hun mond krijgen. Ik begrijp jouw kort door de bocht reactie dan ook niet als je het daar eigenlijk mee eens bent?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-10-18 11:06, in het totaal 2 keer bewerkt

Gini
Berichten: 17907
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 11:04

Als het allemaal zo mooi is als jij schetst, Huertecilla, heb ik er geen probleem mee. Maar als de vrouwen als drug friendly aangeprezen worden heb ik mijn bedenkingen bij het 'baas over mijn eigen lijf zijn' en 'heerlijk vrijgevochten zijn'. Als ik drugs moet nemen om mijn werk naar behoren vol te kunnen houden, dan betwijfel ik mijn gelukkig zijn. Maar goed, als het wel allemaal in orde zou zijn, dan wens ik iedereen dikke pret. *\o/*

WeCo

Berichten: 480
Geregistreerd: 31-01-10
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 11:32

Huertecilla schreef:
WeCo schreef:
Maar dit soort ongelijkwaardige reizen geven mij wel een vieze smaak in mijn mond.


In welke realiteit leef jij?

In onze maatschappij is sex een product, de vrouw dus een product en is er daardoor NOOIT gelijkwaardigheid tussen de sexen.

Van huisvrouw tot vrouwenhandel is het basisprobleem hetzelfde. Wil je er wat aan doen? Breng dan vrije sex in de praktijk. Zo simpel is het.
Dénk er maar over na.

Voor de rest heb je niet het recht de vrijheid van anderen te beperken. Sterker nog, heb je niet eens recht op een mening daarover als je geen benul hebt van waar je het over hebt.


@Gini; boot op zee; google eens op swingersreizen. Is op zee, losse vrouwen hebben korting.
Of op gangbang-avond/feest. Paren/vrouwen naar feesten met heel veel extra mannen voor sexlol door de vrouwen.

Heerlijk vrijgevochten dames mogen geen baas over eigen lijf zijn, daarvan niet onbeperkt mogen genieten omdat hokjesgeesten het zich niet kunnen voorstellen? Dát maakt míj misselijk.

Ok, ik ga mijn berglief een afscheidskus geven en naar kustlief. Die zijn beiden financieel onafhankelijk en gaan beiden met mij naar sexfeesten met mannenoverschot. Ik voel me enórm bevoorrecht dat ik mijn leven mag delen met zulke heerlijk vrijgevochten vrouwen.
Oh en dan is er ook nog een ´vriendin´ die me als sexperiment ziet: Voel ik me letterlijk héérlijk bij; waardering voor lijf en vaardigheid, lekkere sex en geen énkele verplichting/toekomstverwachting.
Oh2 en zo ken ik ook verschillende dames die met korting sexfeesten bezoeken voor hun lol en eigenwaarde zonder verder geneuzel.

#mutsenzonderbenulmetwaardeoordeel


Volgens mij begrijp jij helemaal niet wat ik schrijf. Ik zeg namelijk precies het zelfde als jou.

Ik benoem het zelfs letterlijk boven de zin die jij quote:
.

" Met zijn allen onbeperkt,vrijwillig, gelijkwaardig op sex vakantie prima idee, vooral doen."


Dus ik het met je eens en ben 1000% voor vrije sex. Of je nu samen met je man of vrouw wilt swingen, of als vrijgezel het bed wilt delen met 8 mannen tegelijk, of je wilt genieten van SM of je fetisjisme uit wilt voeren met 1 of meerdere mensen, heerlijk als je dat wilt en als je dat in de praktijk kunt brengen. Prima juist.

Maar mijn blijheid daarover houdt op als mensen in een positie worden gebracht waarin ze niet meer vrij kunnen beschikken over hun eigen lichaam. En de kans daarop bij dit soort reizen is imo onevenredig groot. Er is voor je betaald en fors ook.
Of heb jij de illusie dat zo'n type man duizenden euro's neerlegt met het voornemen 4 dagen lang 2 vrouwen heerlijk te laten genieten?

Amber_anne

Berichten: 6918
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 12:07

Gini schreef:
Als het allemaal zo mooi is als jij schetst, Huertecilla, heb ik er geen probleem mee. Maar als de vrouwen als drug friendly aangeprezen worden heb ik mijn bedenkingen bij het 'baas over mijn eigen lijf zijn' en 'heerlijk vrijgevochten zijn'. Als ik drugs moet nemen om mijn werk naar behoren vol te kunnen houden, dan betwijfel ik mijn gelukkig zijn. Maar goed, als het wel allemaal in orde zou zijn, dan wens ik iedereen dikke pret. *\o/*


Maar drug friendly en drugs moeten nemen om je werk te doen zijn 2 heel verschillende dingen

Gini
Berichten: 17907
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 12:11

Het is hoe je je waar aanprijst. En wat zou drug friendly in de aanprijzing van deze waar dan betekenen?

Amber_anne

Berichten: 6918
Geregistreerd: 09-04-18

Re: 60 vrouwen 30 mannen vakantie voor onbeperkte sex, mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 12:14

Deze mannen komen om te feesten en gewoon helemaal los te gaan en voor veel mensen hoort daar drugs bij. Een lijntje coke of twee om lekker door te feesten, zouden ze ook doen als ze in een club uitgaan.
Nou is het altijd wel fijn als jij niet de enige bent die dat doet en dus mensen hebt die gezellig mee doen.
Dat is wat anders dan vrouwen die drugs moeten gebruiken om dit werk te doen.

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Re: 60 vrouwen 30 mannen vakantie voor onbeperkte sex, mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 12:23

Eens met Weco, als zowel mannen als vrouwen hadden moeten betalen voor de seksboot was het anders geweest.

Gini
Berichten: 17907
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 12:23

Maar de vrouwen moeten dan toch wel drugs gebruiken om dit werk te doen. Want als ze het niet doen, zijn ze saaie partypoopers. Als ze geen lijntje snuiven, zijn ze niet leuk, dat valt bij mij toch wel heel hard onder 'moeten'.

Goof

Berichten: 28788
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 12:25

Gini schreef:
Maar de vrouwen moeten dan toch wel drugs gebruiken om dit werk te doen. Want als ze het niet doen, zijn ze saaie partypoopers. Als ze geen lijntje snuiven, zijn ze niet leuk, dat valt bij mij toch wel heel hard onder 'moeten'.


Je vult voor die vrouwen iets i waar je helemaal niets vanaf weet.
Je weet niet of het saaie partypoopers zijn, je weet niet of ze niet leuk zijn zondet lijntje gesnoven te hebben en je weet niet of zij dit dus 'moeten'.
Waarom alles invullen voor een ander?

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 12:26

Gini schreef:
Maar de vrouwen moeten dan toch wel drugs gebruiken om dit werk te doen. Want als ze het niet doen, zijn ze saaie partypoopers. Als ze geen lijntje snuiven, zijn ze niet leuk, dat valt bij mij toch wel heel hard onder 'moeten'.


Dat kan ik nergens uit halen?

Amber_anne

Berichten: 6918
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 12:35

Gini schreef:
Maar de vrouwen moeten dan toch wel drugs gebruiken om dit werk te doen. Want als ze het niet doen, zijn ze saaie partypoopers. Als ze geen lijntje snuiven, zijn ze niet leuk, dat valt bij mij toch wel heel hard onder 'moeten'.


Maar de vrouwen hebben dit waarschijnlijk al aangegeven dit niet erg te vinden, anders ga je niet mee met deze reis

Gini
Berichten: 17907
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 12:38

Goof schreef:
Gini schreef:
Maar de vrouwen moeten dan toch wel drugs gebruiken om dit werk te doen. Want als ze het niet doen, zijn ze saaie partypoopers. Als ze geen lijntje snuiven, zijn ze niet leuk, dat valt bij mij toch wel heel hard onder 'moeten'.


Je vult voor die vrouwen iets i waar je helemaal niets vanaf weet.
Je weet niet of het saaie partypoopers zijn, je weet niet of ze niet leuk zijn zondet lijntje gesnoven te hebben en je weet niet of zij dit dus 'moeten'.
Waarom alles invullen voor een ander?


Ik antwoordde op het bericht van Amber_anne uiteraard.
BTW, zo lang hier op Bokt niet 1 van die 60 vrouwen zit, geeft iedereen maar een eigen invulling aan het verhaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 12:47

WeCo schreef:
Jij bent, wat mij betreft, in deze hele discussie ontzettend naïef. Weet dat de wereld voor veel vrouwen én mannen, in een afhankelijke positie , een stuk donkerder is dan jij beseft. Volgens mij heb jij werkelijk geen idee.

Ik heb er geen problemen mee dat je mij naïef vind. Ik wil je er alleen op wijzen dat de hele sexindustrie heel erg verschilt van segment tot segment en van land tot land. Op basis van het artikel kunnen we weinig zeggen over het land omdat ze niet aangeven waar dit allemaal plaats zal vinden en waar de dames vandaan zullen komen, maar wat ik erin lees komen deze dames niet uit het lagere segment. Dat leid ik af uit het feit dat we het hier over een "luxe" vakantie hebben en de heren er behoorlijk voor neer moeten tellen.

In de hogere segmenten is meestal geen sprake van dwang en het is hoogst waarschijnlijk dat de dames die trip, inclusief overnachtingen, activiteiten, drugs en eten, als onderdeel van hun betaling zien.

Jij onderschat volgens mij behoorlijk hoeveel aanbod er wel niet is in dit segment. Misschien eens tijd zelf een kijkje te nemen en wat kennis van de industrie op te doen in plaats van op de media te vertrouwen?

WeCo

Berichten: 480
Geregistreerd: 31-01-10
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 13:14

enzino schreef:
WeCo schreef:
Jij bent, wat mij betreft, in deze hele discussie ontzettend naïef. Weet dat de wereld voor veel vrouwen én mannen, in een afhankelijke positie , een stuk donkerder is dan jij beseft. Volgens mij heb jij werkelijk geen idee.

Ik heb er geen problemen mee dat je mij naïef vind. Ik wil je er alleen op wijzen dat de hele sexindustrie heel erg verschilt van segment tot segment en van land tot land. Op basis van het artikel kunnen we weinig zeggen over het land omdat ze niet aangeven waar dit allemaal plaats zal vinden en waar de dames vandaan zullen komen, maar wat ik erin lees komen deze dames niet uit het lagere segment. Dat leid ik af uit het feit dat we het hier over een "luxe" vakantie hebben en de heren er behoorlijk voor neer moeten tellen.

In de hogere segmenten is meestal geen sprake van dwang en het is hoogst waarschijnlijk dat de dames die trip, inclusief overnachtingen, activiteiten, drugs en eten, als onderdeel van hun betaling zien.

Jij onderschat volgens mij behoorlijk hoeveel aanbod er wel niet is in dit segment. Misschien eens tijd zelf een kijkje te nemen en wat kennis van de industrie op te doen in plaats van op de media te vertrouwen?


Ik baseer me niet op de media maar op alle kijkjes die ik door de jaren heen heb genomen in dit segment, vandaar mijn overtuiging dat jij dit alles veel te rooskleurig beziet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 13:33

WeCo schreef:
enzino schreef:
Ik baseer me niet op de media maar op alle kijkjes die ik door de jaren heen heb genomen in dit segment, vandaar mijn overtuiging dat jij dit alles veel te rooskleurig beziet.

"Dit segment" in Nederland of wereldwijd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 13:38

Even wat anders; ik vind 6.000 voor 4 dagen als je dat wilt continue seks, drugs en rock en roll in een zeer luxueuze setting, niet eens gruwelijk veel geld. Als je soms hoort wat een echt suite in een zoveel sterren hotel kost voor 1 nacht? Ja voor mij is het onbetaalbaar, maar als je dit graag wilt, 4 dagen compleet los gaan op meerdere vrouwen en ook nog eens door alle luxe omringd worden, is dat toch niet duur?

anjali
Berichten: 15081
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 15:33

enzino schreef:
WeCo schreef:
Jij bent, wat mij betreft, in deze hele discussie ontzettend naïef. Weet dat de wereld voor veel vrouwen én mannen, in een afhankelijke positie , een stuk donkerder is dan jij beseft. Volgens mij heb jij werkelijk geen idee.

Ik heb er geen problemen mee dat je mij naïef vind. Ik wil je er alleen op wijzen dat de hele sexindustrie heel erg verschilt van segment tot segment en van land tot land. Op basis van het artikel kunnen we weinig zeggen over het land omdat ze niet aangeven waar dit allemaal plaats zal vinden en waar de dames vandaan zullen komen, maar wat ik erin lees komen deze dames niet uit het lagere segment. Dat leid ik af uit het feit dat we het hier over een "luxe" vakantie hebben en de heren er behoorlijk voor neer moeten tellen.

In de hogere segmenten is meestal geen sprake van dwang en het is hoogst waarschijnlijk dat de dames die trip, inclusief overnachtingen, activiteiten, drugs en eten, als onderdeel van hun betaling zien.

Jij onderschat volgens mij behoorlijk hoeveel aanbod er wel niet is in dit segment. Misschien eens tijd zelf een kijkje te nemen en wat kennis van de industrie op te doen in plaats van op de media te vertrouwen?

Enzino,jij woont op Phuket? Ik ben daar ook ooit op vakantie geweest. Het is er prachtig,maar je struikelt wel over de prostitutie.Waarbij ik vrees dat veel vrouwtjes daar toch wel door armoede gedreven dat werk doen.

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 15:49

Gini schreef:
BTW, zo lang hier op Bokt niet 1 van die 60 vrouwen zit, geeft iedereen maar een eigen invulling aan het verhaal.


Sterker nog; vrouwen met vermeend (lees verward) feministische blokkering voor de ogen.

Ok, ik ga weer aan de lol bij mijn vrije vriendin :D
(was even ingelogd om haar fotos van de Itera te laten zien)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 16:02

Huertecilla schreef:
Gini schreef:
BTW, zo lang hier op Bokt niet 1 van die 60 vrouwen zit, geeft iedereen maar een eigen invulling aan het verhaal.


Sterker nog; vrouwen met vermeend (lees verward) feministische blokkering voor de ogen.

Ok, ik ga weer aan de lol bij mijn vrije vriendin :D
(was even ingelogd om haar fotos van de Itera te laten zien)



:') En waarom krijg ik toch altijd het valse nicht idee bij jou Huerticulla?

Er zijn er hier meerdere die jou proberen uit te leggen dat er eigenlijk hetzelfde wordt gedacht als jij en toch dit soort trieste en valse sneren blijven uitdelen? Zo flauw en sneu dat het lachwekkend wordt.

A3a1
Berichten: 2761
Geregistreerd: 07-04-16
Woonplaats: Sleewijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 16:45

sureido schreef:
Jongens stop nou eens over die 1000 euro, dat is echt banketstaaf.


Nou veel meer zal het niet zijn, als ze dat al halen, man betaald 6000 dollar, dus in euro, iets minder.
Dat wordt verdeeld over 2 vrouwen, de villa, eten en drinken en degene die het organiseert zal het ook niet voor niks doen.