Na dat ik in juni mijn Havo diploma heb gehaald ben ik rechten gaan studeren op het Hbo. Nu twijfelde ik of dit wel bij mij zou passen en heb dus deze week besloten dat ik toch met de studie ga stoppen. Dit betekent dus dat ik een tussenjaar heb. Ik wil sowieso wel gaan werken alleen ik zoek iets verder dan een supermarktbaantje...
Het liefst zou ik gaan reizen maar ja reizen kost geld dus er zal eerst vooraf gewerkt moeten worden. Maar dat is het hem nou juist, wat voor soort baan kun je beginnen met alleen een Havo diploma en een iets hoger level dan een weekendhulp baantje??? Hoe bereik je toch iets in je tussenjaar wat voordelig is voor je toekomst?? Hoe hebben jullie je tussenjaar ingevuld, met wat voor soort werk???
Ik zit er wel even doorheen omdat ik er van baal dat de gekozen studie niets is geworden. Ik weet weinig over de invulling van een mijn tussenjaar alleen weet ik wel dat ik niet van plan ben thuis te zitten en niks te doen.
Iemand tips of ervaringen om te delen?
tenminste wat zij heeft gedaan was echt verschrikkelijk en ze was binnen een week weer thuis