Jongen bij de trein ontmoet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Jongen bij de trein ontmoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 16:01

TS jij bent wel mijn type mens volgens mij _O- _O- _O-

MyWishMax

Berichten: 25348
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Jongen bij de trein ontmoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 16:12

Ik ben normaal niet zo snel met volgen van zulke topics, maar ik vind TS zo geweldig qua reacties _O-

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-18 16:47

Nou, als het uiteindelijk nog niks wordt, heeft Bokt wel even lol gehad aan het topic. Ook goed om te weten _O-

Ik ben nu even heel subtiel een date aan het uitlokken. Hij vroeg me naar mijn favoriete ijs, dus zei ik dat hij écht een keer naar Heldro in Ottersum moest komen omdat dat toch wel echt het beste ijs is imo. En natuurlijk komt hij met de counter-attack dat híj de beste ijssalon in zijn buurt heeft. Dat wordt dus maar allebei testen om te zien wie wint, ik zie geen andere optie :Y)
Want ik bedoel... IJsdate? Dat hoef je me echt geen 2x te vragen <3

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37273
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 16:52

Aah heel goed plan toch. Is het morgen wel weer voor :))

CastaMickey

Berichten: 7261
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 17:12

E_J schreef:
Nou, als het uiteindelijk nog niks wordt, heeft Bokt wel even lol gehad aan het topic. Ook goed om te weten _O-

Ik ben nu even heel subtiel een date aan het uitlokken. Hij vroeg me naar mijn favoriete ijs, dus zei ik dat hij écht een keer naar Heldro in Ottersum moest komen omdat dat toch wel echt het beste ijs is imo. En natuurlijk komt hij met de counter-attack dat híj de beste ijssalon in zijn buurt heeft. Dat wordt dus maar allebei testen om te zien wie wint, ik zie geen andere optie :Y)
Want ik bedoel... IJsdate? Dat hoef je me echt geen 2x te vragen <3


<3
Veel plezier :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 17:55

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-08-22 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Re: Jongen bij de trein ontmoet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-18 18:10

OUCH. Hard afgewezen ineens. Hij zegt ineens dat hij dinsdag begonnen is met iemand daten, en het leuk genoeg was voor een deel 2. Beetje pijnlijk dit :evaw:

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Jongen bij de trein ontmoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 18:11

Ah wat zuur zeg! Hoe dat dan opeens?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 18:17

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-08-22 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-18 18:18

Ja nee ik weet het ook niet. We hadden het eerst dus over ijs gaan eten, en hij wilde er een weddenschap van maken. En ik vroeg waar hij om wil wedden, zegt hij ineens dat hij sinds dinsdag met iemand aan het daten is en eigenlijk een How I Met Your Mother (mijn favo serie) marathon wilde voorstellen maar dat nu niet zo handig vindt dus :?

Maar ik doe even rustig alsof m’n neus bloedt, als hij iemand anders leuker vindt moet ‘ie zelf weten. His loss, right? Dus ik houd me lekker relaxed en doe alsof ik het allemaal helemaal prima vindt :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 18:20

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-08-22 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Sterre98

Berichten: 6325
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 18:21

Damn that sucks.

Maar speel hard to get idd <<)

Desperate opstellen werkt helaas niet :+

soesje321

Berichten: 616
Geregistreerd: 15-05-14
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 18:39

Denk je een leuke jongen in Arnhem te hebben gevonden, doet ie zo :roll:

Wat een rotstreek, maar idd, his loss!Toch fijn dat hij eerlijk was! Probeer zoals eerder gezegd een beetje hard to get te spelen. Kijken of hij bereid is om voor je te vechten :o
Laatst bijgewerkt door soesje321 op 05-10-18 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Jongen bij de trein ontmoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 18:42

Nou ja opzich eerlijk toch, dat hij het zegt? Kan best zijn dat hij toch erachter komt dat jij veel leuker bent :D

absque_dubio

Berichten: 7850
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 18:43

Ik vind dat het wel heel negatief opgevat wordt zeg. :=
Juist erg eerlijk van die jongen, dat hij aangeeft TS leuk genoeg te vinden om een serie marathon voor te stellen, maar net één date met iemand anders heeft gehad waar hij ook graag een vervolgdate mee ziet. Hij speelt juist netjes open kaart!
Daten is geen trouwen he. :+ Daarbij kiest de een ervoor om met meerdere tegelijk te daten, en de ander ervoor om dit niet te doen. Beide lijken me prima, zolang je er eerlijk over bent. :)

Gini
Berichten: 17931
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Jongen bij de trein ontmoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 18:47

Of hoe je van een leuke jongen naar sukkel omgedoopt wordt door 1 heel eerlijk bericht. Het is niet fijn om te horen, maar duizend keer liever dit dan ghosten of leugens.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 18:49

Hartstikke netjes juist van die jongen :j

Snap ook niet zo goed waarom er nu wordt voorgesteld om hard to get te gaan spelen? :? Sowieso vind ik hard to get spelen echt bullshit, wees gewoon jezelf. Maar waarom zou hij ook voor haar moeten vechten? Hij geeft toch netjes aan nu met een ander te daten?

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-18 18:52

Oh ik probeer ook echt niet te zeggen dat hij ineens asociaal en what not is! Ik vind het gewoon een beetje uit het niets komen, aangezien hij daarstraks dus nog helemaal lief met complimentjes aan het gooien was en nu dus ineens zegt dat hij met iemand anders bezig is. Vond het gewoon een beetje een vreemd verhaal

Maar ik heb dus tegen hem gezegd dat het me niet zo uitmaakt omdat er toch eigenlijk nog niks was ofzo, en dat ik het altijd gezellig vind om af te spreken maar als hij daar geen behoefte aan heeft is het ook allemaal prima O:)

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 19:02

Wat jammer dat hij dat zo laat zegt tegen je, maar hij is gelukkig wel eerlijk. Gewoon kijken hoe het loopt, wie weet stond deze date al maar twijfelt hij zelf na contact met jou. haha jij kwam ook zomaar ineens tevoorschijn:)

cursebreaker

Berichten: 11508
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 19:06

Misschien heeft de jongen in kwestie ook even niet goed geweten wat hij moest doen?

Misschien vond hij het enorm leuk om met TS te appen maar wilde hij ook kijken hoe de date zou bevallen met dat andere meisje - hij had immers niks expliciet afgesproken met TS over een eventuele date of wat dan ook dus in principe had hij geen verplichting naar TS toe en was hij vrij om te daten. De 'waarom' achter het feit dat hij dat niet meteen tegen TS vertelde voor hij op date ging kunnen we alleen maar over speculeren. Het verklaart ook zijn 'afwezigheid' dan wel een beetje. Ik heb eerder het idee dat hij zelf even niet goed wist wat hij met de hele situatie aan moest omdat hij dan misschien zowel en het meisje van de date leuk vind, wat hij dan nu ook aangeeft, alsook het praten met TS. Hij is idd in ieder geval eerlijk. Snap ook zeker wel dat TS even heeft staan knipperen met de ogen en zoiets heeft gehad van oke waar komt dit opeens vandaan? Maar we kunnen natuurlijk niet zijn kant vh verhaal horen en zijn gedachtegang over dit allemaal, dus is het meer speculeren als wat anders.

Jammer TS dat het uiteindelijk hierop uidraaide. Ik heb meegelezen vanaf het begin en had gehoopt - net als vele anderen die meelazen - dat het op minimaal 1 date zou uitdraaien na die geweldige ontmoeting hihi. Maar wie weet draait het met die ene meid wel helemaal op niks uit en blijven jullie gezellig kletsen en draait dat alsnog ergens op uit. En zo niet, dan lekker je hengel weer uitgooien in de 'vijver a.k.a station' haha.

xLaraaj

Berichten: 3680
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: België

Re: Jongen bij de trein ontmoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 19:10

Ik volg ook!
Vind ook wel dat de jongen gewoon eerlijk is. Het is maar daten he. Meeste jongens zouden hierover liegen.

Anoniem

Re: Jongen bij de trein ontmoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 19:45

Wat ontzettend jammer! :( Maar wel eerlijk van hem. Dat siert hem dan weer.

Denk eigenlijk ergens dat hij dat niet voor niets zegt, en als hij het brengt op een manier van "ik ben eigenlijk iemand anders aan het daten", dan klinkt dat ook best "twijfelachtig" ergens.

Ik heb het gevoel dat dit nog een staartje gaat krijgen. :j En je weet in ieder geval dat hij eerlijk is.

8nnemiek

Berichten: 43418
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Jongen bij de trein ontmoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 19:58

Ach joh, dat daten stelt toch allemaal niks voor.. Je gaat met iemand uit waar je misschien wel eens mee verder zou willen, gewoon om elkaar te leren kennen, that's it. Netjes dat hij het vertelt, en niet met meerdere meiden tegelijk date, maar het is niet zo dat ie ineens een vaste relatie heeft.
Ik zou em een leuke avond wensen, gewoon wat gezellig blijven kletsen, alleen zonder hartjes-knop :)) En wie weet viel het toch tegen en nodigt ie je binnenkort alsnog uit voor een date :D

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-18 20:07

Resistance schreef:
Wat ontzettend jammer! :( Maar wel eerlijk van hem. Dat siert hem dan weer.

Denk eigenlijk ergens dat hij dat niet voor niets zegt, en als hij het brengt op een manier van "ik ben eigenlijk iemand anders aan het daten", dan klinkt dat ook best "twijfelachtig" ergens.

Ik heb het gevoel dat dit nog een staartje gaat krijgen. :j En je weet in ieder geval dat hij eerlijk is.

Ik zal even snel quoten, dan weten we allemaal zeker dat ik er in m’n hoofd hier niet weer wat anders van maak _O-
“Ehm ja weetje. Ben dinsdag begonnen met het daten van iemand - en dat was leuk genoeg voor deel 2 aankomende zondag.
Ik wil eigenlijk wedden op bv het hosten van een HIMYM/ijseetsessie oid - maar is niet zo handig
Lijkt me anders wel leuk”
Gevolgd door
“Altijd beetje lastig houding aan te nemen in zo’n vroeg stadium van daten”
En
“Want lijkt me wel lachen”

Ik heb het er zelf maar rustig opgehouden dat ik het dus gezellig vind om af te spreken maar als hij dat niet wil, het ook prima is. En toen zei hij dus dat hij zelf ook goede vriendschappen met meiden heeft, en het belangrijk vindt om gewoon open te communiceren


We zien wel hoe het verder gaat! Het zou jammer zijn als dit het is, maar kan niet zeggen dat ik er echt om wakker lig ofzo. Ik red het al dik 3 jaar prima in m’n uppie, de wereld vergaat niet als 1 jongen niet inziet wat een catch hij voor zich heeft, hè 8-)

Ik zal natuurlijk blijven updaten mocht er nog wat gebeuren qua afspreken oid. En heb hem inderdaad een leuke avond gewenst en hij ziet maar wat hij er verder mee doet

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 20:34

E_J schreef:
Resistance schreef:
Wat ontzettend jammer! :( Maar wel eerlijk van hem. Dat siert hem dan weer.

Denk eigenlijk ergens dat hij dat niet voor niets zegt, en als hij het brengt op een manier van "ik ben eigenlijk iemand anders aan het daten", dan klinkt dat ook best "twijfelachtig" ergens.

Ik heb het gevoel dat dit nog een staartje gaat krijgen. :j En je weet in ieder geval dat hij eerlijk is.

Ik zal even snel quoten, dan weten we allemaal zeker dat ik er in m’n hoofd hier niet weer wat anders van maak _O-
“Ehm ja weetje. Ben dinsdag begonnen met het daten van iemand - en dat was leuk genoeg voor deel 2 aankomende zondag.
Ik wil eigenlijk wedden op bv het hosten van een HIMYM/ijseetsessie oid - maar is niet zo handig
Lijkt me anders wel leuk”
Gevolgd door
“Altijd beetje lastig houding aan te nemen in zo’n vroeg stadium van daten”
En
“Want lijkt me wel lachen”

Ik heb het er zelf maar rustig opgehouden dat ik het dus gezellig vind om af te spreken maar als hij dat niet wil, het ook prima is. En toen zei hij dus dat hij zelf ook goede vriendschappen met meiden heeft, en het belangrijk vindt om gewoon open te communiceren


We zien wel hoe het verder gaat! Het zou jammer zijn als dit het is, maar kan niet zeggen dat ik er echt om wakker lig ofzo. Ik red het al dik 3 jaar prima in m’n uppie, de wereld vergaat niet als 1 jongen niet inziet wat een catch hij voor zich heeft, hè 8-)

Ik zal natuurlijk blijven updaten mocht er nog wat gebeuren qua afspreken oid. En heb hem inderdaad een leuke avond gewenst en hij ziet maar wat hij er verder mee doet


Nou 3 jaar geleden was je 14 :’) Dus die telt nog amper eigenlijk ha ha, hoe serieus kan zo’n relatie op dat moment worden :p Wel heel jammer hoor!!! Maar wie weet wordt hun 2e date wel heel slecht, en komt hij naar je terug ...