Zeer kort dag, maar last minute is gebleken dat ik tóch als bruidsmeisje aanwezig kan zijn op de bruiloft van mijn vriendin. Het was een beetje dubieus of ik mee kon omdat ik net met een BBL opleiding ben gestart en dus toestemming moest krijgen van zowel school als werkgever. De bruiloft wordt gehouden in Florida (USA) en gelukkig is er toestemming gekomen om een week erheen te gaan.

Samen met 2 andere meiden (1 ringen meisje, het nichtje van de bruid en 1 ander bruidsmeisje, andere goede vriendin van de bruid) zullen wij die grote dag aanwezig zijn.
Er is ons gevraagd niks te regelen (vrijgezellenfeest of iets) omdat we veel dingen als groep gaan ondernemen en er gewoon geen tijd voor is (+ alles kost iedereen eigenlijk al genoeg centjes).
Nu weet ik niet wat normaal is om te geven aan het aanstaande paar en hadden wij 3en wel het idee om een leuk cadeau uit naam van ons 3 te geven.
Maar we hebben slechts tot en met donderdag avond tijd om iets te regelen, moet makkelijk mee kunnen (en mogen) op de vluchten en eigenlijk zijn we echt inspiratieloos at this moment.

Andere optie is om het achteraf te geven, maar eigenlijk is dat wel onze laatste keuze als dit even kan.
Dus bokt: Help?! Wie heeft er goede ideeën?
En wat is 'normaal' om te geven?