snik Ik vinnut wel heel leuk! Ik zal mijzelf ook even voorstellen:Ik heet Ashley en woon in Leek (prov. Groningen). Ik rijd op de manege in Tolbert, Hedde Jan Cazemier manege heet die. Ik rijd elke donderdag van 5 tot 6 en rijd nu 5 en een half jaar (daz niet erg lang??) Zelf heb ik geen eigen paard maar ik denk dat ik er ook geen tijd voor zou hebben
komt ervan als je het Gymnasium doet... Misschien stroom ik wel af... Ik zit nu in de tweede en wordt 29 sept 13. Mijn paardenvriendinnen zitten hier niet op bokt, behalve Yanira (=Yanai). Ehh... wat verder nog? Mijn favo pony's zijn Mirella en Mickey Mouse en ik rijd nu in Proefje L ofzow... (daar vat ik nog niet zo veel van...
\ ) Nou dat wassut (tot nu toe) kzou het leuk vinden als jullie ook wat vertellen over jezelf en je paard!!
doegie! <b>-x-</b> ashley
p.s. als je dit maar dom vindt en geen zin hebt om te schrijven zeg dan maar "zie profiel" ofzo... of nix natuurlijk hehe...

Ik heb een connemarapony van alweer 22 jaartjes oud, maar dit is zeker niet te merken en te zien. Hij heet Robin Hood van Graaf Janshof. Hij is voorheen Z2 dress. geweest. En ook is hij Ned. Kampioen L dress. en Reserve Z geweest. Ook kan hij erg goed springen hij haalt de 1.20 met gemak. Hij is bruin van kleur en is een ruin. Op latere leeftijd gecastreerd dus heeft nogal eens wat hengsten-trekjes. Verder is het een gewoon weg een schatje. Hij doet altijd goed zijn best voor me en wil echt graag werken. Hij is ongeveer 1.55 m hoog en heb hem sinds 27 november 2000. Heb hem als sinterklaas kado'tje gekregen.
Kwou dattik da konnnn
en hier met mij erop wat ik persoonlijk de mooiste foto vind waar ik erop zit: [img]../upload/671/yenopex3.jpg[/img] issie niet mooi?

ik ben ook niet verslaafd (zie onderschrift. Ik woon samen met marco (spades) hij is ook al aangestoken door het bokt virus.
.