Ik weet niet zo goed hoe ik dit topic moet noemen maar laat ik gewoon mijn verhaal doen.
laat ik beginnen bij het begin.
Ik verschil nog al wat in leeftijd met mijn broers mijn oudste broer is 28 en word dit jaar 29 en dan heb ik nog een broer en die is 26. en ik ben 22 We hebben alle 3 dezelfde moeder maar mijn 2 broers hebben dezelfde vader en ik heb een andere vader.
We zijn ook niet bij elkaar op gegroeid in 1 gezin wij zijn alle 3 namelijk pleegkinderen.
Mijn 2 broers zijn opgegroeid samen in 1 gezin en ik ben in ander gezin opgegroeid.
Vroeger zagen wij elkaar zo 2 tot 4x per jaar vaak is dat niet ik kan mij ook niet herinneren dat wij buiten die afspraken ook echt veel contact hadden. Wel was het altijd leuk om elkaar te zien.
Afgelopen jaren denk nu zo 8 jaar is het elkaar zien minder geworden mijn oudste broer ging werken op een schip en mijn andere broer tjah had ik al niet veel contact mee en werd minder.
5 jaar geleden hebben we jaar helemaal geen contact gehad ik ging studeren en contact was al weinig en dan verwaterd het nog erger.
2 jaar geleden kreeg ik weer meer contact en zag ik ze met regelmaat.
Ondertussen is mijn oudste broer vader geworden en helaas heb ik zijn dochter nog niet gezien elke keer als wij afspreken dan komt er vanuit hun kant weer iets tussen dat het die dag niet door kan gaan heb mijn broer sinds december 2016 al niet meer gezien. ( mijn oudste broer dus)
nu heb ik regel matig contact met mijn jongste broer die van 26 en dat contact is ook erg leuk en zien we elkaar regelmatig nog niet vaak maar wel af en toe.
Nu bessef ik mij eigenlijk dat ik echt er verschil is tussen ons .
ik kreeg vandaag de vraag van mijn jongste broer wanneer ik moeder zou worden ik zo denk eind 20 terwijl mijn oudste broer al vader is en mijn jongste broer ook al probeert met zijn vriendin ouders te worden.
Ik studeer nog en wil daar voorlopig nog niet mee stoppen moet ik zeggen ben 1 van de weinige in de familie die graag studeren is

Wat ik ook erg moeilijk vind is de afstand tussen ons het is al snel met ov 2 tot 2 half uur reizen.
Ook liggen onze intresses totaal ergens anders wat het contact ook niet echt makkelijk houd en als wij contact hebben is het meestal na 6 appjes weer stil erg jammer.
Wat ik meest jammer vind is dat ik mijn oudste broer gewoon niet meer echt spreek of zie en zoek ik contact krijg ik meestal niks te horen.
Tjah ik heb soms het idee dat ik de nakomeling ben en ik weet niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan.
Sorry als verhaal wat warrig is maar het is zo ingewikkeld allemaal zijn hier meer meiden die dit herkennen ?