Ik had laatst voicemail op mn zakelijke telefoon of ik met spoed trademark office terug wilde bellen.
Dus ik bel terug. Had een dossiernummer gekregen dus krijg iemand aan de telefoon die mij dor gaat schakelen. In een goede ingeving rammel ik even 'trademark office' kn google. Allemaal klachten over dat het bedrijf ondernemers belt met het verhaal dat hun domeinnaam wordt geclaimd en dat de ondernemer het eerste recht heeft om het domein te kopen. En veel mensen trappen daar in en zijn dan 600€per jaar kwijt voor n domein dat helemaal nooit geclaimd is door een ander
Dus ik hoorde het verhaaltje aan, was perfect geacteerd door de telefoonmeneer. Hij was hoorbaar aangeslagen dat iemand mijn domein geclaimd had en of ik niet dat domein alsnog wilde wegkapen... Kon ik bij hun contract afsluiten blablabla. Ik heb ze geconfronteerd met de artikelen van internet. Ja daar wist hij niks van, want er waren fraudeurs in omloop die de naam van trademark office hadden misbruikt etc. Ook dat stond exact in de artikelen dat dat bij de ingestudeerde tekst hoorde.
Heb ze geblokkeerd. Handig dat dat met android kan.
Second star to the right, straight on till morning.