Wie heeft ooit de stap van droom naar doel gemaakt? Geslaagd of niet geslaagd. Hoe heb je dat aangepakt?
Mijn doel?
Een seizoen werken in een Formule 1 team. Laat ik nou net komend jaar stage moeten lopen, dus is het plan om stage te gaan lopen bij een Formule 1 team.

Ik studeer toegepaste psychologie, en ik ga er vanuit dat ik met deze opleiding wel iets kan betekenen binnen het team. Maar, ik heb geen flauw idee of dit haalbaar is, wat er aan coaching/mentale begeleiding etc wordt gedaan. Dus ik wil sowieso iemand interviewen die in een formule 1 team gewerkt heeft, om voorkennis op te doen.
Daarnaast wil ik niet zomaar stage lopen, afhankelijk van wat er al binnen een team wordt gedaan, wil ik een 'product' aanbieden. Daarmee zou ik theoretisch gezien ook al mijn scriptie kunnen gaan doen want dat houdt in dat je een product ontwikkeld voor je stagebedrijf.
Maar dat ligt er dus geheel aan wat de mogelijkheden zijn.
Het idee voor nu is het volgende:
Mijn hypothese(stelling) is als volgt: Teamleden binnen een formule 1 team ervaren veel stress door het vele reizen, tijdsdruk en commerciële druk.
Om stress te verminderen, wil ik een SRS* ontwikkelen, oftewel, het stress reduction system. Door middel van coaching op zowel individueel gebied als in groepsverband, wordt stress verminderd en zitten teamleden beter in hun vel. Daardoor verbetert de communicatie en samenwerking, wat weer positief door werkt op de uiteindelijke teamprestaties.
(*een knipoog naar het DRS systeem, namelijk het Drag reduction system wat op de achtervleugel van een F1 auto zit

Maar goed, dit is een ruwe schets van mijn idee, het kan uiteraard nog heeeeel iets anders worden.