Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 16:57

@miefje ja ik ken Jesse soortvan!

Ik heb nu dus nog geen foto's, maar ik wil gaan proberen een portfolio op te bouwen om misschien toch nog ergens het modellenwereldje binnen te komen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 16:59

Janinevv schreef:
Jullie zijn allemaal mooie dames hoor!
Ik ben wel jaloers haha.

Maar als jullie zin hebben in een shoot omgeving Overijssel. Of een meeting/shoot dan doen we dat gewoon ;)

Ik vind het wel een plan hoor. Ik heb geen tijd om het te organiseren maar ik wil wel helpen met modelcoaching en misschien zelf dan ook wel voor de camera staan :P

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 17:00

Joolien schreef:
Janinevv schreef:
Jullie zijn allemaal mooie dames hoor!
Ik ben wel jaloers haha.

Maar als jullie zin hebben in een shoot omgeving Overijssel. Of een meeting/shoot dan doen we dat gewoon ;)

Ik vind het wel een plan hoor. Ik heb geen tijd om het te organiseren maar ik wil wel helpen met modelcoaching en misschien zelf dan ook wel voor de camera staan :P


Leuk win win situatie. Vind zelf modellen aansturen nog wel lastig. Ben beginnend fotografe haha.

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 17:00

Wat jammer dat dat voor mij zo ver weg is!

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 17:03

murphypower schreef:
Wat jammer dat dat voor mij zo ver weg is!


Waar kom je vandaan ?

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 17:17

Noord- Brabant onder eindhoven

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 17:25

Ik stem voor Overijssel :)

Ben wel een beetje bekend met voor de camera, maar aanwijzingen zijn altijd fijn.

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 17:34

Lijkt mij ook wel heel erg leuk, afhankelijk van waar het uiteindelijk is. Als jullie ook mensen zonder enige ervaring erbij zouden willen. Kan eventueel ook wel wat foto's maken, dat vind ik ook wel leuk om eens te proberen.

Anoniem

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 17:41

Ik hoef niet echt gecoacht te worden maar vind een meeting wel erg leuk! :)

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 17:56

Leuk! Moeten we even geschikte locatie vinden.
Kan ik jullie en mijzelf helpen aan mooie portfolio materiaal. Of ik hoop dat het mooi word.

Wat vinden jullie leuk qua locatie?

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 18:16

als het ergens rondom eindhoven is meld ik me graag aan maar aangezien meerendeels al overijssel stemt word het dat dan denk ik!

Anoniem

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 18:18

Ik kan vragen of we voor een klein bedrag een studio kunnen huren in Almelo?

Anoniem

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 18:20

Ik shoot zelf liever outdoor dan in een studio :) V Ik vond het ook veeel makkelijker, kan je een beetje met de omgeving spelen in plaats van dat alles op jou gefocussed is in zo'n studio :j

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 18:26

Ik denk dat ik de voorkeur heb voor studio :)
Is ook wat intiemer, en sluit misschien meer aan op wat mij nou echt gaaf lijkt.

Wat mij trouwens ook heul vet lijkt is een (extreme) makeup shoot, ben zelf gek op makeup, dus dat staat nog echt eens op mijn lijstje :)

Levitate
Berichten: 1183
Geregistreerd: 20-08-12
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 18:27

Hoi hoi! Ik vind het ook leuk om voor de camera te staan, maar totaal geen modellen ambities (ook nooit gehad, zowel niet de maten als niet het aansprekende/knappe gezicht vind ik haha). Al doe ik het vaak alleen op vakanties (maakt mijn vader foto's, of een vriendin als ik daarmee ben. Maar mijn vader heeft een goede camera), heel af en toe tussendoor een keer, maar alleen voor een van mijn ooms dan (hij is hobbyfotograaf, maar wel professioneel bezig. Heeft hele goede apparatuur en veel cursussen gevolgd).


Ik zal eens kijken of ik foto's kan vinden als ik tijd heb! Overigens ben ik 1,74 lang, en heup-taille-borst van 100, 70, 94 (maat 38 vaak).


Meeting wacht ik nog even af hoor, weet nog niet of ik dat ga doen :o
Laatst bijgewerkt door Levitate op 17-09-18 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 18:29

sterreke98 schreef:
Wat mij trouwens ook heul vet lijkt is een (extreme) makeup shoot, ben zelf gek op makeup, dus dat staat nog echt eens op mijn lijstje :)


Dat lijkt mij ook nog heeel gaaf :D

Een studio vind ik ook wel prima hoor! Ik kan alleen op dit moment even geen vergoeding betalen, dus dan sla ik een keertje over :)

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-18 18:32

murphypower schreef:
Ik kom me ook even melden! Ik ben 14 jaar en ondertussen 6x gescout, maar ik ben te lang... ja dat hoor je niet vaak maar ik ben 1.83M en de max is 182,5:( Voor de rest prima maten! 87-62-88 toen ik nog echt probeerde het wereldje binnen te komen waren mijn maten 85-60-86

Dit zijn de eisen:
Een borstomvang hebben van gemiddeld 86 centimeter, maar maximaal 90 centimeter
Een tailleomvang hebben van maximaal 61 centimeter *
Een heupomvang hebben van gemiddeld 86 centimeter, maar maximaal 90 centimeter


Ik ben hier veeeeeel te vrouwelijk voor :')

Studio oid lijkt me ook wel leuk!

Wat een hoop mensen!

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 18:37

Studio is gaaf alleen heb ik nog niet de gehele kennis van studio fotografie

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 18:48

Zo even bijles post!! knappe meiden komen er voorbij! <3 wat ik vooral aanraad is om eens met een echt goede fotograaf te fotografen. Ik had de mazzel dat ik in zijn plaatje paste en hij mij voor tfp wou fotografen, maar anders had ik er absoluut wel eens voor willen betalen. Is een enorme boost voor je portfolio en ook enorme leerzame (en leuke) ervaring. Meeting moet ik nog even aan kijken :) zit momenteel enorm krap in tijd, heb al 4 goede fotografen op een plek in mijn agenda wachten _O- Vind zo jammer dat ik eigenlijk te weinig tijd ervoor heb.

Miefje schreef:
Dat er veel fotografen zijn die interesse hebben in een fotoshoot met mij, maar daar waarschijnlijk nogal andere bedoelingen mee hebben dan alleen foto's. Hebben dan ook een vaag account met rond de 100 volgers, worden niet gevolgd door modellenbureau's etc.


vooral nooit alleen gaan en van te voren erg duidelijk zijn wat je wel/niet doet.

murphypower schreef:
Ik kom me ook even melden! Ik ben 14 jaar en ondertussen 6x gescout, maar ik ben te lang... ja dat hoor je niet vaak maar ik ben 1.83M en de max is 182,5:( Voor de rest prima maten! 87-62-88 toen ik nog echt probeerde het wereldje binnen te komen waren mijn maten 85-60-86

Dit zijn de eisen:
Een borstomvang hebben van gemiddeld 86 centimeter, maar maximaal 90 centimeter
Een tailleomvang hebben van maximaal 61 centimeter *
Een heupomvang hebben van gemiddeld 86 centimeter, maar maximaal 90 centimeter


Jeetje wat enorm zonde!! Ik ben helaas 4cm te klein (zoals duizenden andere meiden hahahaha), rest van maten zijn wel keurig

sterreke98 schreef:
Ohh wat leuk dat ik dit nu zie :)

Reageer morgen even uitgebreider. Maar dit ben ik :p


Ben haarmodel, maar doe t voor de fun, zoveel shoots en opdrachten doe ik niet.

Ben ook wel eens model voor een kennis van mij die handgemaakte schorten maakt/verkoopt.

Daarnaast kom ik niet in de buurt van de maten.

Ohja woon in Enschede OV, en t zou me heel tof lijken om portfolio op te bouwen, vind die stap alleen heel eng ofzo :')


Ik vind jou echt zo'n mooie en bijzondere kop hebben <3

Joscaa schreef:
Leuk topic & knappe meiden zitten er tussen hier !
Ik vind het leuk voor de fun, verder niet knap en fotogeniek genoeg _O-

Gina, niet huilen jij, knap kind <3


nawhhh <3 <3 en rot op jij! naast jou wil ik mij altijd kaalscheren omdat mijn haar never tegen dat van jou opkan :( <3


Janinevv schreef:
Wat super leuk topic. Ik ben zelf aan de andere kant van de camera er achter dus. Hoe worden jullie Altijd benaderd? Ik zoek namelijk nog portfolio modellen, en was er benieuwd naar.


fb groep :) ik reageer wel eens oproepjes :P

AlwaysH schreef:
Om die shady reden durf ik ook nooit wat zomaar wat af te spreken. Dus heb alleen geshoot in vertrouwde omgeving.

Heb nu wel veel mensen op en rondom school die fotograferen. Mijn vader ook, maar hij bewerkt niks na en weet niet zoveel composities.

Dit heeft mn vader bijv gemaakt.
[ [url=m/rLZURp.jpg]Afbeelding[/url] ]


mooie meid <3

Pattypaard schreef:
Hier nog iemand! Ben een leuke meid, niet onzeker, maar ben niet het echte model. Hoeft ook niet. Heb maatje 38/40 en een brede bouw. Daarbij nog een buikje eraan, dikke bovenarmen en benen en net wat te weinig tetten :P. Vind het toch erg leuk om af en toe een hobbymodel te mogen zijn!
Ben toch wel erg kritisch. Ik ben niet onzeker maar weet heel goed wat ik wel en niet mooi vind en merk dat veel hobbyfotografen al erg snel tevreden zijn. Dat is af en toe nog wel eens lastig omdat de drang naar beter er dan ooit niet is vanuit de fotograaf.

Gina, ik vind jou ook echt prachtig! Dat lijf <3 En je hoofd mag er zéker ook zijn!


Heel herkenbaar wat je zegt over fotografen, Ik wil ook alleen maar nog samenwerken met fotografen waarvan ik het portfolio echt geweldig vind. Anders is het gewoon tijd verspilling voor mij.
En wat lief dank je wel <3 en wat onwijs mooi portfolio ook!!

donnar schreef:
Oh maar Gina, jij bent prachtig ik kijk altijd enorm tegen je op! :D Je hebt echt wel een goede kop hoor! Haha


Ook wat enorm lief <3 <3 dank je wel! Jij gaat ook echt enorm vooruit laatste tijd!!!

Esmee_98 schreef:
Gianti, die eerste 2 foto's zijn echt práchtig! :wow:

Toffe foto's Dreamer, hele gave motor ook!


Dank je wel <3 <3 <3 en de rest ook enorm bedankt voor de lieve reacties <3

Pleun02 schreef:
Ik zou best een keer foto's willen laten maken maar weet niet waar ik moet beginnen/iemand vinden :o


Op fb heb je inderdaad een fijne groep, wees alleen wel goed kritisch met wie je samenwerkt.
Laatst bijgewerkt door Gianti op 17-09-18 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-18 18:50

Gianti, thanks, vind het geen mooie foto. :+

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 18:58

Hihi lief gianti :o

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 19:00

Ja heel zonde die halve cm, maar misschien als er een goed portfolio staat en ik weer terug ga naar die ideale maten(voor mij makkelijk te behalen, heb ik iets heel goeds voor gevonden, maar daar ben ik mee gestopt omdat ik dacht dat ik het toch niet kon bereiken) dat ik dan toch nog ergens binnen kan stromen.

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 19:19

Wat zijn jullie allemaal toch ontzettend mooi! <3

Mag ik ook meekletsen? Het lijkt mij echt ontiegelijk leuk om wat vaker voor de lens te staan ipv erachter, maar verder dan mijn vriendin die met haar iPhone 8+ weleens een foto’tje van me knipt kom ik nog niet :')
Ik heb geen ambitie voor echt modellenwerk, gewoon lekker voor de lol. Heb er waarschijnlijk toch de maten en de kop niet voor, gok ik _O-

Ik ben 1m70, borst 86 taille 67 heup 87, meestal maat 36
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 19:21

Ik vind dat je er super mooi/bijzonder uit ziet! Je hebt iets...

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 22:33

Misschien ipv studio huren een gaaf oud gebouw opzoeken of leegstaand iets?

En vind make-up wel gaaf! Lekker detail foto's enzo.