Voordat ik wordt doorverwezen; ik heb een tijd meegepraat op het modellen topic hier. Heb hier verscheidene dingen van geleerd, maar miste er toch wat dingen...
Zelf ben ik niet zelfverzekerd. Sterker nog; ik ben erg onzeker. Meerendeel van de vrouwen (en natuurlijk ook mannen) is dat. Dit zorgt ervoor dat ik nooit voor de lens durf te staan, terwijl ik weet dat ik het leuk vind (doe al enkele jaren hobbymatig aan fotograferen) en mezelf graag eens zou willen belijken en denken “wauw!”
Ik heb in 2016 voor ARTZNSTD model gestaan voor een kunstenares. Mijn hoofd heeft een paar weken in oa Alkmaar, Zaandam en Amsterdam gehangen. Ik vond het zo leuk dat de fotograaf/kunstenares net zo blij er mee was als ikzelf!
Nu hoef ik echt geen posters of modellen leven, maar er zijn vast meer dames (voel je als heer niet buitengesloten!) die ook graag trots naar foto’s kijken?
Wie zouden er net als mij hobbymatig mee willen kletsen over model staan etc, ervaringen, onzekerheden...? Lekker gezellig kletsen in een goeie stemming. Misschien eens een fotoshoot organiseren en via het topic kan een fotograaf ook naar modellen gebracht worden!
Ik ben onwijs benieuwd naar alle knappe dames hier!
Vertel ook vooral over wat je doet verder in het dagelijks leven, plaats natuurlijk foto’s/portfolio’s!
En deel ook vooral beginner tips!
Iedereen is welkom! Ik doe hier wel heel positief en vrolijk maar heb eerlijk gezegd geen enkele portfolio waardige foto (ben NOOIT tevreden...)
Meer lotgenoten die wel willen maar niet durven? Of net enkele keren het hebben geprobeerd? Val je buiten de maten maar laat je jezelf toch graag zien?
Klets mee!

PS: en we verkopen elkaar hier ook zeker een schop onder de reet voor morivatie! Wie begint er met mij? H-e-l-p!

Zal straks even wat foto's opzoeken!

)
.