Eerste kerst samen kado?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
F_inley

Berichten: 6404
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Eerste kerst samen kado?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-19 13:45

Tja zoals de titel al zegt dit word de eerste kerst samen met mijn vriend. Maar nu komt het wat geef je hem kado..... Hij houd heel erg van happy socks maarja die krijgt hij dus ook van iedereen ;) ik wil iets bijzonders en aparts. Op internet heb ik al een beetje gekeken maar nog niet echt iets gevonden waarvan ik zeg ja dat doen we.

Brand los zou ik zeggen met ideeën *\o/*

Skessa_
Berichten: 10635
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 13:47

Wat wil je er aan uitgeven? Ook wel belangrijk haha

F_inley

Berichten: 6404
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Eerste kerst samen kado?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-19 13:58

Owja tot 100,00 ofzo denk ik ook zo'n lastig iets haha

x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Eerste kerst samen kado?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 14:03

Dagje wellness of een overnachting? Vind het altijd leuk om er dan iets kleins materialistisch bij te geven zoals sokken, een mok of een bad bomb.
Trui oid valt hier ook in de smaak maar dan moet je wel weten waar hij van houdt. Mijn noodgeval optie is mee naar de winkel nemen, en als hij dan zegt "dit vind ik echt een leuke trui", zeg ik dat ik die superlelijk vind zodat ie hem niet koopt en bestel ik hem vervolgens zelf :')

TheNovelist

Berichten: 1506
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 14:13

Heeft die naast happy socks nog andere dingen die hij leuk vindt? Als mijn vriend en ik leuke dingen zien dan zeggen we het tegen elkaar of onbewust en maken er dan een notitie van, zodat met speciale gelegenheden (kerst, sinterklaas etc) we dat lijstje kunnen pakken en wat dingen kiezen :) weten we iig van elkaar wat we echt leuk vinden en ook willen hebben.
Maar daar beginnen we altijd al een tijd van tevoren mee, dus nu misschien een beetje lastig.
Kan je nog iets herinneren waarvan hij zei 'dat vind ik leuk' of 'dat wil ik hebben'?

Boras
Berichten: 9952
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 14:16

Als hij een horloge draagt, maar nog geen bijzonder exemplaar heeft...

Een mooie horloge en dan gegrafeerd met een persoonlijke boodschap van jou, plus datum.

Zodat hij, wanneer hij oud en grijs is, weer even met vlinders in zijn buik terugdenkt aan die kerst en aan jou. En wat dan uiteindelijk een erfstuk wordt voor jullie (favoriete := ) kleinkind, ervan uitgaande dat die er komen. Maar dat is geen noodzaak :)

moonsparkle
Berichten: 21720
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 14:18

Ik zou ook iets geven om samen te gaan doen.

F_inley

Berichten: 6404
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Eerste kerst samen kado?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-19 14:22

Horloge draagt hij helaas niet. En verder nog niet echt bewust iets gehoord wat hij leuk vind hij is meer van de kados geven heb ik al door.

We kennen elkaar sinds eind augustus dus ook nog niet super lang maakt het allemaal best lastig

Miss_Potter

Berichten: 103
Geregistreerd: 31-08-15
Woonplaats: Biddinghuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 14:23

Een cadeauboekje die je zelf hebt gemaakt. Met goedkope dingen zoals, 3 gangendiner maken of massage. En ook leuke uitjes erin, of juist film naar keuze, of als grapje boodschappen doen.
Dat wanneer hij de bon inlevert (mag die zelf weten wanneer) dat jij dat doet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 14:24

Is hij een gamer? Doet hij aan sport? Gaat hij graag op reis? Kookt hij graag? Wat zijn zijn interesses?

BigOne
Berichten: 38279
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Eerste kerst samen kado?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 14:26

Lekker geurtje of heerlijk uit eten met z'n twee.

xMyrnavG

Berichten: 114
Geregistreerd: 28-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 14:32

Woohooo nog een sokken fanaat! *\o/*

Ik heb hem (maar ik ben wel een beetje een rotzak) voor ons eerste feest samen sokken gegeven met een foto van mij erop en dan daarbij ook de tekst van een liedje dat we altijd samen zongen.

Nu is het misschien een beetje too much om je foto op zn sokken te zetten (hoewel ik het dus grappig vond := ) maar zelf tekst die iets voor jullie samen betekend (grappige) lijkt me toch best wel een strak plan!

Ann_moi

Berichten: 3854
Geregistreerd: 11-04-06

Re: Eerste kerst samen kado?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 14:48

Ik had als eerste kerstcadeau juist iets heel simpels en symbolisch met een leuk kaartje erbij. Maar wij hadden dan ook afgesproken niet te gek te doen.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Eerste kerst samen kado?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 15:09

Een gezellig dagje uit :) iets leuks doen en dan lekker uiteten samen :)

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 15:12

F_inley schreef:
Tja zoals de titel al zegt dit word de eerste kerst samen met mijn vriend. Maar nu komt het wat geef je hem kado..... Hij houd heel erg van happy socks maarja die krijgt hij dus ook van iedereen ;) ik wil iets bijzonders en aparts. Op internet heb ik al een beetje gekeken maar nog niet echt iets gevonden waarvan ik zeg ja dat doen we.

Brand los zou ik zeggen met ideeën *\o/*


Ik kamp met hetzelfde :+ . Geen idee wat ik voor hem moet kopen. Ik zag wel op fb een advertentie voor een boxershort met tekst... Dat is natuurlijk ludiek, maar niet een echt cadeau.

Als ik zou moeten kiezen denk ik wel dat ik iets zou geven om samen te doen. Helaas is hij geen fan van de sauna, dus ik moet op zoek naar iets anders.

ApplePapple

Berichten: 2742
Geregistreerd: 12-02-13

Re: Eerste kerst samen kado?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 15:20

Ik volg ook even, zelfde situatie als jou en echt geen idee wat ik moet geven :+

F_inley

Berichten: 6404
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-19 15:24

xMyrnavG schreef:
Woohooo nog een sokken fanaat! *\o/*

Ik heb hem (maar ik ben wel een beetje een rotzak) voor ons eerste feest samen sokken gegeven met een foto van mij erop en dan daarbij ook de tekst van een liedje dat we altijd samen zongen.

Nu is het misschien een beetje too much om je foto op zn sokken te zetten (hoewel ik het dus grappig vond := ) maar zelf tekst die iets voor jullie samen betekend (grappige) lijkt me toch best wel een strak plan!


Hier heb ik ook aan zitten denken weet zeker dat hij helemaal stuk gaat haha

Maar wil ook iets speciaals erbij.

Bedankt allemaal voor de suggesties.

Hij is geen echte sportfanen en geen gamer dus dat valt helaas ook af. Luchtje heb ik al gekeken welke hij lekker vind dus dat zou ook kunnen idd

AylaL

Berichten: 579
Geregistreerd: 23-05-16
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 15:30

Zelfde situatie! Heb een advent kalender met speciaal bier gekocht, en 24 December krijgt hij nog wat kleins omdat we dan ook 10maanden samen zijn :D

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 15:43

AylaL schreef:
Zelfde situatie! Heb een advent kalender met speciaal bier gekocht, en 24 December krijgt hij nog wat kleins omdat we dan ook 10maanden samen zijn :D


Dat is een leuk idee! Alleen kan vriendlief zwemmen in de speciaalbier. daarbij mag hij wel wat kilootjes afvallen, dus is dat niet een heel geschikt cadeau :')

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 16:00

Die van mij vind het errg leuk om cocktails te maken (voor mij :+ )
Dus ik ga hem een set van The Curious Bartender geven: daar hebben ze naast een guide for cocktails, ook een guide for Coffee, Gin en Whiskey van :j
Vooral de omslag is erg gaaf, alsof het dus al heel oud is en echt zo'n alchemie-boek uitstraling :))
Hebben de boeken in het echt gezien afgelopen lente in Italië, toen zei hij al dat hij hem wilde hebben, dus nu maar de hele set :+

Charlotte446

Berichten: 641
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Re: Eerste kerst samen kado?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 20:25

Het blijft lastig met die kado’s :P

Wij zijn bijna 10 jaar samen en de ene keer kom ik niet verder dan sokken en evt vakantiebenodigheden (wij gaan altijd half December op vakantie).

Nu krijgt hij Happy socks, het spel 30 seconds (had hij het een tijdje terug over) en het boekje Bucketlist voor koppels. Vind dat boekje zelf wel heel leuk, staan hele grappige opdrachten in.

F_inley

Berichten: 6404
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Eerste kerst samen kado?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-19 21:44

Dat boekje was ik idd ook op uitgekomen leek me ook leuk. Heb jij hem al in huis? Is hij het waard om te kopen?

Charlotte446

Berichten: 641
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 21:55

Ik heb hem doorgebladerd en er staan wel grappige opdrachten in, bijv. je eerste date overdoen :) Hij is al ingepakt, dus kan er even niet bij :P

Het lijkt me vanwege de opdrachten wel iets voor stellen rond de 20-30 jaar. Ik denk dat als je daarboven zit qua leeftijd wat dingen kinderachtig kunt vinden.

Mama3
Berichten: 1805
Geregistreerd: 04-06-14

Re: Eerste kerst samen kado?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 22:00

Kaartjes voor een festival of concert?

F_inley

Berichten: 6404
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-19 22:08

Charlotte446 schreef:
Ik heb hem doorgebladerd en er staan wel grappige opdrachten in, bijv. je eerste date overdoen :) Hij is al ingepakt, dus kan er even niet bij :P

Het lijkt me vanwege de opdrachten wel iets voor stellen rond de 20-30 jaar. Ik denk dat als je daarboven zit qua leeftijd wat dingen kinderachtig kunt vinden.


In die leeftijd zitten we haha dus dat zou goed moeten komen!