inhoud kledingkast van jouw kind!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 10:25

Als je genegeerd wordt, weet die persoon ook wel dat men het niet mooi vind. Dus wat is het verschil met het te zeggen? Dan ben je nog oprecht tenminste. Je kan dan even goed zeggen dat men goed geshopt heeft maar dat het je smaak niet is. Dan ven je oprecht en toon je interesse in plaats van alleen maar op mensen te reageren die in hetzelfde straatje passen.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: inhoud kledingkast van jouw kind!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 10:27

Je kunt er een hele discussie van maken, maar dit voelt voor mij het beste. Als jij het anders wil staat het je vrij om dat te doen.

simongek

Berichten: 5338
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 10:29

dromertje2 schreef:
Als je genegeerd wordt, weet die persoon ook wel dat men het niet mooi vind. Dus wat is het verschil met het te zeggen? Dan ben je nog oprecht tenminste. Je kan dan even goed zeggen dat men goed geshopt heeft maar dat het je smaak niet is. Dan ven je oprecht en toon je interesse in plaats van alleen maar op mensen te reageren die in hetzelfde straatje passen.



Dus jij hebt liever dat ik in plaats van niks zeg of goed geslaagd of weet ik veel wat. Dat staat echt niet of dat zou ik nou nooit aan doen bij mijn kind.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: inhoud kledingkast van jouw kind!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 10:30

Het is feedback waar je niks mee kunt. Je geeft een ander er alleen maar een rotgevoel mee.

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 10:30

simongek schreef:
dromertje2 schreef:
Als je genegeerd wordt, weet die persoon ook wel dat men het niet mooi vind. Dus wat is het verschil met het te zeggen? Dan ben je nog oprecht tenminste. Je kan dan even goed zeggen dat men goed geshopt heeft maar dat het je smaak niet is. Dan ven je oprecht en toon je interesse in plaats van alleen maar op mensen te reageren die in hetzelfde straatje passen.



Dus jij hebt liever dat ik in plaats van niks zeg of goed geslaagd of weet ik veel wat. Dat staat echt niet of dat zou ik nou nooit aan doen bij mijn kind.


Nee, zoals je zelf zegt kan je zeggen iets in de trend van goed geslaagd ofzo.
Dan toon je interesse in plaets van dat je negeerd en uitsluit.

Negeren vind ik echt erg. Virm van uitsluiting en afkeuring.
Laatst bijgewerkt door dromertje2 op 15-09-18 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt

MizzMontana

Berichten: 5678
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 10:31

Ik ben ook meer van de categorie; If you ain’t got nothing nice to say....

Kan het ook waarderen als anderen dat doen bij de setjes en outfits die ik post.

Net als met kleding, ieder zijn eigen smaak.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 10:33

Ik ga het nu even persoonlijk maken want het is steeds een terugkerend item maar Dromertje, voel jij je buitengesloten in dat topic?

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: inhoud kledingkast van jouw kind!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 10:42

tja, ik koop geen duur merken, hetgeen ik koop is van c&a en hema dus er reageerd amper iemand op. Dus ja dan wordt je wel buitengesloten.

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 10:43

Ik denk dat dromertje volgende bedoel

Stel je hebt weinig te centjes en je post foto’s van je aanwinsten die niet echt leuk zijn Volgens de bezoekers van topic en dat niemand iets zegt over je foto.
Is maar een gok.

Om constant te horen gadverdamme is niet leuk maar om nooit iets te horen is ook niet leuk.
Beide pijnlijk.

Doodzwijgen is pijnlijker dan ruzie maken zei mijn voormalige werkgever.
Toen sleepte ik hem voor de rechtbank....
Laatst bijgewerkt door tita op 15-09-18 10:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 10:43

Dat klopt niet, want anderen kopen ook van HEMA of goedkopere merken en daar reageren mensen wel op.

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Re: inhoud kledingkast van jouw kind!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-18 11:09

Ik heb het ook wel eens gehad in een ander topic , dat echt alleen gereageerd werd als je iets poste over een nieuwe collectie kleding merk uit het hoge segment. Ik heb daar niet vaak meer in gepost, maar juist met deze eerlijke antwoorden uit dit topic heb ik begrepen dat er veel mensen net als ik zijn. EN dat daar ook gewoon over gepraat kan worden.Gisteren heb ik dus gewoon een 2e hands overalletje gekocht voor mijn zoontje, het staat hem kei stoer. niets dan complimenten over gehad! en dat voor een schrijntje, van de nieuw prijs.
Maar blijf bij jezelf en dat is wel eens lastig, maar ook als het echt niet kan zou dat tegen mij wel gezegt mogen worden( ook al zou ik dat niet leuk vinden).

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: inhoud kledingkast van jouw kind!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 11:19

Alle merken komen voorbij in het kledingtopic. Van heel duur tot Primark.

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 11:20

Ik snap sowieso niet dat je goedkeuring wilt van een stel onbekende mensen op een forum. Ik vind dat soort mensen juist niet zo leuk waarbij uiterlijk vertoon alleen telt. Veel te lang zulke mensen in mijn leven gehad en goedkeuring ga je er toch nooit van krijgen als je het niet op dezelfde manier doet.

Vind het verder sneu dat iemand er ook nog eens onzeker van word. Verder is negeren het ergste wat er is in mijn ogen. Want zo kan iemand zich juist buitengesloten voelen.

Misschien zoekt zo iemand juist wat hulp om wat vlottere kleding te kopen. Niet iedereen heeft inzicht met dat soort dingen.

Mocht mijn post naar iemand veroordelend overkomen, sorry alvast. Maar zo denk ik er zelf over en ik sta altijd open voor een nieuwe kijk op dingen.

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 11:47

Je zou elkaar kunnen helpen :j

Het is zo bizar dat het merk Z8 overpriced is op MP
Vaak gaat tegen de helft weg en sales prijs

Net in duurdere segment bieden in de FB groep
Kijk ik wil ook wel wat terug voor mijn kleding maar geef her net zo lief voor 3-4-5€ minder aan iemand die het zwaar heeft en er voor uitkomt

Maar durf je zo bloot te geven

Lieveli er wordt enthousiaster op hoger segment gereageerd dan primark
Maar als je een slechter ervaring hebt met mindere kledingstukken ga je ook niet enthousiast doen

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: inhoud kledingkast van jouw kind!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 11:58

Misschien wordt er enthousiaster gereageerd op het hogere segment omgaat het exclusiever is? Ik kan het niet kopen, maar het valt me vaak wel positief o. Gewoon, omdat het geen dertien in een dozijn is.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: inhoud kledingkast van jouw kind!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 12:08

Ik reageer op wat ik leuk vind. Maakt me niet uit wat iemand er voor betaald heeft. Als dat mensen kwetst dan is dat maar zo.

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: inhoud kledingkast van jouw kind!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 12:33

Zo even die kast opgeruimd. Dit is overigens nog lang niet alles. Ik heb een bak onder het hang gedeelte met maillots, sokken en leggings. En onder het lig gedeeltes 3 lades met ondergoed, pyjama's en wat verkleedkleding.

Moet nog redelijk wat inruimen maar zoals je kan zien ben ik gek op kleurtjes. :+

Afbeelding

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: inhoud kledingkast van jouw kind!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 12:51

Dat ligt terug netjes. Ik ben daar hopeloos in, hoe hard ik her ook probeer, , netjes geordend kan ik het niet houden :o :D

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34639
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 12:54

Dat heb ik dus ook. Dat ze zelf van alles eruit trekt helpt niet mee. Netjes opgeruimd hoor.

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: inhoud kledingkast van jouw kind!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 13:04

Deze is van mijn zoontjes samen. Ik heb echt geen idee waar ik alles moet laten. Net alle zomerkleding eruit gehaald. Heb nog 3 setjes apart liggen voor het mooie weer. Bovenin komen straks de broeken en joggingbroeken. Krijg het gewoon niet geordend :')

Afbeelding

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34639
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 13:07

Voor een niet geordende kast vind ik het heel netjes hoor :o . Ik heb wel inspiratie opgedaan ik ga ook de kledingkast opruimen dit weekend. Weet ik meteen wat er weg kan. En misschien ook eens een nieuwe kast ze heeft nog steeds dezelfde kast die ze als baby had. Hangedeelte is niet handig want jurken passen er niet netjes in.

simongek

Berichten: 5338
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 13:54

Of ik reageer hangt niet af van het prijskaartje maar of ik het leuk vind. Er worden zat duurdere kledingstukken getoond welke gewoon mijn smaak niet zijn.

Ik vind het wel redelijke prijzen. Als een broek van Z8 en shirt samen 80 euro hebben gekost moet je niet verwachten dat je die voor 10 euro over kan nemen :+

pmarena

Berichten: 48128
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: inhoud kledingkast van jouw kind!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 14:09

Ik reageer wanneer ik iets leuk vind en wanneer ik tijd heb. Soms komen er leuke dingen langs maar geen tijd om te reageren maar meestal doen anderen het dan al wel +:)+

zonnebloem18

Berichten: 24837
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 16:03

Wat de reacties op de kleding betreft maakt het me niet zo veel uit wat Bokkers er van vinden. Ik heb tot nu toe de meeste complimenten gekregen op kleding van de Primark. Precies het juiste model jurkje of jumpsuit doet een hoop.

Merk nu wel dat onze dochter (4 jaar) echt een mening begint te krijgen en dat maakt het soms met winkelen wel lastiger. Ze vind vooral shirts en jurkjes met Disney opdrukken leuk en alles met een tule tutu rokje er onder. Laten dar nou beide dingen zijn die ik probeer te vermijden bij het kleding shoppen. Ze heeft nu 1 zo'n poofy tule rok en die draagt ze gelukkig vooral thuis.

Suzanne F.

Berichten: 49216
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 17:22

zonnebloem18 schreef:
Wat de reacties op de kleding betreft maakt het me niet zo veel uit wat Bokkers er van vinden. Ik heb tot nu toe de meeste complimenten gekregen op kleding van de Primark. Precies het juiste model jurkje of jumpsuit doet een hoop.

Merk nu wel dat onze dochter (4 jaar) echt een mening begint te krijgen en dat maakt het soms met winkelen wel lastiger. Ze vind vooral shirts en jurkjes met Disney opdrukken leuk en alles met een tule tutu rokje er onder. Laten dar nou beide dingen zijn die ik probeer te vermijden bij het kleding shoppen. Ze heeft nu 1 zo'n poofy tule rok en die draagt ze gelukkig vooral thuis.


Haha ja de Hello kitty met rokjes fase. :')
Die van mij heeft die fase ook gehad rond die leeftijd. Inmiddels kiest ze zelf haar kleding uit, ze is bijna 12. Hele uitgesproken mening en draagt echt wat ze leuk vind, niet wat de klasgenoten leuk vinden. Best aparte dingen ook. Geen jurken en rokjes meer in ieder geval. Die fase is even helemaal over.