Post oude bewoners bewaren

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
A3a1
Berichten: 2761
Geregistreerd: 07-04-16
Woonplaats: Sleewijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 20:00

Peerke_ schreef:
Bij ons is de vorige bewoner overleden, maar hij krijgt nog genoeg post..
Alle reclame gooi ik weg, ik denk niet dat hij nog wil investeren of een nieuwe bril gaat kopen :+

Als er iets tussen zit waar ik van denk aan de buitenkant dat het belangrijk kan zijn schrijf ik erop retour afzender. En als ze het dan nog eens sturen, dan gaat het ook gewoon bij het oud papier :j


Ja, dat is echt intens triest, wij hebben het gehad dat we een echtpaar als client hadden.
De vrouw overleed en 5 jaar later kwam er nog post voor haar....van onze eigen organisatie, ik was zo pissed.
Gaan ze nog redenen geven ook, daar was ik dus niet in geinterseerd, ze moesten het maar oplossen!

BrittS

Berichten: 1723
Geregistreerd: 06-03-11
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 20:11

Hier ook nog jaren post gekregen van de vorige bewoners, eigenlijk totdat wij zelf weer gingen verhuizen := Vaak was het reclame, maar soms ook nieuws over een kindje wat ze in een derde wereld land ''geadopteerd'' hadden en ook wel eens rekeningen. In het begin alles retour afzender gestuurd, maar wonderbaarlijk genoeg kwamen elke keer weer dezelfde poststukken terug, zo hebben we nog 3 jaar lang boekjes ontvangen omdat er blijkbaar een abonnement liep op WNF boekjes, zelfs na bellen bleven we ze krijgen. Uiteindelijk alles gewoon steeds bij het oud papier gedaan, het houdt een keer op hoor :+ Die rekeningen waren wat minder grappig, op een gegeven moment stonden er in grote rode letters waarschuwingen op de envelop over dat er iets betaald moest worden, na heel wat telefoontjes is dat uiteindelijk opgelost, maar was nog wel even een gedoe.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78539
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Post oude bewoners bewaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 20:41

Vorige bewoners hadden zich ook niet uitgeschreven bij de gemeente, hebben wij ook voor hun gedaan. Na 4,5 jaar nog steeds wekelijks post. Eerste jaar bankafschriften, en meer dan 2 jaar lang veel rekeningen. Ook deurwaardersbrieven. Maar ze mogen niets doen voor na te trekken wie er echt woont, huis leeghalen mogen ze echt niet zomaar doen.
Meest schandalige vond ik nog wel dat bijna een jaar later jeugdzorg aan de deur stond om te kijken hoe het er voor stond. :oo

rommulus

Berichten: 11522
Geregistreerd: 11-12-04
Woonplaats: gooi een emmer leeg volg het water daar woon ik :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 21:40

Coconut schreef:
Nee hoor :). Je kunt met KPN gewoon ingeschreven staan op een ander adres om te profiteren van korting. Een vriendin van mij woont al lang op zichzelf, maar profiteert van "KPN compleet" op het adres van haar ouders. Heeft de gemeente niks mee te maken ;).

Gelukkig is het nu geregeld.

Dan is het niet inschrijven maar is het gewoon een ander post adres door geven.
Voor zover schrijf je je in voor een opleiding en schrijf je je in op een adres.
Je schrijft je niet in voor een telefoon abonnement, een abonnement ga je aan....
Toch ???? :o? :o? :o?