Ik werk normaal (nu vakantie) van 8 tot 5 en doe daarom na mijn werk het huishouden. Ervoor is geen optie. Ik heb al mijn energie nodig voor mijn werk. Ben om half 6 thuis en om half 7 klaar met eten. Dan kijk ik mijn serie en ga om half 8 afwassen, afstoffen, kattenbakken doen en stofzuigen. Ik woon klein dus met 30 min klaar. De badkamer en wc gaat 1x in de week in het weekend, als het kan overdag en zo niet begin van de avond.
Ik doe geen huishoudelijke taken meer na 20.30 maar dat is omdat ik er gewoon geen zin meer in heb, geen motivatie en geen energie. Ik wil ook nog even lekker op de bank liggen en ontspannen.
Nu ik nog vakantie heb doe ik mijn huishoudelijke taken overdag (als mijn voeten het toelaten).
Ik hoor mijn buurmeisje ook wel eens stofzuigen maar dan moet ik goed mijn best doen om het te horen. Als zij dus na 21.00 nog zou zuigen dat ik dat niet erg vinden, hoor het toch bijna niet. Zij werkt vaak de middag en avond dus doet zij haar taken in de ochtend en dan werk ik, dus geen last van.
Mijn bovenbuurvrouw (lang verhaal
) hoor ik nooit haar huishouden doen...alleen als ze haar vogelkooien op het balkon schoonmaakt.
Geen idee of ze ooit verder iets doet in huis. 
Maar wat vinden jullie nou nog normale tijden om het huishouden te doen en dus 'lawaai' te maken?
Edit: de was doe ik maar 1x per week, heb maar 1 wasje en die zet ik op vrijdagavond aan als ik thuis komt. Hij draait nog geen uurtje dus moet kunnen vind ik.
, dan heb je geen last van elkaar, want we zaten bij de een of bij de ander, haha.
Als we veel was hebben doen we ook op zondag nog een was.