Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pradadaan

Berichten: 4673
Geregistreerd: 13-05-13

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 12:19

Wat een mega lief pakket voor Quera <3

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48493
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 13:47

Wat een geweldig pakketje Roby <3
En natuurlijk onwijs top van de organisatie +:)+

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 13:50

Super lief pakket voor quera!

xZiva_

Berichten: 3995
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:10

Ik heb het reservepakket gemaakt voor blinii samen met bokker Rink.

Ik vind het zelf erg jammer dat er niet meer verder geraden is, en denk dat ik dit ook wel voor Rink kan zeggen.

J00P

Berichten: 614
Geregistreerd: 22-11-15

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:16

Ik geef je gelijk hoor. Je hebt je best gedaan :(:) Jammer dat er niet meer geraden werd.

rink

Berichten: 1846
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Buinen

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:19

Enige teleurstelling is er wel ja..

Angelaa2
Berichten: 4227
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:36

Mijn lootje heeft ook niet verder meer geraden of om hints gevraagd, maar ik was de Secret Santa van Mooblie. Sorry voor de moeilijke hints, het was bedoeld als a=1 en met een klein beetje speurwerk kwam je dan op mijn naam uit +a2 ;)

Linnie050

Berichten: 11806
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 21:08

Inderdaad jammer ja.

Maar de hint was groen en rose?

Of heb ik een hint gemist?

Hoe zat de hint dan in elkaar?

xZiva_ schreef:
Ik heb het reservepakket gemaakt voor blinii samen met bokker Rink.

Ik vind het zelf erg jammer dat er niet meer verder geraden is, en denk dat ik dit ook wel voor Rink kan zeggen.

xZiva_

Berichten: 3995
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 21:31

De hint was: onze originele lootjes zijn groen en roze.

Het lootje van Rink was 1 van de moderators die meedoet, en mijn lootje was Obelix die een knalroze avatar heeft :) .

Thats_Me

Berichten: 10948
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 21:37

Lastig hoor... heb ook nog mee gezocht en er werd verder geen extra hint gegeven. Natuurlijk hoop je dat het geraden wordt maar zo te lezen viel het pakket wel in de smaak en dat is toch de beste waardering die je kunt krijgen.

Leo

Berichten: 50182
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 21:56

Jullie hadden een super tof pakket gemaakt :j echt hulde meiden!!
Ik had de indruk dat Blinnii heel hard heeft gezocht en geraden maar er echt niet meer uit kwam. Ik weet zeker dat van beide kanten de bedoelingen meer dan goed waren. :)

zorro

Berichten: 8764
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 22:00

Ik was al benieuwd of we er nog achter zouden komen wie het reserve pakket gemaakt hadden. Vond het ook erg sneu voor de gevers dat er niet meer geraden werd. Als je er niet uitkomt vraag je net zo lang hints en hulp tot je de gever bedanken kan, simpelweg omdat dat het minste is wat je kan doen.

Dus, goed dat jullie je gemeld hebben, en ik vind het geweldig dat jullie je er voor in gezet hebben en nog een extra pakket hebben gemaakt! Super! _/-\o_

zorro

Berichten: 8764
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 22:02

Angelaa2 schreef:
Mijn lootje heeft ook niet verder meer geraden of om hints gevraagd, maar ik was de Secret Santa van Mooblie. Sorry voor de moeilijke hints, het was bedoeld als a=1 en met een klein beetje speurwerk kwam je dan op mijn naam uit +a2 ;)



Ook sneu voor jou.. klinkt als een prima hint, zeker met de weinige bokkers die niet geraden zijn. Jij hebt in ieder geval je best gedaan!! +:)+

Angelaa2
Berichten: 4227
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 22:05

zorro schreef:
Angelaa2 schreef:
Mijn lootje heeft ook niet verder meer geraden of om hints gevraagd, maar ik was de Secret Santa van Mooblie. Sorry voor de moeilijke hints, het was bedoeld als a=1 en met een klein beetje speurwerk kwam je dan op mijn naam uit +a2 ;)



Ook sneu voor jou.. klinkt als een prima hint, zeker met de weinige bokkers die niet geraden zijn. Jij hebt in ieder geval je best gedaan!! +:)+


Er was ook een goede hint/tip gegeven door n andere bokker vond ik, vandaar geen extra hint gegeven.
Maar goed, het was leuk om weer n pakket te maken en alle andere pakketten te bewonderen :D

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 07:46

Leo schreef:
Jullie hadden een super tof pakket gemaakt :j echt hulde meiden!!
Ik had de indruk dat Blinnii heel hard heeft gezocht en geraden maar er echt niet meer uit kwam. Ik weet zeker dat van beide kanten de bedoelingen meer dan goed waren. :)

Dat idee had ik ook, ik heb nog helpen zoeken maar kwam er ook niet uit :n

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:39

Afbeelding

Mijn secret santa maakte het nog even spannend, maar het laatste is ook binnen gekomen *\%/*

Afbeelding

Olympia echt super bedankt.

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:03

zorro schreef:
Ik was al benieuwd of we er nog achter zouden komen wie het reserve pakket gemaakt hadden. Vond het ook erg sneu voor de gevers dat er niet meer geraden werd. Als je er niet uitkomt vraag je net zo lang hints en hulp tot je de gever bedanken kan, simpelweg omdat dat het minste is wat je kan doen.

Dus, goed dat jullie je gemeld hebben, en ik vind het geweldig dat jullie je er voor in gezet hebben en nog een extra pakket hebben gemaakt! Super! _/-\o_

Pardon? Ik heb meerdere keren aangegeven dat ik niet uit de hint kwam. Ik heb de hele lijst nagezocht en ook na m'n gok die dus fout was, kwam ik er niet uit. Ook dit heb ik benoemd. Ik ben met de opmerkingen over 'he roze' ook niet verder gekomen en als ik nu terug kijk, kloppen die dus ook niet met de lootjes. Het was dus geen onwil, ik kwam gewoon niet verder.. Het klinkt misschien afgezaagd, maar ook ik heb nog een leven naast bokt en helaas was dat de afgelopen periode roeriger dan normaal. Hierdoor heb ik niet meer de kans gekregen om dagelijks te zoeken. Nu er weer meer rust en tijd is, wilde ik er weer voor gaan zitten. Overigens heb ik aan meerdere mensen hulp gevraagd en ook die kwamen er niet uit..

xZiva_ schreef:
Ik heb het reservepakket gemaakt voor blinii samen met bokker Rink.

Ik vind het zelf erg jammer dat er niet meer verder geraden is, en denk dat ik dit ook wel voor Rink kan zeggen.

Ik vind het heel jammer dat er blijkbaar nu de indruk is dat ik niet dankbaar ben of blij, want van beide is geen sprake. Ik vond het pakket super tof en alles is goed in gebruik [oke, nog niet helemaal, want de kleertjes zijn nog te groot dus die liggen in de kast].

Anyhow.. Rink en xZiva, nogmaals heel erg bedankt voor jullie mooie pakket, jullie hebben me toen heel erg verrast! :*

Mooblie

Berichten: 825
Geregistreerd: 24-12-13
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 15:09

Angelaa2 schreef:
Mijn lootje heeft ook niet verder meer geraden of om hints gevraagd, maar ik was de Secret Santa van Mooblie. Sorry voor de moeilijke hints, het was bedoeld als a=1 en met een klein beetje speurwerk kwam je dan op mijn naam uit +a2 ;)


Ik ben echt veel te moeilijk gaan denken geweest zie ik al :') Op de een of andere manier had ik jouw van mijn lijstje met mogelijke SS'en afgehaald. Mijn excuses voor het niet verder raden naar de juiste SS! Ik heb een drukke chaotische maand achter de rug en eerlijk gezegd daarna niet meer aan gedacht -O-

Ik ben wel super blij met het pakket! Ik ben nog niet gaan zitten voor de diamont painting, maar het lijkt me echt super leuk om te doen :D

_AB_
Berichten: 3959
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 16:13

Ik weet dat ik geen topics omhoog mag schoppen, maar kijk nou wat ik vandaag kreeg!

Afbeelding

Afbeelding

Nogmaals heel erg bedankt lieve Rockwitch! Hippie, Freya en ik zijn er weer heel erg blij mee! <3

rockwitch

Berichten: 11744
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 16:15

Jeej eindelijk heeft ome Ali alles geleverd, veel plezier ermee.

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 16:35

Wat leuk!! Jij hebt in ieder geval lang napret van deze editie!

KimD

Berichten: 20444
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 17:21

Mijn SS had ook nog iets nagestuurd, helaas nooit aangekomen. PostNL vond het vast zelf te leuk. -O-

Heb de verschillende postbodes nog gevraagd wat ze doen als eventueel iets niet past in de brievenbus, Maar ze zeiden allemaal dat ze voor ons niks vreemds gehad hadden.

Heb nog contact opgenomen met het depot, maar helaas. #)

_AB_
Berichten: 3959
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 17:33

rockwitch schreef:
Jeej eindelijk heeft ome Ali alles geleverd, veel plezier ermee.


Dank je! Gaat helemaal goed komen!

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 18:09

Dat is nog eens leuk _/-\o_ *\o/*

Angelaa2
Berichten: 4227
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 23:08

Mooblie schreef:
Angelaa2 schreef:
Mijn lootje heeft ook niet verder meer geraden of om hints gevraagd, maar ik was de Secret Santa van Mooblie. Sorry voor de moeilijke hints, het was bedoeld als a=1 en met een klein beetje speurwerk kwam je dan op mijn naam uit +a2 ;)


Ik ben echt veel te moeilijk gaan denken geweest zie ik al :') Op de een of andere manier had ik jouw van mijn lijstje met mogelijke SS'en afgehaald. Mijn excuses voor het niet verder raden naar de juiste SS! Ik heb een drukke chaotische maand achter de rug en eerlijk gezegd daarna niet meer aan gedacht -O-

Ik ben wel super blij met het pakket! Ik ben nog niet gaan zitten voor de diamont painting, maar het lijkt me echt super leuk om te doen :D


Leuk om nog n berichtje te lezen :D!
Fijn dat het pakket geslaagd is (was ik erg benieuwd naar) :)
Het was trouwens erg lastig om een sleutelhanger te vinden van een kip, heb je die inmiddels al ergens kunnen vinden? :')