Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimmiee_D

Berichten: 1464
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:22


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:23


M_D_H
Berichten: 17483
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:25

Becca :')

Even voor iedereen, we willen de op nog aanpassen zodat de link van het hk ook werkt O:)

Miesemuisje

Berichten: 3095
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:28

vond t al raar dat er 2017 stond haha :') zal me ook melden in het kletstopic, gezellig *\o/* al gaat t me ook vast heel snel té snel haha.

zal me nog even voorstellen, ik ben Claudia, 27 jaar en sinds precies een jaar woonachtig in Hengelo (Overijssel), in ons nieuwbouwhuis :D het huis is ondertussen al aardig klaar, maar leuke accessoires mogen altijd, liefst in grijs/blauw. verder heb ik een onwijs lief verzorgpaard en twee cavia's, die altijd wat lekkers lusten :)

ik houd van creatief bezig zijn, lezen, series en gezellige dingen doen :D

oh en ik ben gek op kerst <3
Laatst bijgewerkt door Miesemuisje op 02-09-18 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt

xLovesPower
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:29

Dat kippetje op een pagina terug is te leuk! Al zou ik liever voor mijzelf een schaapje willen :o
Ik heb namelijk bij mijn ouders nog een schaap lopen Valentina O:)

Lughnassadh

Berichten: 1820
Geregistreerd: 11-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:47

lovemaylo schreef:
Oh ik bedenk nog een flop; verzorgingsproducten! Gebruik altijd maar een bepaald merk iets anders gebruik ik niet :o

Die mag er bij mij ook bij! Tenzij het van Lush is :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:47

Aangemeld *\o/*

Meteen maar even goed voorstellen dan;
Ik ben Lenneke, 33, en ik woon met mijn vriendin, onze drie kinderen, onze Golden Retriever Mare (die als het goed is puppy's heeft rond kerst, en nee, die stuur ik niet op! >;) ), onze fluffy poez Gea, hamster Marshmallow en een berg kippen in Enschede.

Na 10 jaar slechts af en toe op een paard ben ik sinds 2 weken trotse verzorgster van drie knappe heren; een Fries, een Arabier en een oliebol. :D

Verder werk ik in de psychiatrie, hou ik van boeken, ga ik volgend jaar trouwen, hou ik van kaarsjes (behalve als ze stinken), heb ik een industriële inrichting...

Oké verder weet ik het niet meer :D

Oh! En ik ontpop mezelf tot mega penny. _O- Vandaag hinnikte mijn Fries naar me toen ik weg liep en stond ik spontaan te janken :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:48

Lughnassadh schreef:
lovemaylo schreef:
Oh ik bedenk nog een flop; verzorgingsproducten! Gebruik altijd maar een bepaald merk iets anders gebruik ik niet :o

Die mag er bij mij ook bij! Tenzij het van Lush is :D .

Lush <3

Stirrup

Berichten: 482
Geregistreerd: 12-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:48

Haha same here, Lush valt altijd goed in de smaak! <3 Douchepakketjes doe ik verder weinig mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:48

Lentr Mare word mama :oo , ik dacht dat het nog een pup was (lang lang geleden het topic van haar gevolgd :+ )


Word al gezellig druk :D

rockwitch

Berichten: 11756
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:48

Hier dan nog extra info.
2 kindjes zoon Morgan van 4 en dochter Phoenix van 1.5
Morgan is gek op auto's en Phoenix eigenlijk ook haha, maar eigenlijk vind zij alles nog wel leuk.
We hebben een bad, maar daar zit ik eigenlijk nooit meer in alleen onze 2 spoken.
Verder hebben we 3 katten en 2 grote konijnen die lekker in de tuin hobbelen.
We hebben eigenlijk geen freubels in huis staan zoals van die houten HOME dingen of die borden met spreuken.
Chocolade is natuurlijk altijd goed, maar liever geen puur. En al die vreemde combo's van Tony's is ook niet mijn ding. Maar niet teveel snoep, probeer aan de kilo's te werken haha. Maarreee van die Kinder reepjes of Kinder Surprise eitjes zijn wel heul lekker.

M_D_H
Berichten: 17483
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:49

Hoor ik daar lush?

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:50

Al mijn douche-/verzorgingsproducten komen van de Lush, ben er echt verslaafd aan. _O-

Roosch

Berichten: 36746
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:51

Oi Kinder <3 vind die naam zo verschrikkelijk misleidend. Ik bedoel ik heb wel de hoogte van een kind maar niet de leeftijd. En toch doe ik een moord voor die chocola. <3

Lush! Heerlijk voor in bad <3 Maar die van de hema bijvoorbeeld vind ik net zo prima. Als ik elke dag dat ik in bad lag aan de lush moest was ik failliet.

He Len ook weer hier!! Leuk!

MerelV

Berichten: 1772
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:52

Nu iedereen wat uitgebreider aan het voorstellen is, ik ook maar.

Ik ben Merel, 25 jaar oud (met kerst 26). Ik woon sinds kort op mezelf samen met mijn hondje Fem. Zij is een 1 jarige kruising tussen een chihuahua en een boerenfox.

Ik heb een paard. 8 jarige merrie waar ik voornamelijk dressuur en SGW mee rijd.

Ik heb geen relatie.

Verzorgingsproducten vind ik wel lekker, geen make up, dat gebruik ik nauwelijks.

Ashleytjuhh

Berichten: 6700
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:53

Roosch schreef:
Dat klinkt eigenlijk best praktisch nu je het zo stelt.

Ik skip al jaren alle sociale verplichtingen met kerst en doe alleen waar ik dan zin in heb maar het klinkt toch best wel als een uitvinding.



Volgens mij bestaat er echt zon service dat je een 'vriend of vriendin' in kan huren voor die sociale verplichtingen :+

Kimmiee_D

Berichten: 1464
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:54

Hier een kneipp fan heerlijk heb nu een variant waar ik gek op het <3

Zal morgen me nog extra voorstellen

MerelV

Berichten: 1772
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:56

Ashleytjuhh schreef:
Roosch schreef:
Dat klinkt eigenlijk best praktisch nu je het zo stelt.

Ik skip al jaren alle sociale verplichtingen met kerst en doe alleen waar ik dan zin in heb maar het klinkt toch best wel als een uitvinding.



Volgens mij bestaat er echt zon service dat je een 'vriend of vriendin' in kan huren voor die sociale verplichtingen :+


Klinkt praktisch, kan ik ook wel gebruiken, blijf nu vaak thuis.

Ami
Berichten: 855
Geregistreerd: 08-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:56

Rebecca schreef:
Choce schreef:
Jaaaa!
Weer Secret Santa tijd! *\o/*

Krijgen alle die hards die er al 5 jaar bij zijn nu een speciale jubileumpin? O:)

*\o/* je bent er ook weer


-high 5-


:wave:

Mis echt een high five smiley :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:57

Rebecca schreef:
Lentr Mare word mama :oo , ik dacht dat het nog een pup was (lang lang geleden het topic van haar gevolgd :+ )


Word al gezellig druk :D


Jazeker! Mevrouw is ruim 2 en is vorige maand volledig getest; perfecte ogen, A-heupen en mooie ellebogen.

Nog wel altijd even gek:
Afbeelding

Ben ook bijna een jaar niet op bokt geweest ;)

M_D_H
Berichten: 17483
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:58

Roosch schreef:
Oi Kinder <3 vind die naam zo verschrikkelijk misleidend. Ik bedoel ik heb wel de hoogte van een kind maar niet de leeftijd. En toch doe ik een moord voor die chocola. <3

Lush! Heerlijk voor in bad <3 Maar die van de hema bijvoorbeeld vind ik net zo prima. Als ik elke dag dat ik in bad lag aan de lush moest was ik failliet.

He Len ook weer hier!! Leuk!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik lush dus doormidden breek :o
En ik ga idd niet elke keer met lush in bad want ik gebruik ook vaak zat palmolive of kneip (lavendel of jenerbes olie)
Maar lush is wel de grootjes favoriet... :))

xLovesPower
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 21:00

Jaa snoep blijft bij mij liggen, maar ik ben wel gek op melk chocolade Y)(^)

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 21:02

Hier ook wat extra info.

26 jaar en 4 jaar getrouwd. Ik heb 2 meiden. En ben eigenaar van. 3 katten.
Ik werk in de psychiatrie.

Make up gebruik ik niet en ik heb acrylnagels dus nagellak gebruik ik niet. Verder ben ik niet creatief. In Mn vrije tijd ga ik graag naar de dierentuin of naar de speeltuin met t gezin. Kijk graag series op Netflix. Ik ben zo’n gekke hippie mama die dr kind draagt. Hou van houten speelgoed en alles wat duurzaam is.

Ik doe verder niets meer met paarden.

Hou van chocola *\o/*

Vind verder alles leuk! Heb vorige jaren ook geweldige pakketten gehad. Waar ook eigen gemaakte dingen in zaten <3

Jorex

Berichten: 10007
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 21:05

Oké, gaat iedereen zich opeens voorstellen, moet ik dan ook maar :o?

Lughnassadh

Berichten: 1820
Geregistreerd: 11-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 21:05

xEmpire schreef:
Al mijn douche-/verzorgingsproducten komen van de Lush, ben er echt verslaafd aan. _O-

Ik ook alleen mijn portemonnee niet ;) .