Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 08:30

Ik had het topic per ongelikt ontstipt! :oo

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 09:55

Ik kan echt niet wachtennnn :') zal binnenkort even een overzichtje voor mezelf maken met wat ik allemaal wel en niet wil :p

Apple

Berichten: 76197
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 10:40

Beetje jammer, ik ga de laatste week van oktober een paar dagen naar London, dan had ik al mooi voor mn lootje kunnen shoppen :')

Kaneelkussentjes :9

Overigens, is het SS idee ook niet een beetje zo dat het juist leuk is als het pakket een beetje een verrassing is? Een top en flop is handig, maar verder is het toch ook wel leuk als er iets in het pakket zit dat je niet verwacht?
(allergieen uitgesloten natuurlijk).

Vorig jaar bijvoorbeeld had ik in mn pakket een handcreme van de HEMA. Instant hit bij ons op kantoor :)) Meerdere collega's gebruiken die nu ook :))

Voor mijn lootje kijk ik bijvoorbeeld ook naar wat er geplaatst wordt in andere topics op Bokt :-) Welke onderwerpen mn lootje zich mee bezig houdt :-) Als ik mijn lootje zie posten in topics over 'zichtbaar in de winter' of 'koude voeten bij de paarden' oid dan haal ik daar ook mn inspiratie vandaan :-)

Slagroomsoes

Berichten: 1749
Geregistreerd: 20-08-13

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 10:46

Ik heb ook alleen maar een paar flops en geen tops.. laat me graag verrassen :P

Lughnassadh

Berichten: 1809
Geregistreerd: 11-08-12

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 10:47

Ik vind de verrassing inderdaad ook wel erg leuk!

Leo

Berichten: 50155
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 10:55

Ik lees hier constant bij maar post eigenlijk zelden omdat ik hetzelfde heb :)) wil graag verrast worden :):) en vind heel veel leuk!

lifeofmarit

Berichten: 3141
Geregistreerd: 04-01-11
Woonplaats: Malung, Zweden

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 11:00

Ik heb ook een paar tops en flops gedaan, maar laat mij ook graag verrassen!
Tweedehands boeken of tijdschriften vind ik dan ook geen probleem :D

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 11:05

Ik heb wel duidelijk gezegd wat ik leuk vind, maar dit is omdat ik denk dat er verder op Bokt niet echt iets te vinden is dat interessant is als pakket-inspiratie. Maar mijn lootje mag altijd onverwachte dingen erin doen en gokjes nemen, vind ik alleen maar leuk!

rockwitch

Berichten: 11737
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 11:12

Ik ben verder idd amper nog actief op bokt. Post heel soms maar iets. Dus denk dat er weinig inspiratie uit te halen is voor mijn SS.

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10444
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-18 12:00

Het kan zijn dat de lootjes eerder verdeeld worden maar dat ligt ook een beetje aan hoe het privé loopt voor mij.

Uiterlijk 1e week november wordt het verdeeld :j

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 14:18

Apple schreef:
Beetje jammer, ik ga de laatste week van oktober een paar dagen naar London, dan had ik al mooi voor mn lootje kunnen shoppen :')

Kaneelkussentjes :9

Overigens, is het SS idee ook niet een beetje zo dat het juist leuk is als het pakket een beetje een verrassing is? Een top en flop is handig, maar verder is het toch ook wel leuk als er iets in het pakket zit dat je niet verwacht?
(allergieen uitgesloten natuurlijk).

Vorig jaar bijvoorbeeld had ik in mn pakket een handcreme van de HEMA. Instant hit bij ons op kantoor :)) Meerdere collega's gebruiken die nu ook :))

Voor mijn lootje kijk ik bijvoorbeeld ook naar wat er geplaatst wordt in andere topics op Bokt :-) Welke onderwerpen mn lootje zich mee bezig houdt :-) Als ik mijn lootje zie posten in topics over 'zichtbaar in de winter' of 'koude voeten bij de paarden' oid dan haal ik daar ook mn inspiratie vandaan :-)

Fijn dat jij en je collegas er blij mee waren :D

En hoe kwam je bij die Takkie haakset dan?! :') _O-

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 14:45

Eens met apple, het lijkt nu of sommige mensen hun eigen pakket aan het samenstellen zijn :')

Apple

Berichten: 76197
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 14:47

xApple, je had iets geroepen over knutselen en die Takkie Haakset zag er zo schattig uit :+: dat ik terplekke besloot dat haken ook een soort knutselen was :))

zorro

Berichten: 8764
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 15:16

LadyMadonna schreef:
Eens met apple, het lijkt nu of sommige mensen hun eigen pakket aan het samenstellen zijn :')



Ja ik vind dat ook minder leuk, alleen omdat je verplicht actief hier mee moet praten en ontopic moet blijven.. dan gaat het automatisch over wat je wel en niet leuk vind.. ik moet eerlijk zeggen dat ik het berichten speuren van eerdere jaren wel leuker vind.

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 15:18

Ik wil graag iets totaal onverwachts! Anders wordt het meer een soort boodschappenlijstje dat ik meegeef. Veel leuker juist om nieuwe dingen uit te proberen :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101800
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 15:19

Nouja ik vind het wel fijn om een lijstje te hebben met dingen die iemand absoluut niet wil en wat dingetjes die die wel leuk vind want dan koop ik iets wat die persoon leuk vind en er sowieso blij mee is. Niet dat er weer dingen worden weggegooid bijvoorbeeld.

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 15:23

Ik heb dit jaar nog helemaal niks gezegd. Ik heb vorig jaar al genoeg gezegd :+

Maar misschien is het wel handig om hier aan te geven dat ik een enorme allergie heb voor nikkel (eten met nikkel wordt ik dus ook ziek van), dus ik draag wel sieraden maar alleen zilver en goud :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101800
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 15:26

Zit er nikkel in eten? Weer wat geleerd.

carineken

Berichten: 693
Geregistreerd: 21-12-07
Woonplaats: Antwerpen

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 15:34

Teckel
Harry Potter
mega top ideeën.

zo van die kauwgom ik vind die alleen in nl :p watermeloentjes? ale zo noemen wij die ronde balletjes, groene en ik geloof als je open doet, dan de inhoud zelfs rood met zwarte spikkels is.

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 15:37

Bellatrix schreef:
Zit er nikkel in eten? Weer wat geleerd.

Ja, vooral in chocolade |(
Wat ik soms gewoon neem want zonder chocolade leven is hel :(

Dus mijn lootje hoeft niet te twijfelen over chocolade (en fondant/suikermuizen)
Behalve karamel zeezout want dat is geen chocolade... :+
Maar de rest van het voedsel hoeft niet hoor :n

jorretje

Berichten: 3992
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Blaricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 15:44

ynskek schreef:
Toralone schreef:

Zo, nu eerst koffie, de lijst is (bijna?) vol zag ik 8-)


Door 1 afmelding nog 2 plekken over


Oe! heb in t verleden eens meegedaan en vond dat erg leuk. Is er nog een plekje? *D

dieseltje09

Berichten: 1858
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 16:17

Nikkel in eten, dat is voor mij ook nieuw!

Oow ik lees handcreme dat is ook altijd lekker!

Ik heb al 4 cadeautjes :+ , kleine dingentjes waar ik van uitga dat iedereen ze wel leuk vind. Zo niet dan hou ik ze lekker zelf :') _O-

ontherun
Berichten: 4964
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 16:59

Apple schreef:
Beetje jammer, ik ga de laatste week van oktober een paar dagen naar London, dan had ik al mooi voor mn lootje kunnen shoppen :')

Kaneelkussentjes :9

Overigens, is het SS idee ook niet een beetje zo dat het juist leuk is als het pakket een beetje een verrassing is? Een top en flop is handig, maar verder is het toch ook wel leuk als er iets in het pakket zit dat je niet verwacht?
(allergieen uitgesloten natuurlijk).

Vorig jaar bijvoorbeeld had ik in mn pakket een handcreme van de HEMA. Instant hit bij ons op kantoor :)) Meerdere collega's gebruiken die nu ook :))

Voor mijn lootje kijk ik bijvoorbeeld ook naar wat er geplaatst wordt in andere topics op Bokt :-) Welke onderwerpen mn lootje zich mee bezig houdt :-) Als ik mijn lootje zie posten in topics over 'zichtbaar in de winter' of 'koude voeten bij de paarden' oid dan haal ik daar ook mn inspiratie vandaan :-)


Daarom wilde ik dus geen lootje die alleen maar roept wat ze allemaal vooral niet wil *D Ik wil gewoon lekker los kunnen met shoppen ipv telkens moeten denken of het wel binnen de wensen/eisenlijst valt of niet :+
En ik ga dus naar Milaan eind oktober, wil ook al kunnen shoppen *\o/*

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 17:01

Als ik iets zou krijgen waar ik niet tegen kan/wat ik niet gebruik/wat ik niet leuk vind, kan ik altijd wel weer een ander mee blij maken :j

ontherun
Berichten: 4964
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 17:05

Nouja kijk, als je echt allergisch bent ofzo kan ik me voorstellen dat je zegt, hey, hier of daar kan ik echt niet tegen, dus liever niet. Das ook gewoon jammer dan. Maar soms ging het wel errug veel over wat iemand allemaal niet wilde, dan denk ik, klets liever over dingen die je wel leuk vind.

En het hele verrassingseffect vind ik gewoon leuk. Dat iemand anders al de moeite neemt om een pakket voor je te maken :D