Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 17:13

Santigo_ schreef:
Apple schreef:
Beetje jammer, ik ga de laatste week van oktober een paar dagen naar London, dan had ik al mooi voor mn lootje kunnen shoppen :')

Kaneelkussentjes :9

Overigens, is het SS idee ook niet een beetje zo dat het juist leuk is als het pakket een beetje een verrassing is? Een top en flop is handig, maar verder is het toch ook wel leuk als er iets in het pakket zit dat je niet verwacht?
(allergieen uitgesloten natuurlijk).

Vorig jaar bijvoorbeeld had ik in mn pakket een handcreme van de HEMA. Instant hit bij ons op kantoor :)) Meerdere collega's gebruiken die nu ook :))

Voor mijn lootje kijk ik bijvoorbeeld ook naar wat er geplaatst wordt in andere topics op Bokt :-) Welke onderwerpen mn lootje zich mee bezig houdt :-) Als ik mijn lootje zie posten in topics over 'zichtbaar in de winter' of 'koude voeten bij de paarden' oid dan haal ik daar ook mn inspiratie vandaan :-)


Daarom wilde ik dus geen lootje die alleen maar roept wat ze allemaal vooral niet wil *D Ik wil gewoon lekker los kunnen met shoppen ipv telkens moeten denken of het wel binnen de wensen/eisenlijst valt of niet :+
En ik ga dus naar Milaan eind oktober, wil ook al kunnen shoppen *\o/*

NOOOOOOOOO
Neem mij als je lootje, Neem mij als je lootje, Neem mij als je lootje...

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 17:16

_O- kindjes die vragen


Apple kan je Ynske niet omkopen? Dreigen met een ban mag zeker niet :x

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 17:18

Hier wel dingen aangeven. Maar echt als richtlijn.

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 17:20

Ik heb vorig jaar een hoop dingen aangegeven die ik minder leuk vond.
Nu denk ik bij mijzelf dat er gewoon echt genoeg te vinden is over mij.
Spitten hoort ook bij dit feestje en ik ga er gewoon van uit dat mijn lootje haar of zijn best voor mij doet :))

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 17:29

Ik zei toch al dat ik voor jou best wel een pakket in elkaar kan knutselen dees _O- _O-

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10422
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-18 17:51

Rebecca schreef:
_O- kindjes die vragen


Apple kan je Ynske niet omkopen? Dreigen met een ban mag zeker niet :x



>;)

xLovesPower
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:14

quera schreef:
Hier wel dingen aangeven. Maar echt als richtlijn.


Jaa precies, en vooral ook tops ik zou denken dat het makkelijker maakt voor de SS ;)

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:15

Verassingen vind ik ook altijd het leukst! Maar aangezien ik best wel weinig over mijn hobbys en interesses (op paarden na dan :P ) post is het toch wel handig om een overzichtje te maken van wat ik leuk vind of niet. Het zou zonde zijn als mijn ss enorm veel moeite steekt in iets wat ik misschien totaal niks vind :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:22

ynskek schreef:
[naam] schreef:
_O- kindjes die vragen


Apple kan je Ynske niet omkopen? Dreigen met een ban mag zeker niet :x



>;)

O:)

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:31

Santigo_ schreef:
Ik zei toch al dat ik voor jou best wel een pakket in elkaar kan knutselen dees _O- _O-

Oh dat geloof ik graag...

Ynske, Anouk wil mij :)) *\%/* :# :):)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:35

Pepperrr schreef:
Verassingen vind ik ook altijd het leukst!


>;) >;) :')

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:36

Apple schreef:
Beetje jammer, ik ga de laatste week van oktober een paar dagen naar London, dan had ik al mooi voor mn lootje kunnen shoppen :')


Ik ook! Maar ik ga op de gok kopen, ik kan het altijd nog zelf houden.

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:39

LadyMadonna schreef:
Pepperrr schreef:
Verassingen vind ik ook altijd het leukst!


>;) >;) :')

Ik hoef niet verast te worden :+

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:40

Leeg potje naar Pepperrr sturen :j

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:42

Ik snap het wel hoor, ik hoef ook geen lootje dat precies 2 dingen op t lijstje heeft. :( Ik vind het verzinnen leuker.

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:45

Verassingen zijn leuk! Maar het is ook zo jammer als je een pakket krijgt met dingen erin die je eigenlijk helemaal niet leuk vind...

Dus daarom haak ik wel in op wat er gezegd wordt om wel wat tips te geven.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:50

Ik heb ook wel tops en flops want een richtlijn is fijn maar ik zie ook mensen die dan specifiek 1 of 2 dingen willen en dan denk ik, koop dat dan voor jezelf.

rink

Berichten: 1846
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Buinen

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 19:48

Ooh jongens jullie gaan zo hard! Ik ben momenteel op vakantie en zal als ik volgende week thuis ben ook wat over mezelf plaatsen! Wel echt weer super leuk dat er zoveel mensen willen meedoen!

koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 20:16

Het maakt mij echt niet uit wat er in m’n pakketje zit, vind de verrassing het leukste, maar het is natuurlijk wel leuk als je secret santa iets kan maken wat bij je past en wat ik hierboven ook al lees, dit is wel een goed topic om een andere kant van jezelf te belichten dan de paarden ;)

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 20:51

ik wel anouk :))) *\o/* }:)

Thats_Me

Berichten: 10940
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 20:59

Alles is natuurlijk welkom en het blijft altijd een verrassing. Als je een lootje hebt met weinig posts en dan ook nog vrij inhoudloos dan is het wel fijn om wat handvatten te hebben. Je wilt immers een leuk pakket maken en iemand blij maken met de cadeautjes die je hebt uitgezocht.
Dat is ook iets wat de afgelopen jaren een paar keer naar voren is gekomen. Ben blij dat de organisatie heeft gevraagd om wat actiever mee te praten zodat je een beetje een beeld kunt vormen wat iemand wel/niet leuk vindt.

StonedRomy

Berichten: 7541
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:11

Zelf geef ik van vrij veel dingen aan dat je het beter zelf kunt houden. Niet verkeerd bedoeld verder, maar ik ben voor veel dingen allergisch ( nikkel overigens ook, helemaal vergeten te melden ) of ik heb er niets aan omdat ik geen reukvermogen heb en zelf nogal awkward ben met het feit dat alles moet matchen qua geur.

Een leuke ketting bv is heel leuk bedacht, maar ik durf zo’n dingen niet op mijn litteken te dragen en dus blijft het in de kast liggen.

Iets zelfgemaakts is altijd welkom. Tweedehands bij bepaalde voorwerpen ook, begrijp heel goed dat je wilt besparen en meer producten erin wilt stoppen!

Maar mocht ik iets krijgen waar ik zelf niets mee kan ( ketting, iets van nikkel oid ) dan gaat het ook echt wel goed gebruikt worden. Werk met genoeg stichtingen samen die chronisch zieke kinderen een leuk pakketje opsturen.

Nu moet ik mijn lootje nog even helemaal wissen en opnieuw de tops en flops schrijven. := tops worden het er niet heel veel. Ben echt blij met veel dingen en anders ken ik echt genoeg mensen die ik er heel blij mee kan maken.

Roosch

Berichten: 36650
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:23

Ik vind het op zich wel prettig te weten wat een no go is voordat ik iemand vergiftig of zo laat schrikken van een clownknuffel.
Dan heb ik het zeker weer gedaan . :')

Maar verder. Komt u maar :)) ik verzin wel iets! (Hopelijk iets leuks. Zou mooi meegenomen zijn)

Sneeuwneus

Berichten: 307
Geregistreerd: 18-11-15
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:24

Ik vind het lastig. Enerzijds ben ik dol op verrassingen, anderzijds weet ik hoe moeilijk (soms frustrerend) het is om een pakketje te moeten samenstellen met weinig tips of handvaten. Aangezien het de bedoeling is actief mee te praten, heb ik misschien iets te veel specifieke tops opgenoemd. Maar SS, laat je daar niet door afleiden als je toevallig veel inspiratie of fantasie hebt.
Ik ben overal wel blij mee. <3

nathalie2302

Berichten: 2891
Geregistreerd: 05-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:46

Apple schreef:
Beetje jammer, ik ga de laatste week van oktober een paar dagen naar London, dan had ik al mooi voor mn lootje kunnen shoppen :')



Oooooh als jij mij toch had... En als jij dan Aero chocolade met de groene mintvulling mee zou nemen... Ik werd per direct je beste vriendin ever..... Dat is zoooo lekker en meteen de enige mint en choco combi die ik lust