Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:55

Pfff Lous, wat stom zeg! :oo Dan ben je zo georganiseerd zelf en enthousiast en dan maakt PostNL er een potje van.

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10425
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-19 21:59

Rebecca schreef:
Goed nu ik al wat heb ge-teased :Y)

Ik stop met mijn deel van de organisatie , meerdere kleine dingen en vind het leuk geweest :) ! Mijn lijst is bijna altijd van mij geweest , iets wat ik dolgraag deed . Mijn laptop is de pijp uit gegaan wat het allemaal lastiger maakte dit jaar , financieel komt het niet uit een nieuwe en gebruik hem dan alleen voor secret santa en dat vind ik zonde . Ook dat de lijst elk jaar met gaten is heb ik genoeg van , hij moet perfect zijn en dat is het gewoon nooit.

Waren leuke jaren , gezellig en sfeervol de tijd van het jaar. Iedereen die wel raad en post heel erg bedankt :*

Dees en Ynske _/-\o_ petje af beiden , het werk wat jullie verzetten is zoveel meer dan dit topic doet vermoeden .

Later word er meer bekend gemaakt over opvolging etc , ga aub die 2 toppers niet bestalken met PB's of appjes ;) . Dat komt als het komt


Nu zit ik alweer met traanogen Becca Y;( en dit keer niet eens van mn verkoudheid :*

Dank je wel voor alles van de afgelopen jaren :*

Ook ik ben je, net als Dees, als een vriendin gaan zien en hoop dan ook van harte dat je het hele Secret Santa gebeuren niet volledig sluit maar dat je volgende keer er in meer of mindere mate gewoon nog bij bent :*

Al ben je volgende keer niet meer de organisatie... je hoort er zeker wel bij :*

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 22:04

Rebecca, de lijst maker, hoe dan?! :oo bedankt voor je inzet!!

En wat fijn dat je pakket er is quera! Die tas is echt geniaal _O-
Lous wat erg dat het zo is gegaan met het pakket :oo fijn dat het alsnog aan is gekomen!


Lieve blinii, het was niet bedoeld dat ik vind dat JIJ iets anders moet doen oid, ik vind het gewoon jammer van jouw oorspronkelijke SSS.


Ynske, mdh en rebecca, nogmaals bedankt voor weer een TOF jaar! <3
Jullie zijn toppers!! _/-\o_

En mochten jullie nog iemand kunnen gebruiken in de organisatie, mijn PB box staat open! :))

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 22:04

Lous schreef:
Lieve Quera,

Ik ben idd jouw SS.
En ik heb echt zitten schelden en tieren.
Aangezien ik als eerste mijn lootje had en als eerste mijn pakket.
En dan kreeg ik mijn zorgvuldig verpakte doos terug. Kapot, vulling eruit, 1 cadeau weg. _-:( ;(
Deze houd je nog tegoed. Deze had ik namelijk deels zelf gemaakt, dus dat duurt nog heel even. :)

Top pakket <3
Heb er altijd vertrouwen in gehad hoor!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 22:17

Excuus inderdaad geen reserve SS voor Quera!

@Rebecca, geen lijst meer en geen huishoudbeurs meer, ik ben bang dat ik toch genoodzaakt ben om geestelijke gezondheidszorg voor je in te schakelen want het gaat duidelijk niet goed meer met je.. >;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101749
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 22:20

Bedankt voor alles Rebecca! :*

Ik heb eventueel wel een laptop voor je. Hij doet het gewoon, zeker als je hem terug zet naar fabrieksinstellingen. Het enige wat eraan mankeert is dat het scherm bij één scharnier stuk is en je hem niet meer dicht kan klappen. Misschien kan het zelfs wel redelijk makkelijk gemaakt worden maar zelfs als je dat niet doet werkt ie gewoon. Netstroom zit er ook bij. Je kan er zelfs nog een dvd in doen.

Angelaa2
Berichten: 4227
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 22:24

Bellatrix schreef:
Bedankt voor alles Rebecca! :*

Ik heb eventueel wel een laptop voor je. Hij doet het gewoon, zeker als je hem terug zet naar fabrieksinstellingen. Het enige wat eraan mankeert is dat het scherm bij één scharnier stuk is en je hem niet meer dicht kan klappen. Misschien kan het zelfs wel redelijk makkelijk gemaakt worden maar zelfs als je dat niet doet werkt ie gewoon. Netstroom zit er ook bij. Je kan er zelfs nog een dvd in doen.


Wat een lief aanbod <3

En bedankt voor alle lijstjes Rebecca! En dames van de organisatie ook weer bedankt voor een hele leuke editie! :)

zorro

Berichten: 8764
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 22:36

Jammer maar begrijpelijk Rebecca! Dank voor je bijdrage. En ook dank voor de rest van de organisatie, jullie hebben het weer mogelijk gemaakt! En voor mijn gevoel hebben jullie het dubbel zo druk gehad dit jaar, als ik alle extra vragen enzo zag die jullie geplaatst hebben, wat een werk! Ik zag gelukkig wel weer een aantal bokkers die aan hebben geboden om te helpen dit jaar, hopelijk hebben jullie daar wat aan, zodat het voor jullie ook leuk blijft!

Ik zou zelf wel willen, maar weet gewoon dat het niet in te passen is, dus ik kan het gewoon niet aanbieden..

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 22:37

Oke.. Mag ik een ieniemienie extra hint.. Ik kom er niet uit 8)7

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 23:19

Blinnii schreef:
Oke.. Mag ik een ieniemienie extra hint.. Ik kom er niet uit 8)7

Secret Santa Hint

Citaat:
Denk niet te moeilijk. Kijk naar namen, avatars etc. En denk in kleuren

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 23:48

Rebecca!!! Omg . Thnx voor al je goede zorgen
Ik neem de lijst anders graag van je over hoor. Heb vorig jaar al even geoefend haha
Maar had idd ook al aan gegeven volgend jaar graag mee te helpen

Suusjepluus

Berichten: 788
Geregistreerd: 14-09-17
Woonplaats: Tussen iets en niets

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 00:16

Ontzettend bedankt voor de organisatie Ynskek, M_D_H en Rebecca! Ik vond het superleuk om mee te doen. Elke avond even bijlezen, mede door jullie gingen de laatste weken supersnel voorbij. Hopelijk is het (okee, na een lange mooie zomer) snel weer september *D

Rebecca, wat jammer dat je er mee stopt. Maar je blijft toch wel meedoen? Je was mijn supersanta {:)

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 00:17

Oh jammer Rebecca, jij was altijd de lijst maker. je doet wel gewoon mee volgend jaar toch?

Rijsa
Berichten: 745
Geregistreerd: 18-10-11
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 12:57

LadyMadonna schreef:
Rijsa schreef:
Ik denk dat ik eruit ben!

LadyMadonna ben jij mijn Reserve Santa?
Na wat zoekwerk op het reis gedeelte van bokt, denk ik dat jij het bent op de foto. Op de achtergrond zie je volgens mij de Ella Nine Arch Bridge?

*\o/* *\o/* *\o/*

Ik ben jouw reserve santa, en op de foto zit ik aan een heerlijke king coconut voor idd de nine arch bridge in Ella, Sri Lanka.
Het thee ei was ook een hint, dit is nl the yellow submarine van de Beatles, en Ladymadonna is ook van de Beatles!

Graag gedaan en fijn dat je er blij mee bent! Ik ben trouwens erg benieuwd naar de watermeloen cake! (Ik stond in de molen echt van :? :? :?, dus daarom heb ik m erbij gedaan ;) )




Afbeelding
De watermeloencake gebakken. Hij ziet er onwijs leuk uit, had hem eigenlijk in een groen blik moeten doen, dan was het helemaal leuk.
Hij smaakt alleen totaal niet naar watermeloen, maar we kunnen ook niet plaatsten waar hij nu wel naar smaakt, haha. Nogmaals dankjewel! :)

Lughnassadh

Berichten: 1805
Geregistreerd: 11-08-12

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 13:45

Whaaaaaa, echt geen haar op mijn hoofd die er aan denkt dat te proeven :D .

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 13:49

Lughnassadh schreef:
Whaaaaaa, echt geen haar op mijn hoofd die er aan denkt dat te proeven :D .

Want? Omdat hij een andere kleur heeft dan een normale cake? :')

Lughnassadh

Berichten: 1805
Geregistreerd: 11-08-12

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 14:00

Ja! Dat roept hier al genoeg afkeer op ;) .

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 14:01

cool die watermeloencake :))
waar komt die vandaan?

Leo

Berichten: 50134
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 14:11

Die is gaaf zeg!! :D

Wat jammer Rebecca dat je stopt. Je deed het super!! Maar ik begrijp het goed. Bedankt voor al je inzet bij de organisatie!! +:)+ je blijft wel mee doen toch?

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 14:12

Rijsa schreef:
[ [url=m/X37dTh.jpg]Afbeelding[/url] ]
De watermeloencake gebakken. Hij ziet er onwijs leuk uit, had hem eigenlijk in een groen blik moeten doen, dan was het helemaal leuk.
Hij smaakt alleen totaal niet naar watermeloen, maar we kunnen ook niet plaatsten waar hij nu wel naar smaakt, haha. Nogmaals dankjewel! :)


Wat leuk die watermeloencake. Wwaar komt die vandaag als ik vragen mag, ben er wel heel benieuwd naar. Via pb mag eventueel ook hoor.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 14:36


Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 14:47

Wat jammer dat je stopt Rebecca :\

Hopelijk volgend jaar wel als deelnemer?

Die watermeloencake ziet er geweldig uit :)) Inderdaad, een groen cakeblik had het helemaal afgemaakt :') . Misschien kun je nog groene schoteltjes of wegwerpbordjes regelen :D

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 14:58

M_D_H schreef:
Blinnii schreef:
Oke.. Mag ik een ieniemienie extra hint.. Ik kom er niet uit 8)7

Secret Santa Hint

Citaat:
Denk niet te moeilijk. Kijk naar namen, avatars etc. En denk in kleuren

Ik ben dan gewoon echt een kneus.. of ik heb nog een mombrain, maar ik weet het niet..... |( Ik vermoed dat het groen verwijst naar de modkleur, maar wie zou er dan roze moeten zijn? Heb ook al avatars bekeken en alle namen.. aaaaargh! Als iemand me wil helpen, graag! :D

Die cake is toffff! <3

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 15:26

Lieve Dees, Ynske en Rebecca,

Ik wil jullie nog even bedanken voor jullie harde werk en inzet! Zelf vond ik het enorm leuk om mee te doen, en hoop ik volgend jaar weer mee te kunnen doen!

Ook even een dikke duim voor de reserve santa's! Superlief dat jullie de mensen die geen pakket hadden wat leuks hebben gestuurd! :)

Liefs,
Pepperrr

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 21:18

Hoihoi,

Blinni, weet jij al een beetje wie jouw Santa is?