Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10462
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-18 10:20

Secret Santa Surpise Jubileumjaar 2018

Na het grote succes van 2014, 2015, 2016 en 2017 gaan we ook dit jaar weer van start. De Secret Santa Surprise... Oftewel SSS.

Hoe werkt het?

In principe is het idee hetzelfde als met het normale lootjes trekken alleen dan op afstand.
De cadeautjes gaan dus ook in een pakketje via de pakketpost, net als je hint(s) zodat de ontvanger kan raden wie je bent.

Hiervoor zal je adres bij een bokker bekend worden. Wil je dit niet? Doe dan niet mee!


Spelregels

- Minimum leeftijd is 16 jaar, geboortejaar 2002 of eerder
- Het gaat om een bedrag van 12,50 excl verzendkosten.
- Inschrijven kan tot ongeveer 1 oktober
- Lootjes worden eerste week november verdeeld.
- Bij je inschrijving in dit topic stuur je direct een PB naar Ynskek toe. Hierin zet je: Je naam, Adres, Eventuele tops en flops. Pas als dit bericht bij Ynske is is je aanmelding definitief.
- Tweedehands spullen zijn toegestaan in de paketten, maar als organisatie sluiten we kleding hier van uit. Als je absoluut geen tweedehands artikelen wilt ontvangen geef dit dan direct aan in je top/flop lijst.
- Het pakket moet verzonden worden tussen 9 en 18 december. Let op: Bij verzenden op 18 december moet het pakket voor 16.00 uur bij het PostNL punt afgegeven zijn zodat deze paketten ook echt de 18e mee gaan met de verzending
- Het pakket wordt verzonden via PostNL.
- Bij ontvangst van je pakket plaats je een foto zodat de lijst van Rebecca actueel blijft.
- Als je jou Secret Santa hebt geraden plaats je dit in het topic zodat de lijst van Rebecca actueel blijft.
- Heb je vragen, problemen of gaat er iets niet lekker in dit topic? Informeer dan M_D_H.
- Het is de bedoeling dat dit topic centraal blijft, gebeurt dit niet? Informeer dan M_D_H.
- De organisatie wil dat iedereen zijn pakket ontvangt. Lukt dit niet? Informeer dan M_D_H ruim op tijd.
- Na het verdelen van de lootjes is ruilen niet mogelijk.



Om dit topic centraal te houden hebben wij ook dit jaar gekozen om twee topics te openen:
Secret Santa 2018, voor alle tips en flops, hints en uiteraard voor de foto's van de pakketten.
En een kippenhok voor je dagelijkse portie kletspraat en onzin verhalen.
[HK] Secret Santa Surprise Kippenhok 2018

Let op: Het is de bedoeling dat je ook al voor het uitdelen van de lootjes actief meepraat om jezelf voor te stellen en de toekomstige secret santas al een kijkje te geven in je tops en flops.

Tips

-Voor de hints kan je denken aan een gedicht, rebus, foto, puzzel of een andere hint. Voor meer ideeën, neem een kijkje in de voorgaande topics.
- Kom je niet uit een hint? Vraag de andere deelnemers om hulp, lukt het dan nog niet? Vraag dan een extra hint aan Ynskek.

Voorgaande topics

[LZP] Secret Santa Surprise
[LZP] Secret Santa Surprise 2016
[LZP] Secret Santa Surprise 2017


Wij hopen op wederom een succesvol jaar.
Groetjes de Organisatie:

Rebecca,
Ynskek,
M_D_H

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-09-18 12:47, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Bericht op verzoek aangepast.

_AB_
Berichten: 3959
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 12:49

Wij hebben ons ook aangemeld!
Afbeelding

rockwitch

Berichten: 11749
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 13:59

Afbeelding
Oh zo'n aandenken van je paard is idd erg gaaf. Mijne is nu 2 jaar geleden overleden en dat doet nog steeds pijn.

Roosch

Berichten: 36697
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 19:38

Afbeelding
Oh en dan ben ik de haarballen zelf nog vergeten ook. :')

Akita's zijn zo tof, SR!

CastaMickey

Berichten: 7261
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 19:45

Oké ik ben Nardi, 20 jaar en heb een hele lieve pony waar ik mee spring cross, dressuur en grondwerk :) Ik heb een gehandicapte kat (maar oh zo lief <3) en ben zangeres. Ik studeer dan ook klassiek zang aan het conservatorium en ik speel viool. Mijn kledingstijl is vintage/retro en verder hou ik van classy/diva spulletjes (steentjes & parels). Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Liever geen eten in m'n pakket want ik ben allergisch/intolerant voor praktisch alles en suikervrij. Verder laat ik me graag verrassen :):)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:00

Ik wens een ieder Goldie toe! Die maakt leuke kipjes :')

Afbeelding

MerelV

Berichten: 1767
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:22

Ik heb me ook aangemeld, voor het eerst! Ben altijd te laat.

Ben net op mezelf gaan wonen en heb weinig familie, vind het heel leuk om cadeaus te vinden voor anderen, dus dan is dit de manier. Anders kan ik alleen een cadeautje voor mijn hondje kopen haha.


Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:57

Rebecca schreef:
Lentr Mare word mama :oo , ik dacht dat het nog een pup was (lang lang geleden het topic van haar gevolgd :+ )


Word al gezellig druk :D


Jazeker! Mevrouw is ruim 2 en is vorige maand volledig getest; perfecte ogen, A-heupen en mooie ellebogen.

Nog wel altijd even gek:
Afbeelding

Ben ook bijna een jaar niet op bokt geweest ;)

Nala

Berichten: 8200
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 21:24

Zo, dan mijn uitgebreidere info (al heb ik nog geen bevestiging gekregen, zie ik dat mijn pb wel gelezen is):

Mijn tops:

Absolute top top top: het mij helemaal geweldig zo'n zelfgemaakt cadeau te krijgen als bijvoorbeeld zo'n knuffel of een tekening van mijn hond of paard!

Tops: alles met western thema, voor mezelf (maat S) of paard (maat full).
Leuke spullen voor ouder paard dat niet meer gereden wordt: Denk aan grondwerk "speeltjes" oid of een mooi halster of zacht snoep. Ook informatieve boeken wat betreft grondwerk en paardenwelzijn zijn altijd welkom.
Qua eten: (gevulde) speculaas, witte chocolade, pure chocolade met sinaasappel <3

Flops: alles met dressuur/engels thema (sjabrakken bijvoorbeeld). Glitters, roze en andere tierelantijnen.
Prulletjes voor in de kamer oid.
Niet-vegetarisch eten (dus liefst zonder gelatine bijvoorbeeld).

De beestenboel:

Paard van 25, wordt niet meer gereden. Maat full en lol aan alles zolang hij mee mag doen, dus als je iets (heel aparts) weet voor vanaf de grond, zeker welkom!
Afbeelding

Hond van 12, al een jaartje ouder. Sloopt nog steeds bijna alle speeltjes en mag absoluut geen granen / mais / rode kleurstof. Ook hiervoor vanalles welkom, maar dus wel een flink aantal 'maars' eraan.
Afbeelding

Lolacabana

Berichten: 3361
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 12:24

Ik zal mij ook even voorstellen :)

Laura, 29 jaar jong. Woon in Wilhelminaoord met mijn vriend en onze twee katten Pip en Felix. Mijn lievelingsplek in huis is de eetkamer, die is al wat meer aangekleed dan op de foto's hieronder. Ik hou van planten in huis en kan er nog wel meer gebruiken. De kleuren die ik in huis gebruik zijn koper, groen, rood, oranje, geel en natuurlijk zwart en wit. Ik hou van dingen die glitteren :o.

Ik hou van reizen, ben verliefd op Italië en op Londen (in januari ga ik weer een weekje *\o/* ), ik wil nog een keer een roadtrip doen door de USA. Ik ben altijd druk met mijn bujo (bullet journal voor de niet kenners :P) in mijn Filofax A5, en ik heb nooit genoeg mooie pennen/potloden/handlettering dingen etc. Ben ik verslaafd aan Harry Potter, boeken van Richelle Mead, Steam Punk en andere fantasy dingen <3. En stiekem ook aan chocolade, maar dat is niet goed voor mijn lijn.

Verder wordt ik deze maand tante van 'Henkie' (mijn zusje vertelt de naam pas na de geboorte haha) en werk ik bij een gemeente als Chief Information Security Officer (CISO).

Pip
Afbeelding

Felix
Afbeelding

Eetkamer
AfbeeldingAfbeelding

dauphine

Berichten: 1192
Geregistreerd: 13-04-06
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 14:29

Dan zal ik me ook even wat verder voorstellen.

Volgens Roosch ben ik dit in een notendop, dan hebben jullie even een beeld ;)
Afbeelding


Afbeelding

zorro

Berichten: 8766
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 17:08

Ik hou ook enorm van thee, vooral munt en kruidenthee. Bakken en koken vind ik ook leuk. Kleding vind ik wat lastiger qua maten enzo.. hoewel sokken altijd goed zijn, zeker huissokken. Ik heb maat 39. Ik las nog iets over diamond paintingen :') ik had ooit via Ali een besteld van een hondje met kleding aan en een petje op. Geweldig. Druk begonnen, en ik vind het echt heel leuk om te doen. Alle steentjes in zo'n vakjes bakje gedaan, liet ik hem halverwege vallen... Alles doorelkaar :n

Ik moest het wel weg doen, het was niet meer uit te zoeken. Ik voel nog een steek in mijn hart als ik er aan denk :')

Edit:
Afbeelding
Hij was zo leuk..

Tigress

Berichten: 8947
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 14:07

Kleine voorstelronde nu ik even op de laptop zit _O-

Ik ben Marinda :wave:, 25 jaar oud, en woon nog bij mijn ouders thuis met mijn hond Jarvis:
Afbeelding
en poezenkind Minoes:
Afbeelding

Ik vond het echt heel moeilijk om tops te bedenken. Dus ik laat mij daarin denk ik maar lekker verrassen :D Mocht mijn SS bedenken iets voor de hond er in te doen, kan ik als tip meegeven dat hij dol is op knuffels :)) Voor hem kan ik wel een top bedenken, yay _O-

Lous

Berichten: 24253
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 15:25

Foto’s van mijn dieren staan trouwens in mijn profiel. Sinds twee weken heb ik een nieuwe poes in huis, een nieuw maatje voor Oré.

Gigi <3
Afbeelding

AnnetteFlame

Berichten: 1446
Geregistreerd: 31-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 15:46

Ik zal me dan ook maar even voorstellen

Vorig jaar voor het eerst meegedaan en wat vond ik het super leuk!

25 jaar, twee katjes en een pony in het bezit
Afbeelding
Afbeelding

Had al wat tops en flops in de pb gezet maar na meelezen wil ik thee ook graag aan mijn flop lijstje toevoegen.
Drink niet graag warme dranken, behalve in de winter chocolademelk met slagroom.

Verder vind ik het leuk om verrast te worden voor mijn Santa, ben benieuwd wat hij/zij uit m'n berichten zal halen :D

TheJokerr
Berichten: 2775
Geregistreerd: 25-02-09

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 11:32

Iedereen stelt zich uitgebreid voor, ik heb het zo kort gedaan haha oops..

Oke nog een aanvulling dan :')

Ik ben Sanne, 22 jaar (vandaag, feestje *\%/* ) heb een swiffer altijd aan mijn zijde lopen <<) Afbeelding

Ik werk in een dierenhotel,

Tops:
-Witte chocolade <<)
- zooi om te bakken, heb zulke avonden dat ik iets MOET maken!
- Eve en ik zijn veel op het water te vinden met ons supboard, dus gadgets daarvoor zijn helemaal goed!
- sokken, vrolijke, gekke, vooral veel sokken zijn handig :=
- shirts met grappige, dubbelzinnige, botte teksten erop zijn welkom (rumagstijl)
- gezonde snacks voor hond (echte runderoren, konijnenoren etc)
- speeltjes voor hond altijd goed, ze is eigenlijk overal dol op, bal in een sok of dure kong alles!

Flops:
- stuff I can't use :=
- boeken, puzzels, etc doe ik niets mee en is gewoon zonde.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 12:06

Leuk, dat er ook in het topic nu voorgesteld word!
Ik deed het echter altijd alleen bij de aanmelding via de pb!

Ik ben Natascha, 29 jaar, volg sinds dit jaar weer een opleiding via mn werk dus dat is wel fijn!
Werk fulltime, vaak téveel fulltime, daarnaast heb ik een onwijs lieve haflinger aan me zijde, die luistert nu al 10 jaar naar de naam Lyzet!

Afbeelding

Ik ben dol op Rituals spulletjes, denk aan bodycreme, foam, scrub!
Wegens allergie geen shampoo, of van andere merken!

Ik houd liefst van hazelnoot chocolade, vind die van Verkade toch wel het alles lekkerste!
Drink in de winter vaak groene thee van Pickwick, daarbij, gezellig met dekentje en kaarsjes aan een serie of een film kijken op Videoland!

En I <3 Unicorns!

Mocht iemand nog iets willen weten, vraag maar raak! :D
Laatst bijgewerkt door Banyu op 05-09-18 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 13:12

Dan zal ik ook nog even een rondje doen :)

Debbie, 28 jaar, wonend in Friesland. Gek op reizen, lekker eten, leuke dingen doen en natuurlijk op mijn allerbeste vriendinnetje Tess:

Afbeelding

Daarnaast druk met mijn grote vriend Khasjmir (Kas) :
Afbeelding

Ik vind een heleboel dingen leuk! Tijdschriften (Linda, &C, Viva, Vriendin), Chocolade (puur, met noten, etc), kaarsjes, prulletjes, de kleur roze, echt van alles!

Het enige waar ik niet van hou is koffie, thee en drop!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 20:26

Dayanaera schreef:
I love glitter <3


O:)
Afbeelding
(Mijn glitterdozen dus.... :') )

Iejoorr

Berichten: 6256
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 21:57

Ik kom me dit jaar ook melden, leuk! Was vorige jaren steeds te laat omdat ik me vergat aan te melden :')
Dit jaar dus optijd!

Kort voorstellen;
Ik ben Marit, 22 jaar en ik ben opticien B-)
Sinds februari heb ik mijn eigen IJslander waar ik heeeeeel blij mee ben :D
Afbeelding

Tops:
Ik las net ook al iemand op de vorige pagina, maar unicorns, glitters, alpacas, falmingo's kom maar door!
Iets lekker te snoepen (chocola en drop is favoriet :9 )is altijd welkom en iets leuks voor paard is ook altijd leuk!
En verder laat ik me verrassen :D

Flops:
Doucheschuim, boeken en kaarsen maak je me minder blij mee :))
Ook dingen waar ik niks mee kan (uitgezonderd dus de unicorn stuff) vind ik niet zo leuk!

ryukapple

Berichten: 1787
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 22:32

Dayanaera schreef:
Britt schreef:
Oh nee, geen glitters alsjeblieft %)

Wat ik wél leuke dozen vind zijn bento boxen en alles wat daarbij hoort. Prikkers, uitstekers, etc.
Alles om een lunchbox of monkeyplatter zo leuk mogelijk te maken :D


Bento boxen? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord


Is eigenlijk gewoon een lunchbox je ziet ze vooral veel in Japan. Toevallig hier ook eentje staan
Afbeelding

MarlonNaldo

Berichten: 1608
Geregistreerd: 11-02-09
Woonplaats: Westeros

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 08:58

O jeetje, ik zie dat iedereen zich voorstelt.

Ik ben Marlon 25 jaar. Woon samen met mn vriend en ik ben gek van Disney!! We zijn beide gek van Marvel en Harry Potter. Dus je kan je lol op hihi.

Wat er ook in de pb staat is dat ik op mn huid zo'n beetje voor alles allergisch ben dus geen makeup of andere smeersels.

Douchegel word ik wel blij van en Rituals Sakura vind ik heerlijk.

Drop en alles wat hiernaar smaakt of ruikt stuurt me naar het toilet -O- dus sla dit maar over.

Pure en witte chocolade daarentegen _/-\o_ geen Tony :n

Verder heb ik een /3
Ja, dan moet ik wel even een vers gemaakte foto pakken Liesje *\%/*
Afbeelding

Die mag helaas geen suiker dus snoepjes ed liever niet.

Ik word vrolijk van kinderachtig inpakpapier!! *\o/*

nathalie2302

Berichten: 2891
Geregistreerd: 05-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:50

De laatste tijd lees ik meer mee dan dat ik schrijf (paar jaar geleden was ik best actief) dus zal even kort iets over mezelf vertellen.

Ik ben Nathalie (ja ja mijn bokt naam is zowaar mijn echte naam), getrouwd, 3 kinderen (jongen 16, meisje 14, jongen 11 dus allemaal op een leeftijd dat ze geen glitter of confetti eten)

Wij hebben 5 poowns, nl. fjord Cos, fjord Heros, shet Prince Charming maar dat wordt altijd P. C. of Hobbit, shet Magic of Camelot en dat is altijd 'grootmoeder' 's gehaktbal... Niet echt korter dus maar wel passender en dan nog onze dame... Een A pony van onbestemde afkomst genaamd Spooky Sue

Wat beeldmateriaal:

Afbeelding
Afbeelding

Verder hebben we nog een hond Hummer, 3 katten (kirito, loki en spencer),en de kinderen hebben hamsters.

Ik houd van alles Japan (echt fan van manga en anime) en gek op losse thee (al ben ik volgens mij de enige persoon die rooibos niet kan waarderen)

Zo... Dat is het eerst even...

Moirin

Berichten: 1368
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 20:08

Ik zag de nieuwe Blond Amsterdam Unicorn mok en moest aan jullie denken haha :D

Afbeelding

nathalie2302

Berichten: 2891
Geregistreerd: 05-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 22:35

Afbeelding

The two and only :')