De laatste paar dagen kamp ik met een probleem, namelijk dat ik niks meer kan met de foto’s op mijn iPhone. Dit begon met een aantal random foto’s, waarbij dus een uitroepteken onder aan het beeld rechts verscheen. Dit betekend kennelijk dat deze foto niet downloadbaar is uit mijn iCloud. Echter is dit nu bij iedere foto zo, en kan ik deze ook niet altijd meer naar uploaden of doorsturen.
De foto’s zijn ook niet van de kwaliteit die ze horen te zijn, ze zijn wazig/pixelachtig
Ik heb al gekeken of dit aan mijn opslagruimte lag, echter heb ik nog ruim 0,8 GB opslagruimte in mijn iCloud opslag en ruim 3GB op mijn iPhone aan ruimte, hier zou het dus niet aan kunnen liggen dag ik. Echter heb ik toch nog wat apps verwijderd en toen met mijn instellingen gespeeld om de foto’s te laten downloaden, en nog steeds verschijnt dit uitroepteken.
Een ander voorbeeld van een probleem wat hierdoor ontstaan is, is dat marktplaats mijn foto’s niet meer herkend, als ik ze aanklik krijg ik wel een laadschermpje, maar vervolgens upload deze niet, dus blijft het foto vakje leeg.
Onderstaande screenshots zijn de melding die ik krijg als ik een foto naar mezelf probeer te mailen en mijn instellingen van mijn foto’s.

(Mijn instelling wisselen naar optimaliseer opslag werkt niet)

Op de een of andere manier kan ik mijn screenshots hierboven wel rechtstreeks uploaden naar bokt, zonder een fout te krijgen of dat de foto’s niet herkend worden, dus kennelijk bestaan de foto’s nog wel. Ik snap hier werkelijk niks meer van..
Is er iemand met de ultieme tip om mijn foto’d weer normaal te krijgen zodat ik ze weer kan gebruiken?