App voor verjaardagen?

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bienotje

App voor verjaardagen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-18 15:08

Overal is tegenwoordig wel een app voor, vast ook wel voor verjaardagen.

Ik merk dat de verjaardagskalender op de wc niet afdoende is, daar hoef ik bv geen kinderen van vrienden of collega's uitgebreid op. Maar naast (op de dag) reminder van facebook heb ik geen flauw idee wie wanneer ongeveer jarig is. En ook niet ieder heeft fb ;-)

Iemand die hier uit ervaring wat kan aan of afraden? :-)

The unicorn made me do it!

BartVB
Eigenaar

Re: App voor verjaardagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 15:13

Geboortedatum of verjaardag invullen in het adresboek op je telefoon? Op een iPhone/iPad zie je dan de verjaardagen ook in de kalender verschijnen, als je wil inclusief een herinnering een dag van te voren.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-18 17:19

Thanks. Alleen geen ipad of iphone. Verder gedeelde prive-agenda thuis waarbij manlief ook geen boodschap heeft aan mijn werkcontacten en kinderen van mijn vrienden oa dus agenda lijkt mij minder geschikt.

Of iemand moet een makkelijk idee hebben betreft invoeren, want invoer via computer lijkt me wel weer handig bv.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 17:27

Sinds ik mn agenda in mijn telefoon heb vergeet ik het niet meer! Genoeg apps van te downloaden!

Niet perfect is ook goed

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 17:35

In Google kan je binnen een account verschillende agenda's maken en dan kan je aangeven welke je wil zien.
Je kan ook een tweede account aanmaken.

Ik heb mijn eigen agenda en daarnaast een familieagenda, alle gezinsleden zijn gemachtigd voor de familieagenda.

Iedereen logt in op eigen account en ziet de familieagenda.

In mijn eigen agenda heb ik nog weer een andere agenda gemaakt, dan kan ik ook weer kiezen of ik die wil zien.

Je kan invoeren op de computer en de agenda zien op je smartphone, of heb je helemaal geen telefoon?

FNRS dressuurjury t/m F20, FNRS Springen, KNHS B-L jury, Examinator Ruiterbewijs en ORUN gediplomeerd instructrice
Xada B+11

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 17:52

Gewoon in Outlook de verjaardagen gezet met jaarlijks herhaalpatroon. Bij sommige verjaardagen heb ik de reminders eerder staan, bij anderen op de dag zelf. Kan je zelf instellen.
Ik heb mijn mail ook op mijn telefoon dus krijg de meldingen gewoon op mijn telefoon.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 18:50

Kan in een Android telefoon ook.
En wij delen ook elkaars agenda, maar verjaardagen van mijn contacten komen niet voor in de agenda van mijn man.
Invoeren van contactpersonen en gegevens als adressen/geboortedata kan op de computer in je gmail-account.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-18 20:12

Ik heb ff in agenda zitten zoeken en daar zit wel optie met verjaardagen. Eens op computer kijken hoe ik daar database met contacten voor moet instellen. Zou mooi zijn als dat lukt! Thanks allen alvast voor het meedenken :-)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie