De perfecte winterjas voor deze koukleum

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marie111
Berichten: 4671
Geregistreerd: 15-07-10

Re: De perfecte winterjas voor deze koukleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 20:37


Hutcherson

Berichten: 7363
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 20:55

Afbeelding


Ik heb deze van horze uit de collectie van vorig jaar.
Ik ben koukleum eerste klas maar met min 10 deed ie prima dienst.

samirah

Berichten: 1145
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 21:25

Ethelate schreef:
Mega koukleum en dus een hele verzameling winterjassen want ja, in de winkel voelen ze al snel 'warm'.
Van lange dons, verschillende wintersport jassen.. mijn beste aankoop is toch echt de ELT Saphira.
Gekocht voor op stal maar afgelopen winter met die vrieskou toch ook naar kantoor hoor 'in mijn slaapzak' zoals collega's het noemen.
Lang, echt winddicht en heerlijk warm!


Hier ook de Elt Saphira aka "slaapzak'' . Een heerlijke jas! niet meer afzien bij het in de kou wachten tot de bus komt. En toch fijn kunnen bewegen. Ik ben groot fan.


Voor naar kantoor heb ik een 3 in 1 jas van CMP. zo'n langere blauwe softshell mantel met grijze thermo binnenjas die eruit kan. Ook een heerlijke jas, gaat nu het 3e seizoen in en nog steeds piekfijn.
alleen iets korter dan de Elt Saphira.

verootjoo
Berichten: 35646
Geregistreerd: 19-10-03

Re: De perfecte winterjas voor deze koukleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 21:29

Als je een echt warme jas wilt moet je een goed buitensport merk nemen :j

Ik heb er zelf een van peak performance (voor het skiƫn), maar ziener, the north face, mammut, fjallraven etc hebben vaak ook heerlijke jassen. Als je er een neemt met gore-tex zit je sowieso lekker warm.

_Zeppelin

Berichten: 782
Geregistreerd: 12-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 21:33

Gaastra! Heb een water en winddichte jas hiervan die zijn 4e seizoen in gaat. Geen superhip model maar wel heel degelijk, zeker het geld waard.

kimmetje26

Berichten: 479
Geregistreerd: 15-05-09

Re: De perfecte winterjas voor deze koukleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 21:41

Een mobile warming Softshell jasje met ingebouwde verwarming. Je moet een accu aansluiten en opladen, maar dan is hij wel heel erg lekker warm. Daarover een gewone jas als het echt koud is.