naaktheid binnen gezin?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tengeltje11
Berichten: 7137
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: naaktheid binnen gezin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-18 16:51

Maar wat gaan ze dan bv met foto's doen?
Er is toch niets op te zien?

Hutcherson

Berichten: 7350
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 16:56

Uh volgens mij ben ik best wel bekleed opgevoed. Heb mijn moeder zelden naakt gezien (wat ik me herinner) en vader was er niet. Mijn moeder gebruikte woorden als 'plasser'. Maar heb wel tot mn 8e ofzo nooit een bovenstukje van bikini hoeven dragen van dr.
Echter had mijn moeder wel een relatie met haar toenmalige vriend en zijn zoon was mijn vriendje (we waren toen 3/4 jaar) en zaten gewoon naakt bij elkaar in bad (zoontje, broertje en ik).

Verder vond ik nooit echt prettig om naakt te zijn en eigenlijk nogsteeds niet. Gewoon het noodzakelijke en dan weer aankleden maar vriendlief en ik zijn supermakkelijk daarin. Wij lopen gewoon naakt rond samen :')
Maar zowel ik als hij doet ook even rustig een plasje als de ander net binnen komt lopen. Dit was best wel wennen in het begin haha. Maar boodschap nummer twee is wel een stap tever. Dat is nog prive.

Overigens vind ik het heel vervelend om naar een naaktdag te gaan op de sauna of welness. Moet ook altijd even twee keer kijken als ik een vrouw topless zie zonnen.
En al helemaal als een man geen broek aanheeft.

Vind ergens de lijn tussen naakt zijn voor het gevoel van vrijheid en dat het zeg maar vunzig wordt ook vrij dun.
Ik snap vaders wel die niet zomaar meer met hun kids naakt onder de douche gaan. Ergens is dat super discriminerend.

Ik werk wel in de zorg en heb al menig mens naakt gezien en aangeraakt om te wassen ed. Maar dit is in mijn hersenen een totaal ander aspect als dat ik iemand topless zie zonnen.
Heel stom, maar als iemand daarin hulpbehoevend is voelt het voor mij anders.
Laatst bijgewerkt door Hutcherson op 27-08-18 17:02, in het totaal 2 keer bewerkt

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 16:59

Nou zeg, wordt weer lekker aangevallen. Dat jij er oké mee bent dat je bij je moeder alles ziet zitten en hangen, fijn voor jou. Maar ik voel me hier totaal niet fijn bij. In ondergoed is tot daar aan toe.
Ik werk ook niet in de zorg en dat is een van de main redenen. Ik hoef echt niet geconfronteerd te worden met iemand lichaam, vind die van mijzelf al erg genoeg.

Ik ik ben echt niet de enige die dit vind, er zijn zat mensen in mijn omgeving die er net zo over denken. Maar worden hier weer fijne aannames gemaakt over een persoon op de basis van een mening. Die ik geheel vrij ben om te uiten. Want iedereen moet er maar OK mee zijn omdat het je eigen moeder is.? >;)

Keell94

Berichten: 4048
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:05

als klein kind zat ik wel eens bij mijn vader of moeder in bad maar dat was toen ik echt nog heel klein was.
ik hoef mijn vader niet naakt te zien en mijn moeder ook niet al zou ik het van mijn moeder minder erg vinden omdat we in veel dingen opener naar elkaar zijn.

zo was het bij mijn ex vriend heel normaal dat als moeders in bad zat, zoon onder de douche stond en dochter stond te make-uppen in dezelfde badkamer. Mijn schoonmoeder vond het dan ook raar dat ik de badkamer deur op slot deed als ik daar douchte.

Hier gaat de badkamer deur op slot als wij douchen of in bad gaan. Vind het niet fijn als mijn vader of broertje zo ongegeneerd de badkamer in komt, even wat pakken hoor.

Mijn schoonvader daar in tegen loopt wel gewoon naakt over de overloop, maakte hem niet uit wie er op visite was of niet. schoonbroertjes durfden nooit iemand mee naar huis te nemen. Ik heb daar 2 jaar gewoond en kwam hem ook wel eens tegen als ik naar boven of beneden liep, no thnx. Doe even een handdoek om als je uit de badkamer komt en je weet dat er anderen thuis zijn

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:09

Wij hadden vroeger nog geen douche of badkamer, maar moesten ons wassen in de keuken. Je moest dan gekleed je kamer uit komen, inde keuken wassen , alleen boven en onderkant en dan gekleed de keuken weer uit.
Op zaterdag in de wasteil helemaal wassen met warm water , ook in de keuken.
Tot ik bijna 40 jaar was had ik mijn vader zelfs nog nooit in ondergoed gezien. Mijn moeder wel eens naakt in het hokje van het zwembad.
Tot op een dag ik al jaren in de verpleging zat en mijn vader geopereerd was en een wond die nog wat ontstoken was vlak boven zijn piemel had. Hij lag op bed en trok zijn broek naar beneden om het te laten zien.
Echt ... ik was compleet in shock. Voor hem was ik op dat moment de verpleegkundige die hem moest helpen, maar ik was toch ook echt nog dochter die heel streng opgevoed was ...

In mijn gezin gingen wij wel normaal met bloot om. Al vond ik het niet prettig achteraf te horen dat toen mijn jongste dochter mee was geweest een weekje met vakantie met een vriendinnetje ,ze naar een naaktstrand was geweest met die familie. Ik had dat toch wel graag van tevoren geweten, vraag mij alleen niet waarom ....

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:24

Wij zijn thuis vrij makkelijk, douchen met de kinderen (3 en 5) en lopen naakt van en naar douche etc. Ik werk in de zorg en kom regelmatig in de sauna, dus het mag duidelijk zijn dat ik geen probleem heb met blote lichamen :')

Ik las toevallig gisteren een boek waarin het heel verdacht werd gevonden dat een moeder met haar kind van 4 douchte, dan moest er wel gedacht worden aan incest. Komop zeg :')

xLaraaj

Berichten: 3680
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:27

Ik ben 24 jaar en woon met mijn vriend. wij gaan gewoon naar het toilet en in de douche met de deur open.
Thuis was dit wel anders. met mijn zus heb ik nooit problemen gehad en dus konden we gemakkelijk samen in de badkamer zijn. Mijn moeder deed dit ook af en toe maar ik vond dit niet leuk, ook plaste ze altijd met de deur open en vergat ze soms dat er bezoek was..
Met mijn moeder en vader ben ik samen in bad gegaan tot een jaar of 8 maar kan mij dit niet zo goed herinneren zeker niet met mijn vader. Heb mijn vader misschien 2x naakt gezien per ongeluk, zou het voor de rest zeker niet leuk vinden moest hij naakt in het huis rondlopen.
Vind een lichaam toch privé en dan zeker de geslachtsdelen. Daarom dat ik nooit naar sauna's ofzo ga of in de zorg werk.
Mijn moeder zont op vakantie altijd zonder bikini-top. ik vind dit niet erg maar we gaan nu met de partners en mijn ouders op reis en hoop dat ze dit toch niet doet :P

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:30

Mijn ouders zijn/waren van 1939 en 1943, maar liepen beiden naakt of half naakt door huis. Niet de hele dag, maar uit bed, eerst plassen bijv of voor het slapen. Wij woonden geljkvloers omdat mn broertje gehandicapt was en eigenlijk was de gang, badkamer een centraal punt tussen alle slaapkamers en woonkamer.

Mijn oma was van 1912 en die heb ik ook naakt gezien toen ik jong was. Misschien vond zij het lastiger, maar bij mn oma douchte ik samen met mn oma of vlak na haar. Tot best groot zat ik nog in het lavet daar.

De familie had een stacaravan op Zandvoort en ik liep van kleins af aan in een enkel broekje en later deed ik dat nog.

Rond mn pubertijd vond ik naakt iets lastiger, maar ook niet zo erg dat het een heel groot punt was.

Toen mn vriend, nu man bij ons kwam wonen, liep hij 's ochtends weleens mn moeder tegen het lijf op de overloop die in een enkel onderbroekje sliep. Tja....Er werd eigenlijk om gelachen en mn moeder deed daarna een ochtendjas aan. Ze hebben een kajuit gedeeld op een boot nog enkele jaren terug, maar zijn er vrij nuchter onder.

Omdat mijn broer gehandicapt was, wasten we hem ook en mijn vriend/man deed dat na een tijd ook. Ja, dan zie je hem naakt, maar iemand is afhankelijk en dan ga je er netjes mee om.

Onze zoon is van 1997 en ik heb eigenlijk altijd naakt rondgelopen en nog eigenlijk. Het zal hem een worst wezen. Toen hij klein was, liep hij ook heel graag naakt rond. Pas in de pubertijd was dat even wat minder.

Ik heb niet echt moeite met naakt, maar hoef ook niet ergens de enige te zijn. Dat was enkele jaren geleden op het strand wel zo. Ik had eigenlijk alleen losse bikinibroekjes en wist niet dat topless ''uit'' was toen, dus me maar aangepast.

Het ligt niet per se aan je leeftijd. Onze zoon had ergens gevoetbald waar iedereen naakt onder de douche sprong en dat was ook wel gewenst, want iedereen is hetzelfde. Daarna verhuisd en stond hij opeens met boxers onder de douche, want iedereen deed dat. Ik vond dat echt te gek voor woorden eigenlijk. Een groep jongens van zelfde leeftijd die samen voetballen en douchen, maar het was een periode en de een ontwikkelt sneller dan de ander, dus de verschillen zullen weleens groot zijn geweest.

Het is sowieso raar dat in het zwembad vrouwen in badpak of bikini rondlopen, maar als je in een bh gaat rondlopen, men moeilijk gaat doen. Zo heb ik eens snel iets gepast in een winkel. Zag het probleem niet zo, was druk en dacht een BH is niet naakt......Ik vind andere dingen veel erger.

Zahlina

Berichten: 2640
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bandabou Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:30

Bedenk mij net, wij slapen hier allemaal naakt. Meiden heb de eerste jaren wel een pyama aangehad maar ik was het drama, wie welke pyama (ik wil ook een roze........ of met hartjes......) zo zat dat ik de pyama's er maar uitgegooit heb. Eerst nog wel een onderbroek maar ja die dragen papa en mama ook niet dus willen de dames helemaal naakt. Voor logeerpartijen hebben ze wel gewoon nachtkleding.
En ja ze kruipen regelmatig nog bij ons in bed.
Mijn ouders droegen altijd slaapkleding, kan me herinneren dat ik toen ik als klein meisje bij mijn oom in bed kroop dat ik in shock was dat hij geen kleren aan had.
En nu mijn ouders in mei ook geemigreerd zijn naar Curacao hebben ze de pyama's verbannen, hihihihi mijn vader kwam zelfs vertellen dat als hij geweten had hoe fijn dit sliep hij het eerder had gedaan)

xTweetyx

Berichten: 1313
Geregistreerd: 15-02-10
Woonplaats: Oosterhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:32

Bij ons is het iets minder open zoals ik hoor.
Ik ben 25 en woon nog thuis gezien mijn opleiding te veel tijd op zich neemt en hierdoor geen tijd heb om veel te werken en genoeg te sparen.
Thuis loop ik geregeld in een hempje en boxer rond maar krijg dan opmerkingen van mijn vader dat ik meer kleding aan moet trekken... mijn moeder vind t niet erg en snapt t helemaal, die heeft er geen problemen mee. Zelf lopen ze nooit naakt rond. Na het douche is het een handdoek om en naar de kamer.

Bij mijn schoonfamilie loopt mijn vriend geregeld in boxer rond en ikzelf in helmpje en boxer en dat is geen enkel probleem.

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:34

Wij vinden dat naakt hoort bij vertrouwd zijn met je lijf. Onze kinderen zijn nog jong met hun 5 en 8 jaar en we hebben hen altijd verteld dat hun lijf alleen van hunzelf is. Niemand mag daar zomaar aanzitten of naar kijken.
Wij maken geen probleem van naakt. We douchen en badderen met de kinderen, kleden ons om, aan of uit in hun bijzijn en zij in ons bijzijn. Zolang zij zich vrij en prettig blijven voelen, laten we dat zo. Zodra schaamte om de hoek komt kijken, passen we ons gedrag aan. De deur van de badkamer staat nu wagenwijd open, die zal met de tijd wel dicht en op slot gaan. Ook prima, de kinderen bepalen

MissBambi

Berichten: 4279
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:39

[***] schreef:
Wij hebben niet eens een slot op de badkamer :+: We douchen meestal achter elkaar aan met de kinderen of kind zit erbij in bad als wij douchen

Kom uit groot gezin maar dan douchten we als zussen enzo ook vaak samen. Nog steeds wel eens als ze hier op bezoek zijn _O-

Naakt lopen terwijl er andere mensen dan familie zijn of in het openbaar snap ik dan weer niet maar ik begrijp ook niet wat dat te maken heeft met naaktheid binnen het gezin. Het is geen topic over nudisme

Hoe je onpasselijk kan worden van het zien van je eigen moeder naakt vind ik heel bijzonder ;(
Dan werk je ook vast niet in de zorg :Y)
Iets waar ik persoonlijk ook geen moeite mee zou hebben



Heel eerlijk? Bij ons thuis werd er nooit moeilijk over gedaan. Smam gaat naar de sauna. Douche of ging in bad met ons. En ons pap overigens ook. Maar vanaf een jaar of 8 geloof ik ging die deur bij mij op slot :=

Vind het totaal geen probleem om in m'n bh en string te staan voor m'n ouders maar echt niet dat die me naakt zien :')

Ik vind het ook niet prettig om ons mam naakt of überhaupt topless te zien.

Heeft een tijdje op vakantie topless gezont, keek wel de andere kant op :+ dus deed er ook niet moeilijk over maar prettig vond ik het niet.

En... Ja hoor, ik werk in de zorg ;)

Blue_Eyes

Berichten: 20354
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: naaktheid binnen gezin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:43

Wij zijn er hier vrij makkelijk in, ik ga ech niet moeilijk doen met kleding of een badjas voor die drie meter naar de badkamer hoor ;) De badkamerdeur kan wel op slot, maar gaat dan bijna niet meer open, dus ik wil niet dat de meiden die op slot doen. Geen van beiden hebben ze er ook moeite mee als wij dan binnenkomen om onze tanden te poetsen. Alleen als er een logeetje is, zal ik iets aantrekken voor dat soort dingen.

Mijn vader heb ik nooit naakt gezien. Mijn moeder wel, min of meer, heeft nooit echt indruk gemaakt.

Ik word overigens dit jaar 40, mijn man is 46, onze meiden zijn 15 en 12.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:46

Het zou wel veel makkelijker zijn als iedereen hetzelfde deed.

Toen onze zoon klein was, las je veel over misbruik en wat de grenzen waren. Onze zoon zoende me vol op de mond en als ze klein zijn help je ze natuurlijk met schoonmaken. Ook hun geslacht leer je ze schoon te maken.

Maar ik heb me weleens ongemakkelijk gevoeld, want wat mag je nog als ouder? Het vervelende is dat je het daar dus ongewoon mee maakt of zoals bij een zoen op de mond, je kind wat afstoot als je zegt dat dat niet mag. Een kind snapt helemaal niet waarom niet, die is onbevangen, gek op mama en wil gewoon je zoenen en om je heen hangen.

Ik snap eigenlijk niet dat vrouwen zich ongemakkelijk voelen naakt? Voor een man vind ik het net iets lastiger eigenlijk en de meesten schamen zich juist helemaal niet. ( maar dat is wel heel persoonlijk, omdat ik hun slurfje maar een raar ding vind en het me veel ongemakkelijker lijkt met dat ding at heen en weer bengelt dan een stel borsten en nette doos )

Balou_k

Berichten: 14061
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:47

Mag een zoen op de mond niet dan..?

Ik zoen/kus mijn ouders, broertje (16) en zusje (15) opa en oma en bonus dochter gewoon op de mond. :+
Laatst bijgewerkt door Balou_k op 27-08-18 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt

luuntje

Berichten: 13972
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:50

Ik ben 42 jaar en mijn man is 48 jaar.
Wij doen niet moeilijk over bloot.
Toen onze zoon ging puberen wilde hij niemand in de badkamer.
Daar bleven we dus braaf uit.

Hij is nu 17 jaar en loopt weleens bloot door het huis.
Zijn keus, wij vinden het prima.

Mijn schoonmoeder heb ik regelmatig bloot gezien.
Vooral bij ziekenhuisonderzoeken van buik en borsten (borst is afgezet vanwege kanker).

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:53

Balou_k schreef:
Mag een zoen op de mond niet dan..?

Ik zoen/kus mijn ouders, broertje (16) en zusje (15) opa en oma en bonus dochter gewoon op de mond. :+


Het is een voorbeeld. Dat als mensen opeens alles gek of te ver vinden gaan, je je kind ook leert dat het ongewoon is, terwijl er 9 van de 10 keer niks verkeerds achter zit neem ik aan.

Wat iemand al zei, als iedereen van jongs af aan denkt dat bloot gewoon is en je eigen lijf prima is, zou het al een stuk schelen.

Balou_k

Berichten: 14061
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:57

superpony schreef:
Balou_k schreef:
Mag een zoen op de mond niet dan..?

Ik zoen/kus mijn ouders, broertje (16) en zusje (15) opa en oma en bonus dochter gewoon op de mond. :+


Het is een voorbeeld. Dat als mensen opeens alles gek of te ver vinden gaan, je je kind ook leert dat het ongewoon is, terwijl er 9 van de 10 keer niks verkeerds achter zit neem ik aan.

Wat iemand al zei, als iedereen van jongs af aan denkt dat bloot gewoon is en je eigen lijf prima is, zou het al een stuk schelen.


Naar aanleiding van jouw bericht het eens gegoogled en kom echt schokkende berichten tegen. Psychologen die zeggen dat het seksuele gevoelens kan oproepen. :wave:

Best verdrietig om te beseffen dat zo’n vorm van familiaire affectie zulke gevoelens bij de medemens kan oproepen. Ik geef mijn oma zeker drie kussen op de mond voordat ik naar huis ga. Zelfs mijn broertje staat nog vrijwillig vooraan de rij voor zijn kus als hij naar huis gaat oid.

Edit: uiteraard is daar geen seksueel gevoel bij. Langs geen van de kanten. Het is voor ons (denk ik) niet anders dan bij andere gezinnen die eventueel enkel aan kussen op de wang doen. Mijn moeder bijvoorbeeld weigert iedereen buiten haar vriend een kus op de mond te geven. Ook prima, dat ben ik gewend, dus mama krijgt een kus op haar wang. :)

PrizTwir
Berichten: 2397
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:59

Ik zie mijn moeder nog vaak zat naakt. Stap gewoon bij haar in de badkamer. Bij m’n vader doe ik dat niet. Ik geloof ook niet dat ik mijn vader ooit naakt heb gezien.

Vroeger ging ik ook wel samen met m’n nichtje in bad. De laatste keer waren we denk ik een jaar of 10. Vroeger toen ik nog veel kleiner was, gingen mijn broer en ik ook wel eens samen douchen.

Mijn vriend en ik huppelen ook gewoon naakt rond.

kiki1976

Berichten: 16855
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 18:00

Hier hebben we er nooit moeilijk gedaan over bloot. Kids gingen met mij of met hun vader onder de douche. Al stopte het douchen met papa eerder dan met mama.
En ook gingen ze geregeld samen in bad.

Nu zijn het 2 pubers die nu wel de deur op slot, maar dat is hun eigen keuze.
Niet dat ze preuts zijn, maar willen met douchen gewoon hun privacy en dat is hun recht in mijn ogen.
Mijn man en ik lopen wel naakt van onze slaapkamer naar de douche en daar hebben ze geen moeite mee.

Anoniem

Re: naaktheid binnen gezin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 18:11

Mijn schoonzus heeft mij met mijn benen open zien liggen bij mijn 3 maanden echo. Zegt genoeg denk ik :+

Als mijn dochter zich later ongemakkelijk voelt als ik naakt ben krijgt ze als antwoord dat ze vroeger toch graag genoeg aan mijn borsten hing. Ze knorkt namelijk als een varken als het etenstijd is en ze een tepel ziet verschijnen. Ik veronderstel dat mijn vriend er later ook gewoon mee onder de douche gaat. Met mijn nichtje van 5 ga ik ook gewoon mee onder de douche. Daarna wil ze 5 minuutjes allen douchen zodat ze kan zingen in de douche. De neefjes (kinderen schoonzus) zijn 5 en 3. Die doe ik ook gewoon in douche of we kleden ons samen om in een hokje om te zwemmen etc.

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 18:13

DeMolenhoek schreef:
Mijn schoonzus heeft mij met mijn benen open zien liggen bij mijn 3 maanden echo. Zegt genoeg denk ik :+

Als mijn dochter zich later ongemakkelijk voelt als ik naakt ben krijgt ze als antwoord dat ze vroeger toch graag genoeg aan mijn borsten hing. Ze knorkt namelijk als een varken als het etenstijd is en ze een tepel ziet verschijnen. Ik veronderstel dat mijn vriend er later ook gewoon mee onder de douche gaat. Met mijn nichtje van 5 ga ik ook gewoon mee onder de douche. Daarna wil ze 5 minuutjes allen douchen zodat ze kan zingen in de douche. De neefjes (kinderen schoonzus) zijn 5 en 3. Die doe ik ook gewoon in douche of we kleden ons samen om in een hokje om te zwemmen etc.


Ik vind dat je dan wel voorbij gaat aan het gevoel van je dochter tzt. Nu ziet ze de borst als voeding, later komt daar seksualiteit bij kijken

Anoniem

Re: naaktheid binnen gezin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 18:15

Blijkbaar zie je er de humor niet van in ;)

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 18:18

tengeltje11 schreef:
@whatchthesky,ik vraag me ook oprecht af waarom volgens jou een kind ouder dan 3 geen naakte ouders meer zou mogen zien?

Dat is een beetje de leeftijd dat ze gaan lopen tetteren, rare vragen gaan stellen, lekker overal en nergens gaan lopen rondbazuinen dat papa/mama *opmerling over je lichaam/ondergoed/persoonlijke hygiëne die niemand iets aangaat*
Ik word niet graag voor joker gezet. Mijn kind mag zelf douchen, wel onder mijn toezicht, maar ik ga niet ook naakt. Is gewoon niet mijn ding.
Als andere mensen er geen moeite mee hebben vind ik dat top voor hen hoor, zolang ze mij er dan maar niet mee confronteren :D

Balou_k

Berichten: 14061
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 18:19

DeMolenhoek schreef:
Blijkbaar zie je er de humor niet van in ;)


Ohh! Film dat geknor, laat dat tegen die tijd zien en film haar reactie dan!! Dat gezicht moet goud zijn dan!