Beetje jammer dat het verzenden “slechts”. 19 euro kost en de website geen contactgegevns heeft.... dat vertrouw ik niet.
Wellicht dat jullie een suggestie hebben waar ik zoiets kan vinden?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Esther_r20 schreef:Voor mijn verjaardagsfeestje (die in thema wordt gehouden) zoek ik een leuke vintage/ jaren 70 jumpsuit. Al veel sites bekeken en ineens was daar de jumpsuit!
Beetje jammer dat het verzenden “slechts”. 19 euro kost en de website geen contactgegevns heeft.... dat vertrouw ik niet.
[ [url=m/qS2zL7.jpg]Afbeelding[/url] ]
(valt kei groot uit, de naaister heeft er 8 cm afgehaald van de kleinste maat S haha) (ik heb normaal M maar Desigual valt vaak groter)iirrssjjee schreef:Esther_r20 schreef:Voor mijn verjaardagsfeestje (die in thema wordt gehouden) zoek ik een leuke vintage/ jaren 70 jumpsuit. Al veel sites bekeken en ineens was daar de jumpsuit!
[ [url=m/qS2zL7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe lang nog tot je feestje? Want AliExpress en vooral Wish hebben dit soort dingen vaak, maar dna kan de verzendtijd soms wel 2 maanden zijn....