Vanmiddag heb ik de tweede keer in een paar maanden tijd te maken gehad met een potloodventer. Niet leuk kan ik je vertellen.
Aantal maanden geleden, ik skeeler bij ons een rondje om het plaatselijke meer, waar ik in eens een man langs het fietspad zie staan, met zijn broek op de knieën en zijn geslachtsdeel in zijn hand, ik dacht nog “die staat op een aparte manier te plassen”
lekker naïef, maar meneer stond dus zijn eigen te bevredigen. Afijn ik schrok hier best van, en ben hard door geskeelerd, en kon niks uitbrengen....Vanmiddag, reed ik lekker een rondje bos met paardlief, waarbij er een tegemoet komende fietser aan kwam, meneer ziet mij, gooit fiets aan de kant, trekt zn broek naar beneden waardoor zijn hele hebben en houden zichtbaar was, hier schrok ik wederom weer van, maar ging nu volledig uit mn plaat. Meneer meende weg te fietsen, waarna ik er achter heen ben gegaan met paardlief, hierdoor schrok meneer erg, en smeekte dat ie et nooit meer zou doen en het hem speet, ik nog steeds tierend en scheldend dat ie achterlijk was, en dat hij niet normaal was, en dat ik politie zou bellen... hierna heb ik hem weg laten fietsen, en heb ik idd de politie gebeld, deze hebben melding gemaakt van de gebeurtenis.
Hebben jullie hier welleens mee te maken gehad? En hoe reageerde jullie?
Ondanks dat ik alleen een paar blote dingen heb gezien.... voelt dit echt heel naar