Ik ben op zoek naar gelijkgestemden. Wie heeft er ook een partner die offshore werkt of soortgelijk beroep? Ik merk dat ik het heel lastig vind soms zoveel alleen. Mijn man is vorig jaar begonnen. Ik ben onwijs trots op hem en ben blij dat hij het zo naar zijn zin heeft. Echter ben ik veel alleen met mijn 3 kinderen en mijn omgeving begrijpt het soms niet hoe ik mij voel. Die zeggen dan: ja daar hebben jullie zelf voor gekozen, of mijn keuze zou het niet zijn. Terwijl het enige wat je wilt horen: och over een weekje of wat is hij weer thuis.

Mijn man werkt meestal 6 a 7 weken op en met geluk 2 a 3 weken thuis. Tot nu toe is hij met verjaardagen en kerst wel thuis geweest. Ben benieuwd hoe dat dit keer gaat zijn. Mijn kinderen lijken er geen last van te hebben. Het is voor mij alleen elke keer wennen als hij er weer is. Ineens moet je met een persoon extra rekening houden.
Waar lopen jullie tegenaan? En word het met de jaren makkelijker? Ik ben erg benieuwd naar ervaringen. Wij hebben het vrij luxe want kunnen elke dag contact hebben. Dus daar ben ik onwijs blij mee. Ben erg benieuwd naar anderen hun ervaring en de dingen die soms lastig zijn.