Het leed dat BH’s heet..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34725
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 17:10

Sorry ik zit alleen in de grote maten. Ik zou naar een speciaalzaak gaan. Ik heb vanmorgen voor het eerst in mijn leven een strapless bh gekocht. Past bij mijn jurk met doorzichtig kant aan de bovenkant. Had geluk black friday icm verbouwingskorting. Had 50% korting met 3 artikelen. Scheelt een hoop als je normaal 90 euro voor 1 bh moet betalen. De strapless bh kan ik ook gewoon dragen.

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Re: Het leed dat BH’s heet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 18:35

Dat scheelt inderdaad veel! Grote maten ook altijd lastig..

Ja maar welke speciaalzaak. Een Hunkemöller bijvoorbeeld heeft ook vrijwel niets voor mij :(

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34725
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 18:39

Dat vind ik geen speciaalzaak. Ik zou niet naar een winkel van 1 of andere keten gaan.

xSwanHeart

Berichten: 4428
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Re: Het leed dat BH’s heet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 18:48

Misschien kun je hier slagen (of inspiratie opdoen voor merken die jouw maat verkopen)?
Zelf geen ervaring met deze winkel overigens.
https://www.dekleinebhshop.nl

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Re: Het leed dat BH’s heet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 08:09

Ja die dite was ik tegen gekomen. Maar ik zoek echt mooie lingerie voor een leuke avond :’) en dat kon ik helaas niet vinden op hun site...

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 08:10

SusanH schreef:
Dat vind ik geen speciaalzaak. Ik zou niet naar een winkel van 1 of andere keten gaan.

Heb je misschien tips van namen van een goede lingeriezaak? Dan kan ik zoeken of er iets hier in de buurt zit.

Klijntje

Berichten: 2796
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 08:20

Ik dacht ook altijd dat ik minder dan A of AA had. Ik ben bijna net zo plat als mijn dochter van acht. En toch heb ik een C-cup (met een kortere omvang). Een A kon ik niet opvullen juist omdat de cup te klein was, waardoor ik dus dacht dat de cup nog steeds te groot was :')
Mocht dat bij jou niet het geval zijn dan kun je misschien gaan voor een mooie kanten bralette zonder beugels?

Amandavd
Berichten: 12108
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Het leed dat BH’s heet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 08:38

TS, ik had vroeger ook het zelfde probleem maar dat komt omdat je van die goedkope prut BH's koopt, die zorgen voor dit soort problemen. Ik koop inmiddels al een aantal jaren mijn BH's bij Nicky's Lingerie in Eindhoven en alhoewel de BH's duur zijn, doe ik er inmiddels ook alweer twee jaar met mijn BH's en er is er nu pas eentje aan het verslijten. In Amsterdam zit ook nog Betty's Boobs, echt goede zaken.

robbie88

Berichten: 2094
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Re: Het leed dat BH’s heet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 08:53

Ik heb 70 e , ook eerder altijd verkeerde maat, maar na aan meten gaat het top..
Ik draag grootste gedeelte van de tijd de sport bh van panache.
Heb daar ook 2 gewone bh.s van, verder prima donna en sapph.

mairead

Berichten: 3215
Geregistreerd: 08-09-08
Woonplaats: Op de grens tussen Noord- en Zuid-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 09:12

Somebitch schreef:
Ik ben opzoek naar een mooi lingerie setje maar het is echt drama! Ik heb bijna geen borsten dus moet denken aan cup AA of misschien zelfs wel AAA maar ik kan bijna nergens deze maten vinden. Heb wel wat bij Otto gevonden in maat AA maar dan weer net niet mooi genoeg naar mijn zin.

Iemand tips? Of iemand die weet welke merken kleine cups verkopen?

Calvin Klein!
Zelf heb ik ook niet veel en ben echt heel erg te spreken over CK BHs.
Zijn alleen wel duur en hebben een wat sportievere look.

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 09:33

Thnx ik ga eens zoeken!

Nou C heb ik echt niet hoor :’) bij mij is er bijna niks om in een cup te passen zegmaar :’)

xSwanHeart

Berichten: 4428
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Re: Het leed dat BH’s heet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 10:27

Misschien lukt het je ook wel om te slagen bij Urban Outfitters of Free People? Die hebben ook veel kanten bh's die meer geschikt zijn voor kleine borsten.

Heb je ook een kleinere omvangmaat?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34725
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 10:28


Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 10:42

xSwanHeart schreef:
Misschien lukt het je ook wel om te slagen bij Urban Outfitters of Free People? Die hebben ook veel kanten bh's die meer geschikt zijn voor kleine borsten.

Heb je ook een kleinere omvangmaat?

Ja ben ook echt heel smal! Dus eigenlijk zoek ik iets wat mooi en sexy is maar zo klein mogelijk :’)

Kapelle is hier redelijk in de buurt dus dan zal ik daar ook eens kijken :)) thnx voor de tip

kking

Berichten: 1005
Geregistreerd: 24-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 10:45

Ik zweer al jaren bij Marlies Dekkers.
Een vriendin van mij had ze altijd, maar ik vond ze altijd te duur.
In een superuitverkoop er toen 2 gekocht en wow wat een verschil zeg (was toen -70%).
Nu koop ik ze veelal in de outlet in Bataviastad en daarvoor via mp nieuw, maar dan moet je wel de juiste maat weten. :j

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Re: Het leed dat BH’s heet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 10:50

70 A is iniedergeval te groot in de cup heeel soms past er 1 maar nog niet mooi genoeg vind ik...

Dala8
Berichten: 383
Geregistreerd: 26-04-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 10:51

Heeft er ook iemand een tip waar ik bh's zonder beugel kan kopen? Vaak kom je dan in de sport bh's en die heb ik wel genoeg :)
Ik kan gewoon niet tegen zo'n beugel. Heb er heel veel geprobeerd maar ook de mensen in de winkel geven aan dat het niet bij mijn model lichaam past waardoor ik er last van krijg.
En helaas hebben ze in veel winkels nog zeer weinig bh's zonder beugel. Of je hebt er weer een heel hard stukje in aan de zijkant..

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 10:52

Ik zag net calvin klein bh’s zonder beugel! Is een beetje sport maar ook neutraal achtig

verootjoo
Berichten: 35664
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 11:04

Somebitch schreef:
70 A is iniedergeval te groot in de cup heeel soms past er 1 maar nog niet mooi genoeg vind ik...


Maar als je echt heel smal bent, is omvang 70 dan niet nog te ruim? Als de omvang te ruim is kan je cups zoeken wat je wilt, maar zal het nooit passen.
Misschien moet je een kleinere omtrek, 65 of zelfs 60 en dat er dan cups wel passen :)

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Re: Het leed dat BH’s heet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 11:09

Hmm ik ga eens kijken welke maat ik nu aan heb. Deze zit redelijk ok maar idd als deze omvang wat kleiner zou zijn zou t misschien perfect zijn

roxiie

Berichten: 7832
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 11:19

Dala8 schreef:
Heeft er ook iemand een tip waar ik bh's zonder beugel kan kopen? Vaak kom je dan in de sport bh's en die heb ik wel genoeg :)
Ik kan gewoon niet tegen zo'n beugel. Heb er heel veel geprobeerd maar ook de mensen in de winkel geven aan dat het niet bij mijn model lichaam past waardoor ik er last van krijg.
En helaas hebben ze in veel winkels nog zeer weinig bh's zonder beugel. Of je hebt er weer een heel hard stukje in aan de zijkant..


Ik zag van Chantelle een BH voorbij komen zonder beugel.

Edit; als omschrijving staat er bij serie velvet 2757

Marie111
Berichten: 4681
Geregistreerd: 15-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 11:36

Dala8 schreef:
Heeft er ook iemand een tip waar ik bh's zonder beugel kan kopen? Vaak kom je dan in de sport bh's en die heb ik wel genoeg :)
Ik kan gewoon niet tegen zo'n beugel. Heb er heel veel geprobeerd maar ook de mensen in de winkel geven aan dat het niet bij mijn model lichaam past waardoor ik er last van krijg.
En helaas hebben ze in veel winkels nog zeer weinig bh's zonder beugel. Of je hebt er weer een heel hard stukje in aan de zijkant..


Ik zag van Chantelle een BH voorbij komen zonder beugel.

Edit; als omschrijving staat er bij serie velvet 2757

Of deze?

https://www.lingeriehuisonline.nl/artik ... -awareness

Marie111
Berichten: 4681
Geregistreerd: 15-07-10

Re: Het leed dat BH’s heet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 11:41


Sem_
Berichten: 7767
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 11:53

Somebitch schreef:
70 A is iniedergeval te groot in de cup heeel soms past er 1 maar nog niet mooi genoeg vind ik...

H&M verkoopt online ook 65b, niet duur en zit best weleens wat tussen. Verder kun je eens kijken bij After Eden!

Jorex

Berichten: 9989
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 12:07

Dala8 schreef:
Heeft er ook iemand een tip waar ik bh's zonder beugel kan kopen? Vaak kom je dan in de sport bh's en die heb ik wel genoeg :)
Ik kan gewoon niet tegen zo'n beugel. Heb er heel veel geprobeerd maar ook de mensen in de winkel geven aan dat het niet bij mijn model lichaam past waardoor ik er last van krijg.
En helaas hebben ze in veel winkels nog zeer weinig bh's zonder beugel. Of je hebt er weer een heel hard stukje in aan de zijkant..


Livera heeft ze ook zonder hard zijkant stukje. Hele fijne zachte bh's.