Ik heb al 2 jaar de Samsung Galaxy J5 en die is nu toch wel echt versleten. De batterij gaat nog maar een halve dag mee en soms valt hij ineens uit. Over 3 weken vertrek ik voor 2 maanden naar Nieuw-Zeeland dus dan wil ik gewoon een goed werkende telefoon hebben, dus het is tijd voor een nieuwe.
Maar, er zijn inmiddels zoveel telefoons op de markt, dat ik echt geen flauw idee heb waar ik moet zoeken. Ik wil het liefste een telefoon met goede camera zodat ik in Nieuw-Zeeland leuke foto's kan maken zonder een aparte camera mee te moeten nemen, maar het hoeven echt geen technische hoogstandjes te zijn. Scherpe, heldere foto's (ook met frontcamera) zijn prima. Ik geef het liefste niet meer dan €250-300 uit.
Verder heb ik eigenlijk vrij weinig eisen, ik heb geen voorkeur voor een merk, maar een telefoon waarvan de batterij een goede dag mee gaat en het geheugen voldoende is, zou gewaardeerd worden.
Ik ben benieuwd wat voor telefoons jullie hebben en wat daar de ervaringen mee zijn!
)
Geen gorilla glass en in 3 maanden tijd al 3 schermen kapot. De eerste keer laten vallen (best hard dus oké begrijpelijk), de tweede keer lucht onder het scherm en ineens een barst en de 3e keer viel er iets op wat niet eens hard ging of hard was.. Weer een mega ster. Op de kwetsbaarheid na vind ik het een heerlijke telefoon
)