Ja, verzekeringen dus. Heb het internet al aardig wat afgestruind en ook contact gehad met Univé maar wordt nog niet veel wijzer.
Situatie:
Ik wil vanaf september/oktober een tijdje in het buitenland gaan werken, met paarden. Het lijkt er op dat het Ierland gaat worden, gewoon stalwerk maar ook rijden en eventueel wedstrijden rijden.
Ik dacht eerst aan 3 maanden, maar nu kan het ook een half jaar worden.Het gaat hierbij om werk tegen kost- en inwoning en wat zakgeld/onkostenvergoeding.
Met een gewone doorlopende reisverzekering lijkt dit niet te lukken i.v.m. de reisduur en het feit van werken.
Door Univé werd ik naar Allianz gestuurd voor een globetrotter verzekering, maar dan kom ik bij het kopje beroepsrisico's en weet ik niet waar paardrijden onder valt (https://www.allianz-assistance.nl/reisv ... oepsrisico).
Dan kwam ik nog bij een ander punt waarin staat dat er niet gedekt wordt: als je deelneemt aan wedstrijden of voorbereidingen daarop; (file:///C:/Users/Mara/Downloads/Voorwaarden_GTRV_2018-05-25.pdf)
Ik kom er dus eigenlijk niet meer uit en vraag me af wat anderen voor verzekering hadden/hoe dit geregeld was bij tijdelijk werk in het buitenland met paarden. Ik hoop dat iemand mij kan helpen