Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33132
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 07:43

DeMolenhoek schreef:
Aan de nieuwe collega. Komt te laat toe. Heeft als excuus dat haar auto niet zo snel rijd. Dan vertrek je vroeger muts!!! |o

:))

Ooo echt, heb een collega gehad die standaard 4 van de 5x per week te laat kwam 6 maanden lang.... Ja dezelfde die heeft gezegd mij wel eens in mekaar zou te gaan slaan....
Nu vier ik feest, want eindelijk hij is ontslagen.

Maargoed ik leef mee, want te laat komen op het werk zonder geldige reden is echt enorm ergerlijk.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 07:44

LinsxDot schreef:
DeMolenhoek schreef:
Aan de nieuwe collega. Komt te laat toe. Heeft als excuus dat haar auto niet zo snel rijd. Dan vertrek je vroeger muts!!! |o

Auto niet zo snel rijdt? Heeft ze een 45 km kar dan? Anders is gewoon rechts gas hoor haha

Offtopic, maar heb je nu de foto van Lieveli/Marco Borsato als profielfoto?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 07:45

Aan de kat die dolgraag bij mij ligt snachts maar ik word er gek van , snachts steeds wakker etc :z . En als ik wakker ben mauwen en kopjes en spinnen , deur dicht is geen optie

Ineke2

Berichten: 33132
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 07:48

Opsluiten in een eigen kamer s’nachts?
Heb nu geen katten meer, maar mijn katten gingen als ik ging slapen in een eigen kamer slapen, omdat ik er anders gek van werd ( ook omdat ze het leuk vonden bovenop je te springen en op je tenen te jagen)

Dorus

Berichten: 13215
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 08:23

oomens schreef:
LinsxDot schreef:
Auto niet zo snel rijdt? Heeft ze een 45 km kar dan? Anders is gewoon rechts gas hoor haha

Offtopic, maar heb je nu de foto van Lieveli/Marco Borsato als profielfoto?

En het onderschrift :?
Missen wij hier iets ofzo? >;)

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 08:24

Dat ik moet krabben terwijl het 5 graden boven nul is -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 08:55

Ineke2 schreef:
Opsluiten in een eigen kamer s’nachts?
Heb nu geen katten meer, maar mijn katten gingen als ik ging slapen in een eigen kamer slapen, omdat ik er anders gek van werd ( ook omdat ze het leuk vonden bovenop je te springen en op je tenen te jagen)

Bij deze geen optie , haar gebruiksaanwijzing is aardig dik... Andere kat krabt aan de deur als die dichtzit , kan hij uren volhouden :z



Erger mij aan mijn CV |o

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 09:03

Aan de achterlijke warmte in de trein

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 09:06

Amira kan je wat naar mij sturen ? 15 graden in huis :brr:

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 10:18

-:(- Communicaaaaaatie

Dorus

Berichten: 13215
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 10:23

Dat ik giga achter de feiten aan loop vanwege een giga sloom systeem en niet meewerkende rapportages gisteren.
En dat ik vandaag dus het nieuwe systeem zou moeten testen, naar dat dat niet functioneert dus dat het verspilde moeite is en veel liever met die dingen aan de slag ga waarmee ik dus achter loop.

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 10:27

Pennys

(Normaal niks tegen maar sommige zijn zo irritant :Y) )

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 10:28

Dat ik vanwege een nachtmerrie door m'n wekker heengeslapen heb, vervolgens wakker wordt met knallende koppijn. Alle. Factoren waar ik hoofdpijn van zou kunnen krijgen zijn afwezig (heb geprobeerd het zo comfortabel mogelijk te maken). Ik weet het echt niet meer hoor, vreselijk.

Foaly

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 12:18

Mensen die denken dat Nederland zo enorm groot is en dat anderhalf uur rijden de andere kant van de wereld is :')

Oh, en dat afstanden en reistijden vanuit de Randstad altijd langer zijn dan andersom, om de een of andere reden :+

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37268
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 12:33

Afgelopen dagen een grote irritatie hier, mensen die hun werk niet doen, mensen die regels niet aanhouden waardoor ik weer problemen krijg die me geld gaan kosten mogelijk weer.

En vanmorgen ook er achter gekomen dat een van onze schaarse parkeerplaatsen wordt ingenomen door iemand uit het centrum. Die hebben kennelijk een mega grote bestelbus die ze maar voor hun gemak huer neerzetten omdat ze parkeervergunning moeten vragen, naast het centrum zijn ook gewoon gratis plekken. Twee grote parkeerpleinen maar ja daar mag hun nieuwe kostbare kindje niet staan vinden ze zelf.

Dan maar een heel stuk verder op in een woonwijk neerzetten toch waar al krapte is. Want daar staat ie veiliger. Heb ze maar even fijntjes attent gemaakt op de restjes gesmolten verbrande auto waar ze precies bovenop geparkeerd hadden. :+ Mensen dachten dat ik een tweede bus had en de plek ingebruik nam extra. Nope niet dus

Moet dus kijken hoe ik vandaag mijn irritatie kan kwijtraken, ben lichtelijk opgefokt nu. Grrrr dat continue gezeik ben ik zat en sloopt me langzaam aan.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 13:04

Niet zo'n dramatische ergernis maar toch.. Dat de eigenaren van de hond waarmee ik moet wandelen geen leren leiband hebben. Of alleszins iets met zachter stof. Ze heeft nu een jachtlijn (met stop) maar die dingen doen echt zoveel pijn aan mijn handen, zeker met de kou nu. :+ (En ja handschoenen aandoen is een optie, maar dan heb ik schrik de grip te verliezen moest de hond even trekken, hij vindt dingen die rondvliegen door de wind namelijk erg interessant. :') )

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 13:05

Dat school zo heerlijk duidelijk is in het rooster. Roosters worden niet per persoon gemaakt (wat ik op zich wel begrijp, school is veel te groot om iedereen een persoonlijk rooster te geven) maar per klas. Nu doen ze iedere keer klassen door midden en dit blok ben ik de pineut. Mijn klas wordt in 2 van de 3 vakken gesplitst, maar nergens is te vinden in welke helft ik zit. Heb nu letterlijk niets aan mijn rooster omdat ik niet weet wanneer niet en wanneer wel ik naar school moet. Echt mega irritant, zeker als je (belangrijke) dingen wil gaan plannen maar dat nu nog niet kan omdat je geen idee hebt wanneer je je lessen hebt.

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 13:19

DezeNaam schreef:
Niet zo'n dramatische ergernis maar toch.. Dat de eigenaren van de hond waarmee ik moet wandelen geen leren leiband hebben. Of alleszins iets met zachter stof. Ze heeft nu een jachtlijn (met stop) maar die dingen doen echt zoveel pijn aan mijn handen, zeker met de kou nu. :+ (En ja handschoenen aandoen is een optie, maar dan heb ik schrik de grip te verliezen moest de hond even trekken, hij vindt dingen die rondvliegen door de wind namelijk erg interessant. :') )


Handschoenen met grip :)*
Fietshandschoenen bijvoorbeeld. Zit vaak een echt anti-slip stofje in je handpalm :)

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 13:28

Misschien een goed idee om die eens te kopen inderdaad, kan ik eindelijk ook eens beginnen mountainbiken...:')

Dorus

Berichten: 13215
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 13:32

Kan je zelf niet voor een lijn zorgen die voor jou werkt? Handschoentjes zou ik niet aan beginnen. Die gaan gewoon om je hand/vingers heen draaien waardoor je nog niks kan. Iig niet bij het formaat hond waar ik mee loop.

Tigress

Berichten: 8944
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 15:32

Dat mijn collega al heel lief vooruit heeft zitten werken met de klusjes voor vandaag...maar nu heb ik niks meer te doen :') anderhalf uur aan het werk inmiddels, en ik ben klaar met alle klusjes + extra klussen. Ik moet nog tot 21.00 werken, dus dat wordt nog leuk :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 16:51

Aan de kopers van ons huis. Wat een hoop gejank en gezaag. ‘Op foto x zien wij een donkere plek op de muur. Volgens ons is dat vocht’ Nee, dat is de schaduw...

‘Wij willen al in het huis voor er betaald en getekend is.’ Nop, doen wij ook niet.

‘Ja maar, wij willen geen stookolie, wij willen gas.’ Ja, en wat wil jij dat wij daar aan doen? Wij gaan geen dure gasleiding trekken voor jullie hoor.

vikawiek

Berichten: 1502
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 17:04

Aan een mevrouw op de zorgmanege waar ik help. Zij begon opeens een stal te doen die ik moest doen, en dat is opeens anders dus raak ik met m’n Autistische kop zwaar van slag. Nadat mamlief verhaal had gedaan bij de leidinggevende die doorhad dat er iets mis was heeft ze heel normaal een gesprek gehad met mevrouw. Nou mijn reactie was maar vreemd en nog meer close-minded dingen over hoe vreemd Autisme wel niet is. Mens, je staat op een zorgmanege. Mensen reageren dus anders :roll:

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 17:28

Dat ik me zo moe en leeg voel na het intake gesprek bij de zielenknijper. Zou zo mn bed in kunnen :Z .

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 17:29

Mezelf. Wil afvallen en dan ga ik pannenkoeken staan bakken 8)7