Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 22:41

nicole_floor schreef:
Benthhh schreef:


Heee zoiets heb ik ook regelmatig! Wordt bij mij steeds operatief verwijderd!
Heb toevallig 7 januari weer een mri ter controle

Mijn vriend heeft dit ook en een collega van mij toevallig ook. Beide zijn ook doof aan een kant. Hoor steeds vaker dat mensen dit hebben.


Mijn moeder heeft dit ook! Die gaat altijd op haar goede kant liggen slapen zodat ze niks hoort snachts. Lijkt me wel makkelijk, ik wordt altijd wakker als de kat weer iets doet.

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8336
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 00:49

Dat mijn eigen kat twee weken geleden krols was. Ze is nog geen jaar oud en dit was de eerste keer dus dit was wel even wennen, nog geen week later mocht ze bij mijn ouders spelen en was ze 'geknipt' :+ (Pa is DA)

Nu is de kat van mijn zus hier aan het logeren (het zusje van mijn kat, zelfde nest) en alsof ze er op heeft gewacht is die nu krols :\

Probleem is dus dat ze me 's nachts wakker houd en ik gewoon de hele week mag werken. Ik heb dus nu maar bedacht dat ik de dames naar het huis van mijn zus breng zodat ze lekker daar mogen mauwen, dan kan ik tenminste slapen :')

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 01:20

Dat mijn handschoenen vandaag kapot zijn gegaan tijdens het rijden :(. Waren nog geen half jaar oud. Geen Roeckls meer voor mij, maar ze zitten zo fijn, dus misschien toch wel :')

nicole_floor

Berichten: 3254
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 02:23

lotthje schreef:
nicole_floor schreef:
Mijn vriend heeft dit ook en een collega van mij toevallig ook. Beide zijn ook doof aan een kant. Hoor steeds vaker dat mensen dit hebben.


Mijn moeder heeft dit ook! Die gaat altijd op haar goede kant liggen slapen zodat ze niks hoort snachts. Lijkt me wel makkelijk, ik wordt altijd wakker als de kat weer iets doet.


Mijn vriend doet dit idd ook altijd, terwijl ik altijd de koeien, de paarden hoor rommelen en de hond hoor snurken en draaien in zijn bench. :')

black_kelpie

Berichten: 7828
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 03:20

Dat ik om half 9 op de bank in slaap ben gevallen, om 12 uur pas wakker ben geworden en nu niet meer moe ben |o

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 12:10

Dat ik moet werken, en dat het regent en dat ik nu zijknat voor de deur sta te wachten.
Ik heb spijt dat ik heb aangegeven te kunnen werken |o

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 16:18

Dat mijn Word licentie is verlopen en ik de nieuwe niet gedownload krijg... Heb het nu hard nodig ivm samenvatten. Nu maar op een andere manier samenvatten, maar wel mooi klote en irritant _-:( -:(-

Lestrange01

Berichten: 2809
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 16:36

Dat de vracht er nog niet is en de winkel sluit om zes uur, en ik weet al dat ik veel vracht ga krijgen ivm kerst. :=

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 18:10

Ik zou alleen thuis zijn vandaag, maar mn zusje had ineens toch d'r vriendin hierheen genomen ipv dat zij daarheen ging. Ik had me echt verheugd op een dagje allen zijn _-:( .

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 18:16

Aan die meneer die voor mij reed en zijn oor aan het uitbaggeren was.. op hele onsmakkelijke manier, ruim 10km lang :') Zo smerig!!!!

Zelfs toen ik er voorbij ging hield ie niet op en zat het aan z'n sturen af te smeren. Bah bah bah.

Femjo
Berichten: 224
Geregistreerd: 14-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 18:43

Mijn telefoon die alweer voor de 3e keer vandaag aan de oplader ligt :O

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 19:00

Dat vriend en zijn vader er veel vroeger waren als afgesproken waardoor mijn hele planning in soep liep en ik nu dus niet de afwas heb kunnen doen, en waarschijnlijk de helft vergeten ben :(

Britta31

Berichten: 13149
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 19:19

De aangebrande rijstenpap :(

Dorus

Berichten: 13215
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 19:22

Mijn lijf. Ik kan niet langer dan een uurtje aan een stuk op m’n knieën zitten om m’n quilt te dubbelen. En dat is een essentiële stap voordat ik hem af kan maken en op m’n knieën is de enige mogelijkheid die ik heb het fatsoenlijk te doen.
Ben bang dat hij niet af raakt voor kerst, want morgen moet ik nog werken.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 21:17

Als dat pleuris sattelliet kastje nog 1x stoort pleur ik hem uit het raam. Woon verdorie in een stad in een woonwijk. Maar nee voor “maar dik 80 studenten” wordt geen extra kabel getrokken. Satelliet was goedkoper. :roll:

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 22:01

Dat ik een spiertje heb aan de linkerkant van mijn lip, die al de hele avond samentrekt. Een soort van spastische lip. -O-

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 00:19

Ik erger me momenteel aan de kerst stress. :(

Ik vind het heel erg leuk maar mijn hoofd is een beetje een chaos

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 00:21

De buren die ‘s avonds altijd zo luid zijn.... hou gewoon je stonede bek en ga rustig tv kijken.

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 00:43

Aan mezelf, ik ben gewoon met mijn stomme kop, achteruit tegen de punt van een muur aangereden met mijn auto. Auto is september 2ehands gekocht zag er nog splinternieuw uit, En ik was er er zo trots en zuinig op. Ik heb gejankt gevloekt alles. Gelukkig wel all risk verzekerd zonde van mijn schade vrije jaren en no claim

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 02:23

Een Instagram account van een Amerikaans meisje dat haar jaarling longeert en rijdt. En het feit dat in Amerika het schijnbaar de norm is om paarden met 2 jaar of vroeger zadelmak te maken :(

Ineke2

Berichten: 33132
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 07:25

Dat de ophaaltijd van mijn to good to go vannacht gewijzigd is en het daarom heb moeten annuleren, want ik weet niet of ik dat ga redden om op te halen :\

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 08:09

Aan mijn opstartproblemen
Wetende dat dit een hele drukte stressvolle dag word om optijd alles af te hebben voor kerstavond...

Dorus

Berichten: 13215
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 08:52

Manlief die gisteren allemaal liep te pushen dat ik verder moest gaan met m’n quilt, terwijl m’n lijf aan alle kanten aan het protesteren was. Ik heb gedaan wat ik kon, maar kan nu m’n bed niet uit omdat alles zeer doet.

Lieszje
Berichten: 7181
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 09:03

Dat ik om 03:00 al wakker was en niet meer kon slapen daarna :+
Tot gisteren kon ik de stress van het klussen en verhuizen wel aardig hebben door positief te blijven.
Alleen door bepaalde opmerkingen heb ik nu alleen maar meer druk..

Tigress

Berichten: 8944
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 10:57

Dat m'n ouders niet op de kalender hebben gekeken, en blijkbaar ook niet goed hebben onthouden wat ik heb gezegd -O-

Ik moet naar BSR toe voor mijn rug, is in Hoogeveen dus moet met de auto. Beide auto's weg! Nu kan ik dus niet heen, en met wat pech wordt het me nog in rekening gebracht ook -O-

Edit; snel gebeld, zij heeft dingen kunnen regelen waardoor er iets later een gaatje vrij is gekomen. Gelukkig! Inmiddels moeder ook even gebeld om het een en ander te regelen, dus ik kan alsnog heen :D
Laatst bijgewerkt door Tigress op 24-12-18 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt