Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 07:34

Dat mensen het PERFECT begrijpen als wij zeggen dat wij er voor kiezen ons dochter niet van arm tot arm te laten gaan op de babyborrel. Maar dan toch verwachten dat wij voor hun een uitzondering maken. Oh ja, en nog voor hun ouders/broers/zussen whatever. Gisteren bijna uit mijn plaat gegaan want wij maken toch een uitzondering voor de (over) grootouders. Dat zijn dan al dus 11 personen. Nou nee, niet dus.

Zij zijn niet diegene die dan met een overprikkelde baby zitten. De vorige keer had ze op 1 dag bij 4 verschillende mensen gezeten. De dag erna was verschrikkelijk. Is ze een hele dag overstuur van geweest.

Oh ja, ook erger ik mij bont en blauw aan al die ongevraagde commentaar: Je moet haar laten huilen, uiteindelijk stopt ze wel.
Schoonvader: Als ze bij ons is (2x2 uurtjes opgepast) is ze gelukkig hoor, daarvoor moeten wij ze zelfs niet in een draagdoek steken, met bijhorende attitude van zijn kant... (baby zat bij mij te slapen in de doek. Kon bijna janken, kwam echt over alsof ik een slechte moeder ben) En dan verbaast dat je niet vaker mag oppassen, gho.
Ik krijg daarna dan te horen wat ik verkeerd heb gedaan en wat ik anders moet doen. Fijn terug komen altijd.

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 07:50

Dat ik de hele nacht duizelig ben geweest en nu moet gaan werken met koppijn en nog steeds wankel.

Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 08:05

DeMolenhoek schreef:
Dat mensen het PERFECT begrijpen als wij zeggen dat wij er voor kiezen ons dochter niet van arm tot arm te laten gaan op de babyborrel. Maar dan toch verwachten dat wij voor hun een uitzondering maken. Oh ja, en nog voor hun ouders/broers/zussen whatever. Gisteren bijna uit mijn plaat gegaan want wij maken toch een uitzondering voor de (over) grootouders. Dat zijn dan al dus 11 personen. Nou nee, niet dus.

Zij zijn niet diegene die dan met een overprikkelde baby zitten. De vorige keer had ze op 1 dag bij 4 verschillende mensen gezeten. De dag erna was verschrikkelijk. Is ze een hele dag overstuur van geweest.

Oh ja, ook erger ik mij bont en blauw aan al die ongevraagde commentaar: Je moet haar laten huilen, uiteindelijk stopt ze wel.
Schoonvader: Als ze bij ons is (2x2 uurtjes opgepast) is ze gelukkig hoor, daarvoor moeten wij ze zelfs niet in een draagdoek steken, met bijhorende attitude van zijn kant... (baby zat bij mij te slapen in de doek. Kon bijna janken, kwam echt over alsof ik een slechte moeder ben) En dan verbaast dat je niet vaker mag oppassen, gho.
Ik krijg daarna dan te horen wat ik verkeerd heb gedaan en wat ik anders moet doen. Fijn terug komen altijd.

Oh lieve schat mama zijn is soms moeilijk. Kan mij voorstellen dat de commentaren hard binnen komen. Vergeet nooit dat je voor je dochter altijd de beste mama bent want jij bent haar mama.
En als jij wil dat ze niet van arm tot arm gaat dan is dat goed. De anderen moeten zich hier maar bij neer leggen. Jammer voor hen.

Jouw dochter, jouw keuzes en beslissingen.

Laat je vooral niet gek maken!

Malissaa1

Berichten: 130
Geregistreerd: 10-06-12
Woonplaats: Surhuisterveen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 09:05

Aan mijn vriend en schoonvader

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 10:00

Dat ik tot de conclusie kom dat mijn brood nog thuis lig en t/m 13.00 uur moet werken.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 13:23

Aan dat ik twijfel of ik lipstick op moet doen of niet..

tootje71

Berichten: 5112
Geregistreerd: 09-01-10
Woonplaats: zw.prov.utr.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 13:31

Dat ik de hele ochtend op een pakket zit te wachten vervolgens een mail krijg " we hebben u gemist" uhm er is niemand geweest, dus ik bellen heeft de chauffeur zich ziek gemeld ..... oké en geen vervanging dus...ik zou terug gebeld worden maar ze moeten nog bellen _-:(

Morganlefay

Berichten: 8701
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 13:39

Marcella schreef:
Dat ik dacht 2 kilo peren in een klein steelpannetje te kunnen koken tot moes......conclusie pan te klein en gasfornuis ziet er niet meer uit van het knoeien. :')


Dat heb nu altijd met rabarber :j

nicole_floor

Berichten: 3254
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 13:54

Dat ik net het omelet voor me vriend wou omdraaien en dat er daarbij 2 vet spetters vrij kwamen, die precies op me arm terecht kwamen. Nu heb ik dus 2 brandwonden op me arm, die facking zeer doen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 14:13

Kwart voor 2 pas wakker en half 3 alweer weg :z

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 14:33

De bureaustoel van mijn vriend. Maar de andere stoelen zitten ook niet lekker :+. Maar geen zin om naar de Ikea te rijden. Zucht. :')

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 14:34

Dat ik 0.0 procent motivatie heb. Ik moet nog tanken, boodschappen doen,vanalles en nog wat doen... Maar ik kan er geen zin voor vinden :x

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 15:37

Dat we terug naar huis gaan, maar zo erg in de file staan dat we in 5,5 uur tijd pas 30 kilometer hebben gereden. 8)7

En dat ik nog niet ontbeten heb

hagelslag
Berichten: 9057
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 16:02

Nooooo hoefsmid is ca 4 week geleden en 10 september gaan we een paar dagen met ponys na amelandAfbeelding

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 17:03

Dat ik nou al geen zin meer heb om weg te gaan. En tis allemaal mijn schuld.

God, ik wil hier zo snel mogelijk weg!

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 18:51

Aan de enorme hoeveelheid was die er altijd is
Aan mijn vent die de ramen moet zemen en daarmee doet alsof hij het hele huis heeft schoongemaakt
Dat ik mijn dochter 24x moet zeggen dat ik nú weg wil

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 18:58

nicole_floor schreef:
Dat ik net het omelet voor me vriend wou omdraaien en dat er daarbij 2 vet spetters vrij kwamen, die precies op me arm terecht kwamen. Nu heb ik dus 2 brandwonden op me arm, die facking zeer doen.


Met wat kook je? Ik kook met kokosolie en heb weinig last van spetters.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 19:03

Ik wil een baan waar ik wat meer betaald krijg per uur dan €5.31 :( Maar geen idee wat of waar. Ik moet namelijk wel voltijd naar school maar ben elk weekend en in de avonden beschikbaar..

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 19:06

SavannahNx schreef:
Ik wil een baan waar ik wat meer betaald krijg per uur dan €5.31 :( Maar geen idee wat of waar. Ik moet namelijk wel voltijd naar school maar ben elk weekend en in de avonden beschikbaar..

Toevallig een Dekamarkt in de buurt? Ik ben een jaar ouder dan jij, maar ik verdien 11,70 euro

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 19:28

SavannahNx schreef:
Ik wil een baan waar ik wat meer betaald krijg per uur dan €5.31 :( Maar geen idee wat of waar. Ik moet namelijk wel voltijd naar school maar ben elk weekend en in de avonden beschikbaar..


Callcenter, dekamarkt, mac donalds

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 19:30

Vriendin gaat al op haar werk vragen wat het uurloon is idd. Ik krijg wel op zondag dubbel betaald :) Maarja.. Dekamarkt ken ik niet.

nicole_floor

Berichten: 3254
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 19:44

StillAngel schreef:
nicole_floor schreef:
Dat ik net het omelet voor me vriend wou omdraaien en dat er daarbij 2 vet spetters vrij kwamen, die precies op me arm terecht kwamen. Nu heb ik dus 2 brandwonden op me arm, die facking zeer doen.


Met wat kook je? Ik kook met kokosolie en heb weinig last van spetters.

Jaa gewoon bak olie ofzo. Weet het niet zo uit me hoofd. Maar het spettert best vaak.

Mijn eigen keuken doet het nog niet, dus kook bij mijn ouders vooral omdat ze nu op vakantie zijn, dus pak altijd gewoon wat daar in de koelkast staat.

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 19:45

Dat ik op 24-8 mijn deken terug heb gebracht naar EJ om hem om te ruilen voor een maat groter. Deze zou op 28-8 bij mij thuis bezorgd worden. Niets gekregen .. contact opgenomen en je deken komt 31-8!
Nou … vandaag nog niets, en nu is natuurlijk de chat gesloten want hun werken als ik ook werk :+ Dus morgenochtend maar EJ bellen of er langs gaan … waar is mijn deken!?

Heb nou al geen zin meer in dat deken :P

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 19:52

Amira_ schreef:
SavannahNx schreef:
Ik wil een baan waar ik wat meer betaald krijg per uur dan €5.31 :( Maar geen idee wat of waar. Ik moet namelijk wel voltijd naar school maar ben elk weekend en in de avonden beschikbaar..

Toevallig een Dekamarkt in de buurt? Ik ben een jaar ouder dan jij, maar ik verdien 11,70 euro


Ik verdien 11 per uur werk me de paasei en ben 25, nu erger ik me hieraan :')

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8336
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 20:29

Same here, degelijke opleiding en ik verdien 11 nogwat zonder de bijkomende bedragen