Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waikiki

Berichten: 11106
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Vlakbij Sydney, Australia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 10:38

Vanmorgen vroeg tijdens het trainen van de racepaarden viel een paard voor mij ineens dood neer tijdens een time gallop. -hartstilstand- ok ik werk op een paarden kliniek,ik heb een hóóp paarden voorbij zien komen die dood gingen, maar toch ik heb een soort van een emotie. Mijn vriend is een van de beste internationale dierenartsen en zei doodleuk ‘that’s normal’’. Ok ik snap het, its the industry, maar toch, ik ben ondertussen wel gehard en heb een hoop dingen gezien in mijn tijd op de paarden kliniek maar toch :/

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 10:45

Muggen.

Kairos
Berichten: 2711
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 10:52

Dat ik honger heb.

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 10:58

Dat ik een snee in m’n duim heb en die dus niet kan gebruiken. En dat ik er dus nu pas achterkom hoeveel en hoevaak je een duim gebruikt, vaak dus :') .

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 11:02

Aan degene aan wie ik mijn lieve paardje heb verkocht 3 jaar geleden.
Ze stuurde vorig jaar een berichtje dat ze haar gaan verkopen en ik vroeg nog expliciet om te laten weten aan wie ze verkocht word.

Stuur dr net weer een berichtje om te vragen aan wie ze verkocht is, maar dat weet ze niet en ze wilt weten waarom ik dat wil weten...

Nu weet ik dus niet waar of bij wie ze staat. :(
En hoezo weet je niet aan wie je je paard verkoopt, jezus.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 11:35

Dat ik deze week 40 uur moet werken en géén idee heb hoe ik mijn deadlines van school nu moet inplannen en halen -O-

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 11:35

Dat ik weer trek heb in mac

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 12:44

Dat het nog geen één uur is en ik nu al weer een dutje zou kunnen doen... :z
En dan moet ik vanavond nog werken van 6 tot 9

hagelslag
Berichten: 9028
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 13:10

Oke het is niet mijn auto, maar het irriteerd mij toch.

Lamdasonde van de renault is 23-8 dit jaar vernieuwd. Plus nog een paar dingen. Is ook in rekening gebracht a 150 euro ca.
De auto heeft sindsdien ca 1200 km gereden.
En nu brand het motorlampje alweer.
Net laten uitlezen wat ineens 32.36 gekost heeft.
Ja lamdasonde defect...
Wat ben ik paasei dat het niet mijn auto is en mijn vriend het zelf regelen kan. Maar jeetje het irriteerd mij wel. Opgelicht waar je bij staat

Cowboy55
Berichten: 8493
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 13:23

Shaggy09 schreef:
Aan degene aan wie ik mijn lieve paardje heb verkocht 3 jaar geleden.
Ze stuurde vorig jaar een berichtje dat ze haar gaan verkopen en ik vroeg nog expliciet om te laten weten aan wie ze verkocht word.

Stuur dr net weer een berichtje om te vragen aan wie ze verkocht is, maar dat weet ze niet en ze wilt weten waarom ik dat wil weten...

Nu weet ik dus niet waar of bij wie ze staat. :(
En hoezo weet je niet aan wie je je paard verkoopt, jezus.


Natuurlijk weet ze dat wel. Alleen heb zij en/of de nieuwe koper niet de beheofte om dat jou te laten weten.

Siggislief

Berichten: 13967
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 13:35

Dat ze verwachten dat je kan werken terwijl alles overbelast is (Polsen tot aan Schouders)..>
En dat je dan al aangeeft dat je max 4 uur wilt & kan werken, maar ondertussen
krijg je een opmerking van je moet niet verwachten dat je van 7-11 uur niks kan doen!
Had vanmorgen dan nog hulp gehad bij bepaalde dingen, maar daarna liep de persoon een beetje erg doelloos rond..
(En dan krijg ik op mijn flikker dat het misschien niet af is...en die persoon moet ook nog ingewerkt worden...HOE DAN?!)

hagelslag
Berichten: 9028
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 14:27

hagelslag schreef:
Oke het is niet mijn auto, maar het irriteerd mij toch.

Lamdasonde van de renault is 23-8 dit jaar vernieuwd. Plus nog een paar dingen. Is ook in rekening gebracht a 150 euro ca.
De auto heeft sindsdien ca 1200 km gereden.
En nu brand het motorlampje alweer.
Net laten uitlezen wat ineens 32.36 gekost heeft.
Ja lamdasonde defect...
Wat ben ik paasei dat het niet mijn auto is en mijn vriend het zelf regelen kan. Maar jeetje het irriteerd mij wel. Opgelicht waar je bij staat



Eind van het verhaaltje.
Dat wat dus gerepareerd is, is nu binnen 1200 km weer kapot en word vrijdag weer opnieuw gerepareerd op hun kosten...
Maar eerst niet willen geloven dat ze die lamdasonde al eerder hadden gewisseld.
De auto moest eerst op de brug om het te controleren

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 14:27

Cowboy55 schreef:
Shaggy09 schreef:
Aan degene aan wie ik mijn lieve paardje heb verkocht 3 jaar geleden.
Ze stuurde vorig jaar een berichtje dat ze haar gaan verkopen en ik vroeg nog expliciet om te laten weten aan wie ze verkocht word.

Stuur dr net weer een berichtje om te vragen aan wie ze verkocht is, maar dat weet ze niet en ze wilt weten waarom ik dat wil weten...

Nu weet ik dus niet waar of bij wie ze staat. :(
En hoezo weet je niet aan wie je je paard verkoopt, jezus.


Natuurlijk weet ze dat wel. Alleen heb zij en/of de nieuwe koper niet de beheofte om dat jou te laten weten.



Ja weet ik ook wel, vind het alleen belachelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 14:34

Morganlefay schreef:
[naam] schreef:
Aan de CV , het is oorlog |o


Bijvullen dus of anders de buizen isoleren. Scheelt een berg herrie.

Hij was bijgevuld , de slang schoot er half af dus alles nat in de badkamer en cv ging tekeer en maar fout geven dat hij dorst had }:0 . Om 7 uur sochtends word ik daar niet blij van ,stomme ding is 17 jaar oud en snachts stekker eruit omdat ik niet slaap anders. En vandaag ging de oorlog stapje verder :z , stom rot ding . Kwma 12 uur thuis toen deed hij het weer

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 14:38

Vliegen die me blijven terroriseren terwijl ik met school bezig ben. :+

Kairos
Berichten: 2711
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 14:40

Gebrek aan concentratie

deksel

Berichten: 3783
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 14:48

Aan de vrouw die dacht dat ze het wel kon maken om voor te dringen. Was in de Flying Tiger, enorm druk en je kon geen kant op. Mevrouw wou even langs iedereen om wat dingetjes te pakken en dan af te rekenen. Terwijl iedereen op zijn beurt aan het wachten was. De hele winkel was ongeveer 1 grote rij. := ARGH en toen ging ze ook nog in discussie met een andere vrouw, de voordringvrouw zei ook 'ja iedereen kan toch net zo lopen als ik'. Dit is vast een niet begrijpbaar verhaal maar het was echt te stom voor woorden 8)7.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 14:51

deksel schreef:
Aan de vrouw die dacht dat ze het wel kon maken om voor te dringen. Was in de Flying Tiger, enorm druk en je kon geen kant op. Mevrouw wou even langs iedereen om wat dingetjes te pakken en dan af te rekenen. Terwijl iedereen op zijn beurt aan het wachten was. De hele winkel was ongeveer 1 grote rij. := ARGH en toen ging ze ook nog in discussie met een andere vrouw, de voordringvrouw zei ook 'ja iedereen kan toch net zo lopen als ik'. Dit is vast een niet begrijpbaar verhaal maar het was echt te stom voor woorden 8)7.



Exact hetzelfde hier vanmorgen in de Flying Tiger. Verschrikkelijk.
Had ik eindelijk afgerekend, liet een vrouw me er absoluut niet langs. Haar kind had mijn schenen al bont en blauw geschopt in de rij vanuit de buggy.
Ik geef netjes aan betaald te hebben, zwaai met de bon, maar krijg van madam vervolgens een enorm grote bek dat ik niet mag voorkruipen. Heb toen haar buggy aan de kant gezet en toen kon ik er door. Echt sommige mensen :=

fohadie
Berichten: 4298
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 14:55

Dit hoort eigenlijk in een ander topic thuis, maar wat was er vandaag zo speciaal aan de flying tiger? Ongeveer een uur geleden fietste ik langs en zag een enorme rij voor de winkel en in de winkel was het stampvol. Was het vandaag gratis?

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 14:57

fohadie schreef:
Dit hoort eigenlijk in een ander topic thuis, maar wat was er vandaag zo speciaal aan de flying tiger? Ongeveer een uur geleden fietste ik langs en zag een enorme rij voor de winkel en in de winkel was het stampvol. Was het vandaag gratis?


Nee, alles voor 1 euro. Omdat ze vandaag 1 jaar bestaan. Bijna gratis dus :D

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 14:59

Heb echt leuk ingeslagen. Wel merkte ik dat ik veel te netjes opgevoed ben voor zulke dingen :').

fohadie
Berichten: 4298
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 15:00

MarJon schreef:
fohadie schreef:
Dit hoort eigenlijk in een ander topic thuis, maar wat was er vandaag zo speciaal aan de flying tiger? Ongeveer een uur geleden fietste ik langs en zag een enorme rij voor de winkel en in de winkel was het stampvol. Was het vandaag gratis?


Nee, alles voor 1 euro. Omdat ze vandaag 1 jaar bestaan. Bijna gratis dus :D



Wow, das idd niet duur. Had ik het bijna goed, hihi *\o/*

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 17:26

Waikiki schreef:
Vanmorgen vroeg tijdens het trainen van de racepaarden viel een paard voor mij ineens dood neer tijdens een time gallop. -hartstilstand- ok ik werk op een paarden kliniek,ik heb een hóóp paarden voorbij zien komen die dood gingen, maar toch ik heb een soort van een emotie. Mijn vriend is een van de beste internationale dierenartsen en zei doodleuk ‘that’s normal’’. Ok ik snap het, its the industry, maar toch, ik ben ondertussen wel gehard en heb een hoop dingen gezien in mijn tijd op de paarden kliniek maar toch :/

Heftig. Sterkte wees maar blij dat je hier gevoel bij hebt. Tis nogal wat!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 17:50

Onbeschoft horecapersoneel bij de sauna, waardoor ik zonder lunch voortijdig mijn dagje sauna heb afgebroken. -:(-

fohadie
Berichten: 4298
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 17:55

Heel benieuwd naar welke sauna, en dat je daardoor eerder weggaat? In de saunas zelf heb je toch geen last van het personeel?