Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:17

Mijn neefje. Wat een rotjoch, alleen maar aandacht vragen en deuren dichtslaan.

Granoek
Blogger

Berichten: 10473
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:19

Net mijn nagels gelakt en nog voor ik aan mijn wijsvinger kwam ging er een vlieg op mijn pink nagel zitten. PFFF

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:28

Amber_anne schreef:
Dorus schreef:
Dat een collega een bepaalde procedure aan de kaak probeert te stellen en alles wat voor haar logisch is voor mij verre van en vice versa, maar dat ze erover door blijft drammen.
En dat ze bij mij hierover loopt te zeuren terwijl ze eigenlijk bij mijn manager moet zijn, want hij heeft enige beslissingsmacht en ik voer alleen maar uit (en wil dat graag zo houden).


Ik lees vaak over je werk maar ben er niet uit wat je nou precies doet :+

Ja dat vraag ik mezelf ook wel eens af _O-

Mijn oorsprong is boekhouding, maar ik heb momenteel een ondersteunende rol op een crediteurenafdeling binnen een soortement van administratiekantoor waarbij ik zelf geen registratie in het systeem meer doe, maar zorg dat het systeem naar behoren werkt (wat een hele grote uitdaging is!) zodat anderen dat wel kunnen en ik analyseer processen, productie en kijk waar we door gebruikmaking van de mogelijkheden binnen het systeem een betere efficiëncy kunnen bereiken en een hogere productie kunnen behalen. Zoiets dus :+

Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:48

Dat ik vorige week door onze jaarling hengst een slag op mijn been heb gekregen (sinds gisteren ruin }> mijn wraak is zoet).

Nu wil ik vandaag voor de eerste maal sinds de slag rijden met mijn paard en viel het mij onmiddellijk op dat hij mankte. Pffff paard is zooooooo gevoelig. 1x iemand anders mee gereden en dit is het resultaat.

En dat ik gisteren gaan sporten ben en mijn rug nu pijn doet.

Bah bah bah...

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:49

Dat ik al de halve middag wacht op onze nieuwe vaatwasser :=

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:50

Dat de tandarts mijn verstandskies zou verwijderen vandaag. Heb hier al een aantal weken flinke last van. Eenmaal verdoofd en klaar om te beginnen komt hij tot de conclusie dat het tandvlees bij de kies is onstoken. Dit zou komen doordat die kies verkeerd groeit en niet door kan komen maar wel tegen mijn tandvlees drukt. :?
Conclusie: verstandskies niet getrokken. Wel behandeld tegen ontsteking.

Mag komende weken 6 keer per dag op een gaasje met chemische rotzooi bijten en dan over 4 weken gaan we nog een poging wagen.

Goed chagrijnig want had alles al geregeld en zelfs vrij genomen komende dagen -:(-

Amber_anne

Berichten: 6919
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:50

Amber_anne schreef:
Dorus schreef:
Dat een collega een bepaalde procedure aan de kaak probeert te stellen en alles wat voor haar logisch is voor mij verre van en vice versa, maar dat ze erover door blijft drammen.
En dat ze bij mij hierover loopt te zeuren terwijl ze eigenlijk bij mijn manager moet zijn, want hij heeft enige beslissingsmacht en ik voer alleen maar uit (en wil dat graag zo houden).


Ik lees vaak over je werk maar ben er niet uit wat je nou precies doet :+

Ja dat vraag ik mezelf ook wel eens af _O-

Mijn oorsprong is boekhouding, maar ik heb momenteel een ondersteunende rol op een crediteurenafdeling binnen een soortement van administratiekantoor waarbij ik zelf geen registratie in het systeem meer doe, maar zorg dat het systeem naar behoren werkt (wat een hele grote uitdaging is!) zodat anderen dat wel kunnen en ik analyseer processen, productie en kijk waar we door gebruikmaking van de mogelijkheden binnen het systeem een betere efficiëncy kunnen bereiken en een hogere productie kunnen behalen. Zoiets dus :+[/quote]

Nou nu snap ik wel waarom je vaak geïrriteerd bent :') klinkt allemaal alsof je heel veel te maken hebt met andere mensen wat mij heel vermoeiend lijkt

Granoek
Blogger

Berichten: 10473
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:51

Het wel ruinen/niet ruinen dilemma waar ik al een jaar niet uit geraak :')

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:58

Amber_anne schreef:
Dorus schreef:
Ja dat vraag ik mezelf ook wel eens af _O-

Mijn oorsprong is boekhouding, maar ik heb momenteel een ondersteunende rol op een crediteurenafdeling binnen een soortement van administratiekantoor waarbij ik zelf geen registratie in het systeem meer doe, maar zorg dat het systeem naar behoren werkt (wat een hele grote uitdaging is!) zodat anderen dat wel kunnen en ik analyseer processen, productie en kijk waar we door gebruikmaking van de mogelijkheden binnen het systeem een betere efficiëncy kunnen bereiken en een hogere productie kunnen behalen. Zoiets dus :+


Nou nu snap ik wel waarom je vaak geïrriteerd bent :') klinkt allemaal alsof je heel veel te maken hebt met andere mensen wat mij heel vermoeiend lijkt

Andere mensen die er zelf de ballen van snappen :+
En aangezien communicatie niet mijn sterkste kant is en ik niet heel lief wordt als het stress/frustratie niveau hoog is, is omgang met andere mensen (en dingen van ze gedaan krijgen) extreem vermoeiend voor mij.
Maar er zijn ook heel veel pluspunten zoals lekker dicht bij huis, veel afwisselende werkzaamheden en een manager die mij een beetje snapt, mijn kwaliteiten kent, erkent en waardeert en een beetje om kan gaan met mijn grillen. Met name dat laatste maakt het een beetje houdbaar voor mij.

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 16:04

Wederom mezelf

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 16:12

Dat er geen einde lijkt te komen aan de module Burgerschap die ik verplicht moet doen voor mijn opleiding Dierenartsassistente Paraveterinair. Net een opdracht ingeleverd waarbij ik 5 jaar lang moest samenvatten wat de vakbond allemaal gedaan heeft voor een bepaalde sector waar ik werkzaam in was, supermarkt branche - 5 jaar wat je dus terug moet zoeken in archieven - en nu komt de volgende opdracht en die is opgedeeld in a/b/c en dan moet ik bij a alleen al 3 bronnen zoeken en hier van elke bron 1-2 A4tjes samenvatting over schrijven... |(

De ene na de andere opdracht wordt steeds idioter en neemt steeds meer tijd in beslag. Zooooveel uren alleen al aan onderzoek gaan hierin zitten terwijl de module haast niet meetelt in het grote geheel van alles. Zucht. Dit werkt echt demotiverend. Wat een k*t module... |o M'n hoofdpijn van vanmorgen is in drievoud teruggekeerd.

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 16:19

Dat ik nu zit te wachten op het verlossende telefoontje of ik op die interne functie ben aangenomen. Eind van de middag word ik gebeld. En hoe langer het duurt, hoe nerveuzer ik word. Het is net weer terug op de middelbare school dat je tussen bepaalde tijdstippen gebeld werd als je niet over was :')

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 16:27

Tis koud :brr:

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 16:46

Nog steeds geen bericht of mijn laarzen binnen zijn. Duurt lang. :')

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 17:36

Een meeting opzetten tussen twee heren... man man man :')

Ik heb even gedacht om ze samen in een groeps Whatsapp te gooien en het ze maar uit te laten zoeken, maar dan weet ik nu al dat ze gaan vechten en dat moet koste wat kost voorkomen worden :')

Help.

Malbec
Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 18:53

Saleisha schreef:
Dat m'n ouders maar niks laten weten over de mammografie uitslag.


Oei dat is wel naar ja

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 19:09

Steeph schreef:
Een meeting opzetten tussen twee heren... man man man :')

Ik heb even gedacht om ze samen in een groeps Whatsapp te gooien en het ze maar uit te laten zoeken, maar dan weet ik nu al dat ze gaan vechten en dat moet koste wat kost voorkomen worden :')

Help.


Ik ga wel mee

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 19:16

Mijn relatie waarin ik me momenteel k*t voel, te vaak belogen (en bedrogen) ben maar dat ik ergens die 5 jaar toch niet wil weggooien... %)

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-18 19:24

billionache schreef:
Mijn relatie waarin ik me momenteel k*t voel, te vaak belogen (en bedrogen) ben maar dat ik ergens die 5 jaar toch niet wil weggooien... %)


Dat is noooooooit een reden om niet eruit te stappen. Je bent meer waard. Die 5 jaar liggen achter je.. de toekomst is veel belangrijker.. zeker voor jouzelf. Als je je kl*te voelt en blijft voelen.. stop ermee. Je zal er meer spijt van krijgen als je blijft

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 20:03

billionache schreef:
Mijn relatie waarin ik me momenteel k*t voel, te vaak belogen (en bedrogen) ben maar dat ik ergens die 5 jaar toch niet wil weggooien... %)

Believe me, je bent beter af zonder! Zo dacht ik ook toen ik 4 jaar samen was met mijn ex...ik wilde het niet achter me laten. Vond het zo zonde van die opgebouwde jaren samen, dat gooi je toch niet zomaar weg?!
3.5 jaar daarna bleek het voor haar erg simpel te zijn om dat wel te doen, aan de kant geschoven voor een ander. En hoe verschrikkelijk poedersuiker het ook voelt eerst, ben ik nu zo blij dat ik er van af ben!

Stel jezelf de vraag eens;
Als je beste vriendin in een situatie als dit zou zitten, wat zou je haar dan aanraden om te doen?

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 20:59

Lau schreef:
Steeph schreef:
Een meeting opzetten tussen twee heren... man man man :')

Ik heb even gedacht om ze samen in een groeps Whatsapp te gooien en het ze maar uit te laten zoeken, maar dan weet ik nu al dat ze gaan vechten en dat moet koste wat kost voorkomen worden :')

Help.


Ik ga wel mee

Ja plies! :')

Neem Max mee! Dan word het helemaal confusing :=

Kairos
Berichten: 2713
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 21:41

Dat ik echt zoveel moeite heb me te concentreren de laatste tijd.

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 21:43

Lau schreef:
Steeph schreef:


Ik ga wel mee

Ja plies! :')

Neem Max mee! Dan word het helemaal confusing :=


Ik denk dat max zo iets heeft van wtf is dit voor situatie.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 21:47

Lau schreef:
Steeph schreef:

Ja plies! :')

Neem Max mee! Dan word het helemaal confusing :=


Ik denk dat max zo iets heeft van wtf is dit voor situatie.

Welke van de twee? _O-

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 21:50

Steeph schreef:
Welke van de twee? _O-


Die van mij vooral :')