Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:12

Aan een schooier in de winkel. Vroeg of ik niets had om weg te geven. Nee helaas, vandaag moeten wij niets weggooien (mag ook niet maar goed) Dan of ik geen onderdak had voor hem. Toen begon hij over dat hij geen geld had om eten te kopen voor deze avond. Ik wou hem bijna wat geven toen hij zijn laatste geld gebruikte voor een pakje shag (€4.50) en een halve liter bier (€2.25, tankstation) Joh, had die €6.75 gebruikt voor een brood, een grote fles water en een pot choco ofzo -O- Heb mijn geld maar bij mij gehouden. Dan heb je in mijn ogen duidelijk andere prioriteiten dan eten.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:13

Ik ben inkopen aan het doen voor Elfia Haarzuilens (volgend jaar April) voor mijn outfit, alleen er is zoveel leuks en dan word ik weer afgeleid :')

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:32

Dat ik zo zenuwachtig was tijdens m'n presentatie. Ik kon wel janken voor de klas, en voor mijn gevoel klonk m'n stem ook alsof ik bijna moest huilen waardoor ik nog zenuwachtiger werd. Ik snap het gewoon niet. Ik had me prima voorbereid en normaal ben ik nooi zo zenuwachtig als ik moet presenteren. Soms vooraf een beetje maar als ik dan aan het woord ben zakt de spanning af en vind ik het zelfs leuk. Maar nu was ik vooraf niet zenuwachtig, de zenuwen kwamen tijdens het praten vooral.
Ik vind het vooral zó stom dat ik het zo eng vond! Normaal was ik altijd goed in presenteren en nu dus blijkbaar niet ook al niet meer.

Dorus

Berichten: 13210
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 21:00

Dat ik nog steeds niet de lapjes bij elkaar gezocht krijg. Zoveel verschillende stofjes dat de helft niet bij elkaar past. En als ik dan denk iets gevonden te hebben kom ik erachter dat ik geen bijpassende lap stof heb die groot genoeg is voor de achtergrond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 21:57

Dat mijn kat ontsnapte terwijl we onderweg naar de dierenarts waren. In een buurt die hij niet kent en waar auto's plus metro's rijden. Ik was echt even bang.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 21:59

Een kapot koffiezetapparaat |(

Dorus

Berichten: 13210
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 22:55

Met filters? Water koken in een waterkoker of pannetje en opgieten?

Ik worstel nog steeds met lapjes bij elkaar zoeken. Hoezo restjesproof project? Zelfs met m’n gekoesterde lapjes red ik het niet om een fatsoenlijk geheel bij elkaar te leggen.

Dorus

Berichten: 13210
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:00

Dat ik boven op m’n kamer, met deur dicht tegen de kou en de radio aan, me kapot zit te ergeren vanwege die lapjes die ik maar niet bij elkaar krijg, en dan ergens heel zacht op de achtergrond iemand hoor roepen. En als ik dan zeg dat ik hem niet kan horen met die deur dicht en de radio aan en hij mss beter kan appen als hij niet naar boven wil lopen is meneer meteen gepikeerd.

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:21

Geen respect voor een verschil in muzieksmaak.

Edit; en kennelijk mag ik dit hier ook niet eens plaatsen van diezelfde mensen. :evaw:
Laatst bijgewerkt door Jorex op 29-11-18 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Mandarijn
Berichten: 9067
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:23

Dat iemand vanavond een opmerking maakte die (hopelijk als grapje was bedoeld) ik op dat moment niet bijzonder vond, maar nu zit het me toch erg dwars. En ik twijfel of ik er nog over ga beginnen bij diegene (betreft een goede vriend). Help? -O-

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:24

Mandarijn schreef:
Dat iemand vanavond een opmerking maakte die (hopelijk als grapje was bedoeld) ik op dat moment niet bijzonder vond, maar nu zit het me toch erg dwars. En ik twijfel of ik er nog over ga beginnen bij diegene (betreft een goede vriend). Help? -O-


Je kan het beter van je afgepraat hebben toch? Wellicht bedoelde hij het ook helemaal niet zo :)

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:33

Geen respect voor het hebben van een andere mening. Ik begrijp dat niet. Iemand kan toch gewoon iets anders vinden, maar sommige mensen voelen zich compleet aangevallen dan. Maar whyyyyy.

En file. IK HAAT FILE.

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-18 23:42

Fennadev schreef:
Geen respect voor een verschil in muzieksmaak.


Laat me raden, The Script is wijvenmuziek en stom? :+

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:43

xPabloBokt schreef:
Fennadev schreef:
Geen respect voor een verschil in muzieksmaak.


Laat me raden, The Script is wijvenmuziek en stom? :+

Facts :P
Spoiler:
(nee hoor grapje ik vind ze best cool hahaha)

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:47

xPabloBokt schreef:
Fennadev schreef:
Geen respect voor een verschil in muzieksmaak.


Laat me raden, The Script is wijvenmuziek en stom? :+

Ik heb nog wel veel wijverige muziek geluisterd. Ahum*Justin Bieber in 2009*ahum _O-

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:57

Vind het sowieso erg laag als mensen je beoordelen op je muzieksmaak.

Ik heb me vandaag geergerd aan mijzelf en mijn leven momenteel.

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 00:00

Ik wil heeeel graag weten of ik ben aangenomen of niet dus nu ben ik helemaal zenuwachtig voor morgen.

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8316
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 04:10

De kat is krols en stopt niet met mauwen :(
Echt, hou op, ik wil slapen |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 04:46

Dat ik de laatste twee weken van dit semester nog super veel moet doen. Geen zin meer in, die laatste loodjes zijn echt het zwaarst.

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:04

Emmaa_ schreef:
theadora99 schreef:

Ik voeg vest vaak met 80 in (in geval van nood iets minder) omdat de invoegstrook vaak op is en mijn auto dan niet harder gaat :=

Ik ook _O- Als er niemand voor me rijdt kan ik hem vaak vanuit de bocht wel zo doortrappen dat ik rond de 100 uitkom maar als er iemand voor me zit met een auto die wel snel optrekt en die dus heel rustig aan doet tot het laatste moment moet ik hem er ook met een slakkengang tussen proppen. Heb maar een 1.0 motortje en het gaat gewoon niet zo hard :=


80 is nog altijd 20 km harder dan 60 he? Dan rijdt je in ieder geval net zo " hard" als vrachtwagens. Dit was gewoon gevaarlijk en er zat een grijs permanentje achter het stuur.

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 10:26

Zo zag Ivan er vanochtend uit:
Afbeelding

En raad is wie alle pummeltjes met gevaar voor eigen leven uit zijn haar kan halen |(

Oh en blijkbaar valt mijn enige uur school uit waardoor ik voor niks wakker ben geworden. Waarom zetten ze dat niet de avond van te voren er op? De leraar was gisteren ook ziek dus het is niet alsof ze dat nog niet wisten.

Dorus

Berichten: 13210
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 11:30

Lestrange01 schreef:
Zo zag Ivan er vanochtend uit:
[ [url=m/nhQ5Rk.jpg]Afbeelding[/url] ]

En raad is wie alle pummeltjes met gevaar voor eigen leven uit zijn haar kan halen |(

Oh en blijkbaar valt mijn enige uur school uit waardoor ik voor niks wakker ben geworden. Waarom zetten ze dat niet de avond van te voren er op? De leraar was gisteren ook ziek dus het is niet alsof ze dat nog niet wisten.

Misschien had die leraar verwacht dat het vandaag wel beter zou gaan en heeft hij vannacht een terugval gehad?

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 11:35

Dat mijn lieve baby zijn ritme omgegooid heeft van dag naar nacht. En ja ik niet dus tikkeltje zombie

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 12:10

dat ik denk dat ik gevoelens heb voor t stiefbroertje van n vriend em hij nog zo had gezegd dat ik niks moest krijgen met zn stiefbroertje :+

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 12:22

Dorus schreef:
Lestrange01 schreef:
Zo zag Ivan er vanochtend uit:
[ [url=m/nhQ5Rk.jpg]Afbeelding[/url] ]

En raad is wie alle pummeltjes met gevaar voor eigen leven uit zijn haar kan halen |(

Oh en blijkbaar valt mijn enige uur school uit waardoor ik voor niks wakker ben geworden. Waarom zetten ze dat niet de avond van te voren er op? De leraar was gisteren ook ziek dus het is niet alsof ze dat nog niet wisten.

Misschien had die leraar verwacht dat het vandaag wel beter zou gaan en heeft hij vannacht een terugval gehad?


Nou dit gebeurt dus elke keer, ik heb het idee dat het administratief gewoon niet snel genoeg geregeld wordt, waardoor het (te) laat op de site staat.