Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tiggs

Berichten: 7527
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 12:28

Haha gek he?

Ik kan er ook niet tegen als mensen 'die' zeggen als het 'dat' moet zijn. Als in 'Het meisje die rood haar heeft'.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 12:51

Volgens mij is dat niet eens fout officieel :=

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 12:54

Aan mijn vriend die mijn ideeën en oplossingen voor een probleem keihard afkraakt, maar zelf ook helemaal niet meedenkt :=

hagelslag
Berichten: 9042
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:49

Nog altijd mijn hand. Kan het niet een keer ophouden met pijn doen

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:53

Weinig slaap, slecht eten en hitte

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 14:03

De herrie die de kinderen (en opvang kinderen) van de buurvrouw maken. Ik werk zelf in de kinderopvang, en wij hebben dagelijks meer kinderen dan zij, maar ze maken doorgaans niet zo veel herrie. Zelfs mijn schoonmoeder die meer kan hebben dan ik is het zat. Ik weet gelijk weer waarom ik als ik thuis ben graag achter mijn pc op zolder zit. Dan zit ik aan de andere kant van het huis en hoor ik het allemaal niet. En kan ik lekker verder schrijven. Alleen is het met de warmte van de laatste tijd daar ook niet echt plezierig. Warmt hard op, en dus niet fijn om te zitten.

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-18 14:12

Niet zo zeer aan geërgerd maar meer verdrietig.. zo met mama naar de dierenarts met ons hondje en er zit een kans in dat ze er niet meer is als we klaar zijn -O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 14:16

Sterkte :(:)

Tigress

Berichten: 8943
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 14:17

Dat ik een appje krijg van iemand met daarin de tekst dat het tijd wordt dat ik ga reageren, want hij krijgt van alle kanten te horen dat mensen niks van mij horen en zich zorgen maken.
Like wtf...ik heb met niemand contact gehad >;) Niemand heeft mij proberen te bereiken, dus wat is dat voor onzin >;)
Toen ik vroeg om wie het dan zou gaan, kreeg ik terug ''een paar''. Ja kerel, dat maakt niks duidelijk voor mij. Vervolgens vraagt 'ie er bij hoe het nu met mijn rug is, want daar had hij de laatste keer geen reactie op gehad helaas. Gast, dat was in maart dat we daar contact over hebben gehad en daar heb je antwoord op gehad 8)7. Echt, soms... |o

Tigress

Berichten: 8943
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 14:17

xPabloBokt schreef:
Niet zo zeer aan geërgerd maar meer verdrietig.. zo met mama naar de dierenarts met ons hondje en er zit een kans in dat ze er niet meer is als we klaar zijn -O-

Sterkte! :(:)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 14:26

Aan mezelf, dat ik constant weer met me laat sollen en daardoor veel verdriet heb...

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 14:32

Aan mijn vriendin.. al sinds februari reageert ze maar om het half uur/20 minuten op mijn berichten, omdat ze met haar zovele andere vriendinnen praat ofzo. Of zelfs als ze niet met anderen praat dan doet ze er zo lang over. En als je een lange afstandsrelatie is dan is dat gewoon heel poedersuiker -O-.

Hoe kan ik een gesprek met iemand voeren wanneer iemand er ALTIJD 20 minuten over doet om te antwoorden? Hoe kan je een relatie onderhouden wanneer je niet eens een vraagje kan stellen zonder dat het soms een uur duurt voordat iemand antwoord? En dat elke dag sinds begin februari. Elke dag. Al sinds eind januari niet meer een gesprek kunnen voeren zonder dat ze er zo lang tussen laat zitten. Eerst dacht ik dat ze het druk had, maar zelfs als we om 3 uur snachts zitten te chatten dan doet ze er iedere keer 20 tot 30 minuten over. Terwijl ze de twee jaar daarvoor zo snel reageerde op alles, het veranderde van de een op de andere dag opeens!

Ik voel me gewoon zo boos en alleen en verdrietig erover, maar er valt niets aan te doen want het is nu al zo lang aan de hand dat ik het gevoel heb dat wanneer ik er wat van zeg ze alleen maar boos wordt ofzo.

Ik dacht heel lang dat ze gewoon niet meer van me hield, maar we hebben elkaar in de zomervakantie in het echt weer gezien, en dan krijg ik wel echt alle aandacht.

Uit boosheid heb ik nu gezegd dat ik de hele dag weg ben, maar guess what? 40 minuten later en ze heeft nog niet gereageerd... ze zal het wel te druk hebben met al die andere meiden met wie ze chat ;(. Ik zal wel heel oninteressant zijn voor haar..

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 14:34

Serieus? Dus ze doet volgens jou een hele dag niets anders dan met iedereen chatten behalve met jou? Sorry hoor, maar moest ik van mijn vriend hetzelfde verwachten als jij van jou vriendin, zou die ook flink boos worden.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 14:38

Klein updateje over het tikkie verhaal, hij heeft net betaald *\o/*

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 14:40

DeMolenhoek schreef:
Serieus? Dus ze doet volgens jou een hele dag niets anders dan met iedereen chatten behalve met jou? Sorry hoor, maar moest ik van mijn vriend hetzelfde verwachten als jij van jou vriendin, zou die ook flink boos worden.


Ik denk dat jij mijn vriendin dan niet kent. Haar tijd spendeert ze op Instagram en anime kijken :=, ze komt vrijwel nooit buiten nu ze vakantie heeft van de universiteit en mag zelden met haar vrienden afspreken in het echt. Daarnaast heeft ze ook 4 hele populaire Instagram accounts dus ja ik weet dat ze daar uren bezig kan zijn met berichten beantwoorden can haar volgers

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 14:58

Misschien is een beetje werken aan je eigen leven geen slecht idee.. zou behoorlijk nerveus worden als mijn vriendin zo zou denken als jij en dan zoiets als argumenten voor gaar gedrag zou aandragen.. bah. Begin dan niet aan een lange afstandsrelatie, dat is nu eenmaal lastig

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 15:05

Asvinia schreef:
Misschien is een beetje werken aan je eigen leven geen slecht idee.. zou behoorlijk nerveus worden als mijn vriendin zo zou denken als jij en dan zoiets als argumenten voor gaar gedrag zou aandragen.. bah. Begin dan niet aan een lange afstandsrelatie, dat is nu eenmaal lastig


En dit is dus de reden waarom ik er met niemand over praat. Dit soort poedersuiker opmerkingen van mensen die helemaal niets af weten van mijn relatie met haar die ik al bijna 3 jaar heb. Ga lekker iemand anders veroordelen

Amber_anne

Berichten: 6920
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 15:21

Ik snap je wel hoor. Zou helemaal gek worden als mijn vriend er elke keer 20 minuten over zou doen. Neem niet aan dat je altijd wil appen met haar maar de keren dat je dat wel wilt is het vervelend dat ze nooit snel antwoord.

Kunnen jullie niet bellen dan praten jullie toch nog?

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 15:25

Ik begrijp het ook, zeker als je in een LAT relatie zit en je partner gewoon thuis zit en het écht altijd zo gaat :(:) Ik zou het eens aankaarten.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 15:25

Dat er steeds wordt aangebeld, maar er niemand voor de deur staat?!?

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 15:27

Amber_anne schreef:
Ik snap je wel hoor. Zou helemaal gek worden als mijn vriend er elke keer 20 minuten over zou doen. Neem niet aan dat je altijd wil appen met haar maar de keren dat je dat wel wilt is het vervelend dat ze nooit snel antwoord.

Kunnen jullie niet bellen dan praten jullie toch nog?


Nee idd ik heb het niet over de dagen dat ik de hele dag niks te doen heb, want ik snap dat ze me niet 24/7 aandacht kan geven.

Meer over de dagen dat ik van 6 uur sochtends tot 21 uur avonds weg ben door werk en school en dat als ik dan eindelijk thuis ben en kan praten dat ze misschien een a twee keer in een uur reageert op iets wat ik zeg... Terwijl ze wel op insta post hoeveel lol ze met haar vrienden heeft. Of wanneer ik een hele zware dag heb gehad en aangeef dat ik haar nodig heb nu en dat ze dan nog steeds vrijwel geen aandacht voor mij heeft, dus dan verspil ik liever geen tijd aan vertellen hoe ik me op dat moment voel wanneer ik liever over andere dingen praat wanneer ik weinig reacties krijg..

Bellen gaat helaas niet doordat we beiden een angst hebben voor bellen en we spreken niet dezelfde taal dus het gaat niet altijd even makkelijk :=

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 15:29

Coconut schreef:
Dat er steeds wordt aangebeld, maar er niemand voor de deur staat?!?


Heb ik ook een keer gehad, bij mij bleek de deurbel kapot te zijn :+

Amber_anne

Berichten: 6920
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 15:39

Lestrange01 schreef:
Amber_anne schreef:
Ik snap je wel hoor. Zou helemaal gek worden als mijn vriend er elke keer 20 minuten over zou doen. Neem niet aan dat je altijd wil appen met haar maar de keren dat je dat wel wilt is het vervelend dat ze nooit snel antwoord.

Kunnen jullie niet bellen dan praten jullie toch nog?


Nee idd ik heb het niet over de dagen dat ik de hele dag niks te doen heb, want ik snap dat ze me niet 24/7 aandacht kan geven.

Meer over de dagen dat ik van 6 uur sochtends tot 21 uur avonds weg ben door werk en school en dat als ik dan eindelijk thuis ben en kan praten dat ze misschien een a twee keer in een uur reageert op iets wat ik zeg... Terwijl ze wel op insta post hoeveel lol ze met haar vrienden heeft. Of wanneer ik een hele zware dag heb gehad en aangeef dat ik haar nodig heb nu en dat ze dan nog steeds vrijwel geen aandacht voor mij heeft, dus dan verspil ik liever geen tijd aan vertellen hoe ik me op dat moment voel wanneer ik liever over andere dingen praat wanneer ik weinig reacties krijg..

Bellen gaat helaas niet doordat we beiden een angst hebben voor bellen en we spreken niet dezelfde taal dus het gaat niet altijd even makkelijk :=


Hmmm nee dan gaat bellen hem niet worden. Misschien toch maar een geod gesprek dan en als dat niet werkt heb je 2 opties, of je accepteert dat ze zo weinig appt of als je hier niet gelukkig mee wordt de relatie misschien niet voor jullie is.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 15:39

remi schreef:
Coconut schreef:
Dat er steeds wordt aangebeld, maar er niemand voor de deur staat?!?


Heb ik ook een keer gehad, bij mij bleek de deurbel kapot te zijn :+


Hij hangt hier net een week (nieuwe bel :+).

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 15:48

aan mijn buren die denken dat de wereld om hun draait, nee mensen!! Ze zijn hier eikenbomen aan het snoeien en daardoor kunnen we de auto's, niet bij ons huis neerzetten ... mijn buurman heeft zijn auto in zijn voortuin gezet en kan er nu dus niet uit :') gaat hij ruzie lopen maken met die hardwerkende mannen... t is ook een l*l de behanger he ... -O- -O- gaat diegene daarnaast ook nog zich er mee bemoeien ... serieus mensen ga werken en nuttig zijn }:)