Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 23:13

Dik jaar geleden heb ik een hondenmand gekocht. Jarvis had destijds de rieten mand verkloot door eraan te knagen, en hij werd wat groot voor de zijne. Dus, ik kocht een nieuwe. Ging die van mijn moeder er steeds in liggen. Nouja, prima...mand delen/wisselen ze dan maar af voor zolang het kan. Nu gaf Jarvis steeds duidelijk aan dat híj er in wilde liggen als hij in de mand lag, en zich er niet meer uit liet sturen. Dikke prima natuurlijk, maar toen lag mijn moeders hond zo dramatisch te azen op het plekje in de mand zodra deze weer vrij was, dat ik besloot een extra mand te halen voor Jarvis. Net een maat te klein voor die van mijn ma, dus ieder zijn eigen mandje. Ligt mijn moeders hond steeds in die nieuwe mand. Verdikkeme, daarvoor heb ik hem niet gekocht.
Zegt mijn broer ook doodleuk; ''ja, hij ligt er ook zo weinig in''. Ja, wat wil je? Storm ligt er elk mogelijk moment met z'n gat in!
Ik hem nu omgewisseld voor het mandje wat nog boven stond (nog een slag kleiner zelfs), en zelfs daar propt 'ie zich in. Ik ben bang dat hij die hele mand gaat vervormen omdat hij te groot is ervoor. Zou wat zijn dat ik nu dus al mijn manden kwijt raak aan mijn ma's hond -:(- Krijg haast het idee nu dat het simpelweg claimgedrag is. Ik erger me er kapot aan! -:(-
Echter lijkt niemand het in huis verder te snappen. Ik vind het gewoon niet tof... -O- Ik koop manden voor mijn hond, niet voor die van haar -O-

Jolien87

Berichten: 17428
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 23:23

Klinkt inderdaad als dominant gedrag. Ik zou hem toch consequent corrigeren door hem uit de mand te sturen en hem demonstratief in de mand te leggen waar hij van jou moet liggen. Vervolgens belonen als hij daar in ligt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 06:15

Of je koopt 2 manden :') Zet ze naast elkaar. Hij kan maar in 1 mand tegelijk liggen toch :')

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 07:47

dat ik normaal makkelijk de pil kan vergeten en dan de volgende dag m weer gewoon slik en niet ongesteld wordt. nu vergeet ik m 1 keer en gelijk bam die avond ongesteld

deksel

Berichten: 3783
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 09:27

Trui schreef:
dat ik normaal makkelijk de pil kan vergeten en dan de volgende dag m weer gewoon slik en niet ongesteld wordt. nu vergeet ik m 1 keer en gelijk bam die avond ongesteld

Ja hier erger ik me ook dood aan de pil, slik sinds een paar dagen een nieuwe maar ik ben nu 2x zo lang ongesteld als normaal. Mag wel een keer stoppen.
En alle mensen in de trein zoals altijd, blegh :+.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:12

Trui schreef:
dat ik normaal makkelijk de pil kan vergeten en dan de volgende dag m weer gewoon slik en niet ongesteld wordt. nu vergeet ik m 1 keer en gelijk bam die avond ongesteld

Ik mag hopen voor een eventuele partner dat die op de hoogte is van een dergelijke lakse pildiscipline zodat hij zelf zijn eigen maatregelen kan treffen? Zou jammer zijn als hij er ten onrechte vanuit gaat dat je de pil wel effectief gebruikt en op die manier een 'oepsnestje' creëert.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:48

ik ben 15 en nog niet seksueel actief :+

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:52

Hahaha, nice Trui.

Ik erger mij aanmijn mexe vrijwilligers die nul komma nul interesse tonen.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:57

oomens schreef:
Ik mag hopen voor een eventuele partner dat die op de hoogte is van een dergelijke lakse pildiscipline zodat hij zelf zijn eigen maatregelen kan treffen? Zou jammer zijn als hij er ten onrechte vanuit gaat dat je de pil wel effectief gebruikt en op die manier een 'oepsnestje' creëert.


_O- _O-

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 11:44

Rubber laarzen als schoenen :+

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 11:58

Dat ik me niet meer kan herinneren of ik net nou wel of niet mn bloeddrukpil genomen heb

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 12:02

Wachten op een postnl man die tussen half 11 en half 12 zou komen voor m'n ouders. Moet 't nou net zo zijn dat ik zo naar school moet. Ugh, was fijn geweest als ie al was geweest.

Oh en de regen waar ik zo leuk doorheen mag gaan fietsen

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 12:20

Aan mezelf :’) Ik kan doordeweeks intens de rust van een dag niksen missen, maar als het dan mijn vrije dag is dan erger ik me dood dat er niks te doen is .... stommens :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 12:27

Uitstellen van opstaan, hierdoor te laat op school komen, wederom naar Leerplicht moeten.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 12:34

xEmpire schreef:
Uitstellen van opstaan, hierdoor te laat op school komen, wederom naar Leerplicht moeten.

Was het wvw?
Ik ben wel blij dat ik niet leerplichtig ben, ik heb op de middelbare 1 uur geskipt (allerlaatste voor mijn eindexamen), maar nu :=
Soms lig ik op bed en denk ik neh, niet vandaag :')
Daar erger ik me vandaag aan: ik heb mijn eerste les van het nieuwe blok, nieuw vak en ik heb zo geen zin....

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 12:37

Anthea schreef:
Of je koopt 2 manden :') Zet ze naast elkaar. Hij kan maar in 1 mand tegelijk liggen toch :')

Behalve dat het niet naast elkaar past, pakt hij alsnog de kleine mand (toevallig stonden die gisteren even naast elkaar). Hij wil ineens niet meer zo graag in z'n eigen mand te liggen, terwijl daar voorheen geen andere hond in mocht liggen. Dus ja, ik wordt gek van hem :')
Ik blijf hem nu steeds uit de kleine mand sturen, en voorkom dat hij er in gaat. Ik heb het idee dat hij het doet om een punt te maken naar die van mij, en dat wil ik absoluut zien te voorkomen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 12:39

theadora99 schreef:
xEmpire schreef:
Uitstellen van opstaan, hierdoor te laat op school komen, wederom naar Leerplicht moeten.

Was het wvw?
Ik ben wel blij dat ik niet leerplichtig ben, ik heb op de middelbare 1 uur geskipt (allerlaatste voor mijn eindexamen), maar nu :=
Soms lig ik op bed en denk ik neh, niet vandaag :')
Daar erger ik me vandaag aan: ik heb mijn eerste les van het nieuwe blok, nieuw vak en ik heb zo geen zin....

Nee, mijn luie ik. :+
Ik heb oprecht nog nooit gespijbeld, behalve 1x op de basisschool maar dat is ingewikkeld.
En vorige vrijdag per ongeluk, had mij verslapen en de enige les van die dag was al voorbij.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 12:49

Nou ik had toen wiskunde als beste vak en had als allerlaatste les voor de meivakantie wiskunde met daarvoor een tussenuur. Dus toen ben ik niet gegaan :=
Ik erger me aan het feit dat ik helemaal geen zin heb om met de auto naar school te gaan maar dan ben ik een beetje op tijd thuis na mijn training :')

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 13:02

Aan iemand die in het hokje naast mij op de wc allemaal verbaasde kreten aan het uitslaan is .. :+
Wilde het bijna gaan na doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 13:03

Aan dat ik net vol goede moed en overgave de slaapkamer heb opgeruimd gekregen. Dozen uitpakken van de verhuis, nieuw dekbed, stofzuigen etc. Om dan te zien dat ik een goede 2 uur ben bezig geweest. Ik heb nog 3 kamers, een berging, een hal, een badkamer, een trailer en een garage vol staan!

Ok, het is niet echt een ergernis maar de moed zakt mij even in de schoenen, pfieuw... Ga blij zijn als die verhuis eindelijk volledig achter de rug is.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 13:15

Ik wil een dutje doen, maar alles doet pijn en ik moet over drie kwartier op school zitten ;(

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-18 13:16

Aan mijn voet die mij belemmert om naar mijn werk te gaan.. straks ermee naar de huisarts.. -O-

hagelslag
Berichten: 9038
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 13:30

Tigress schreef:
Anthea schreef:
Of je koopt 2 manden :') Zet ze naast elkaar. Hij kan maar in 1 mand tegelijk liggen toch :')

Behalve dat het niet naast elkaar past, pakt hij alsnog de kleine mand (toevallig stonden die gisteren even naast elkaar). Hij wil ineens niet meer zo graag in z'n eigen mand te liggen, terwijl daar voorheen geen andere hond in mocht liggen. Dus ja, ik wordt gek van hem :')
Ik blijf hem nu steeds uit de kleine mand sturen, en voorkom dat hij er in gaat. Ik heb het idee dat hij het doet om een punt te maken naar die van mij, en dat wil ik absoluut zien te voorkomen :j


Onze bordercollie rolde zich vroeger ook zo klein mogelijk op zodat hij in de kleine mand "paste" hij had zelf een grotere maar dat vond hij schijnbaar niet fijn.
We hebben toen 1 slag groter dan de kleine mand voor hem gekocht en toen was hij tevreden. Misschien kruipt hij in de kleinere omdat dat veiliger voelt of warmer

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 13:35

Dat mijn vriend altijd vergeet de kattenbak te doen. En ik het dus vervolgens de volgende dag zit te doen. Hij heeft letterijk een taak en dat is de kattenbak en zelfs dat doet hij niet.....

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 13:36

dat je een sterke vieze yoghurt geur ruikt zodra mijn kluisje open gaat. er is nog nooit eten in geweest. is denk ik een kluisje eromheen maar als je er voor staat ruik je het niet echt alleen als mijn kluisje open gaat