Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
siskeh schreef:Klinkt heel bekend, de afgelopen maanden is het ca. 2x per week raak met een of ander adviesbureau die denkt dat we kunnen besparen op onze energierekening.
Volgens mij zit het "probleem" hem erin dat het niet de energiemaatschappij zelf is, maar een adviesbureau. "geen interesse" is de korste oplossing, al hebben we er een aantal "uitgedaagd" om met een lager bod te komen, nog niet gelukt.
Stephanie_M schreef:Gewoon je huistelefoon de deur uit en alleen nog maar mobiel bellen!
CharmingS schreef:Ik word ook soms wel meerdere keren per dag gebeld, vraag me ook echt af hoe ze aan mijn nummer komen aangezien ik die nooit zomaar invul ergens.
Die mensen zijn ook echt stug en vervelend, als ik bij voorbaat al zeg geen interesse te hebben dan word er nog doorgevraagd waarom dan niet.. Terwijl ik ze dat keer op keer uitleg. Heb de laatste keer gevraagd naar de manager, die was zogenaamd niet aanwezig..
Zelfs een keer gehad dat iemand echt boos op me werd omdat ik zei dat ze op moeten houden met bellen, die kerel flipte hem helemaal uit z'n pan en gooide alle frustratie er uit.. Toen hij klaar was heb ik hem even gevraagd aan zn bloeddruk te denken en heb ik opgehangen.
Goof schreef:CharmingS schreef:Ik word ook soms wel meerdere keren per dag gebeld, vraag me ook echt af hoe ze aan mijn nummer komen aangezien ik die nooit zomaar invul ergens.
Die mensen zijn ook echt stug en vervelend, als ik bij voorbaat al zeg geen interesse te hebben dan word er nog doorgevraagd waarom dan niet.. Terwijl ik ze dat keer op keer uitleg. Heb de laatste keer gevraagd naar de manager, die was zogenaamd niet aanwezig..
Zelfs een keer gehad dat iemand echt boos op me werd omdat ik zei dat ze op moeten houden met bellen, die kerel flipte hem helemaal uit z'n pan en gooide alle frustratie er uit.. Toen hij klaar was heb ik hem even gevraagd aan zn bloeddruk te denken en heb ik opgehangen.
Ik had vandaag ook echt een eikel eerste klas aan de telefoon.
Hij had zich voorgesteld en gevraagd of het uitkwam.
Ik:"Serieus? Ik word iedere paar weken gebeld door een bedrijf met exact hetzelfde bericht, met iedere keer een andere bedrijfsnaam terwijl ik in een bel-me-niet-register sta...."
En hij onderbrak me met:" Ok mevrouw, ik ga dit gesprek beëindigen".
Ik:" Nou, dat denk ik niet, we zijn nu in gesprek. Ik vraag me werkelijk af waar je mijn nummer vandaan hebt als ik geregistreerd sta?"
Hij:" Tja, mevrouw. U vraagt zich dat af. Ik vraag me ook wel eens wat af zoals hoe het heelal ontstaan is of wat mijn doel op aarde is..." (wtf )
Ik:" Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik wil weten waar jij nu mijn nummer vandaan hebt".
Hij:" Dat staat hier in mijn computer". Als u een klacht wil indienen kan ik u doorverbinden met mijn leidinggevende".
Ik:" Zeer graag ja".
Hij" ..... oh.... Nu?"
Ik:" Ja. Ik wil nu doorverbonden worden met je leidinggevende".
Hij:" Oh. Ja die werkt op een andere afdeling. Ik zal haar nu meteen een bericht sturen, dan zal ze meteen naar mijn bureau lopen om het te bespreken".
Ik:" Prima, ik wacht wel:
......
Hij 30 seconde later:" Goh, ze heeft nog steeds niet gereageerd, ik denk dat ze druk is".
Ik:" Prima, dan ontvang ik graag haar contactgegevens en dan bel ik zelf wel. Geen probleem".
Hij:" ja mevrouw, die heb ik wel, maar u weet het he, die mag ik niet geven."
Hij (fakking sarcstisch):" Maar mevrouw, ik heb alle tijd hoor. U? Dan blijven we gewoon zitten wachten joh".
Ik:" Ik heb inmiddels de website gevonden en zal daar mijn klacht indienen. Kun je me nog 1x vertellen met wie ik heb gesproken en namens welk bedrijf?"
Hij: ....geeft serieus een andere naam op dan aan het begin (!!!!).
En ik had het idee dat hij dus ook een andere bedrijfsnaam noemde, maar dat kan ik niet hard maken. Idioot.
Goof schreef:Ik vul nergens mijn nummer of overige gegevens in en ik heb nog nooit meegedaan aan wat voor winactie dan ook.