Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en als je dan toch iets opent, vermoord je de boom. Dat kan mijn hart niet aan haha.
Sorry, ik vind dit geweldig geschreven !
Dient voor email, af en toe google even om raad vragen en een forum
Wat voor werk is dat ?
Dieselpaard schreef:Oh, ik merk het hier ook! Ik erger me aan mezelf... bij ieder vrij momentje zit ik weer op die stomme telefoon en voor ik het weer ben in een halfuur tot een uur verder met niks doen. Ik baal ervan want er liggen nog zoveel klusjes te wachten die ik makkelijk had kunnen doen in de tijd dat ik op m’n telefoon zat.
Dus...ik doe mee! Maar dan heb ik nog wel tips nodig om het vol te houden... hoe gaan we ervoor zorgen dat we die dingen vaker links laten liggen? Zoals ik al zei: ik heb genoeg andere dingen te doen die ik nu gewoon niet doe...
) terwijl ik beter mn mobiel weg kan leggen en gaan slapen. Peobeer nu meer boeken te pakken en mn telefoon buiten handbereik met mn wekker. Helpt 's ochtends ook nog eens 
.Hou je doelen haalbaar, halverwege stoppen omdat het te moeilijk is is zonde watchthesky schreef:Haha Sintara, herkenbaar!
Ik laat mijn privételefoon vaak thuis omdat ik geen tas mee wil zeulen
Mijn zakelijke telefoon past wel, maar dat nummer heeft bijna niemand, dus die gaat stukken minder vaak af. Het geluid van beide telefoons staat trouwens altijd uit, dat helpt ook.
Hoef ik geen tas mee te slepen. Ik neem mijn telefoon alleen mee voor het geval ik onderweg pech heb ofzo..
Super tip: Zet je notificaties en voorvertoning uit (tenzij het natuurlijk belangrijk is voor werk oid). En neem telefoon gewoon niet mee als het niet hoeft. Ohja, ik laad mijn telefoon nu eens in de 3 dagen tot 100% op en in de tussentijd mag ik hem niet opladen van mezelf. Dan ga je hem ook alleen maar gebruiken om belangrijke dingen te doen zoals google maps/bellen/belangrijk appje sturen etc. Veel succes!