Jouw stomste geheim?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jahoorisgoed

Berichten: 392
Geregistreerd: 12-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 00:26

Ik MOET altijd dubbel checken of ik alles wel goed heb afgesloten/dicht heb gedaan/op heb geruimd.
Vooral dingen die je vanuit automatisme doet, de deur achter je op slot doen, wc deur op slot draaien, de staldeur dicht doen etc. Ik moet het ‘bewust’ nog een keertje nachecken want anders blijf ik erover malen ‘wat nou als ik het niet heb gedaan...’
Heb bijvoorbeeld vanavond afgesloten op m’n werk, wat ik al duizend keer heb gedaan, maar ik heb niet dubbel gecheckt of ik sommige spullen op de juiste plek heb gelegd. In m’n hoofd heb ik nu al honderd keer de avond herhaalt om te bedenken of ik de spullen wel of niet terug heb gelegd en blijft het gaan: ‘wat nou als je het niet hebt gedaan...’ terwijl ik stiekem heel goed weet dat ik echt alles wel goed heb opgeruimd en dat het ook helemaal niet uitmaakt mocht ik iets vergeten zijn :=

Zo is het ook al een aantal keer gebeurt dat ik bij m’n vriend achterop de motor zat en dat ik mij ineens bedacht dat ik niet gecheckt had of ik m’n rugtas wel goed dicht had gedaan. M’n vriend elke keer bang dat er iets ergs was omdat ik hem helemaal in paniek ging aantikken en wijzen dat hij meteen moest stoppen en aan de kant van de weg moest gaan staan :o Ondertussen heeft hij het wel door en laat hij mij altijd een laatste dubbelcheck doen voor we wegrijden.

Verder tel ik eigenlijk altijd in even getallen (2-4-6-8), bijvoorbeeld de treden van een trap. Als ik boven of beneden ben, deel ik het getal in m’n hoofd door 2 en denk ik: zoveel treden heeft deze trap dus :D En dat doe ik eigenlijk met bijna alles... Heb ook wel eens geprobeerd om dingen gewoon normaal te tellen (1-2-3-4) maar dat voelt niet goed ofzo :')

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 00:34

Ik durf niet iemand op te bellen. Gebeld worden is minder eng, maar iemand opbellen durf ik echt niet. Geen idee waarom eigenlijk, ik vind het gewoon kei eng. Ik app mensen ook vaak met smoesjes als 'm'n beltegoed is op, kun je mij ff bellen?' zodat ik niet iemand hoef te bellen := .
Als het echt nodig is kan ik die angst wel opzij zetten gelukkig, DA bellen toen m'n hond iets giftigs had gegeten ging zonder na te denken.

En getallen, bijvoorbeeld het volume van de tv, moeten ONeven zijn. Anders klopt het niet.

Malbec
Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 00:59

Ik vind het lekker om bij een operatie in het roesje van de narcose te ‘vallen’ en er uit wakker te worden :')
Laatst bijgewerkt door Malbec op 18-07-18 01:20, in het totaal 1 keer bewerkt

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 01:06

Tivoli schreef:
Voor mij heel normaal, maar ik heb nogal eens verbaasde reacties gekregen :o
Als mijn vriend ‘s nachts uit bed moet voor zijn vroege dienst, dan moet hij van mij zijn gedragen T-shirt afgeven, die houd ik dan vast voor m’n borst. Ik knuffel ermee en ruik aan het randje van de hals :+
Meestal friemel ik ook met een hoekje.
Soms is hij het vergeten en krijg ik een T-shirt uit de kast naar me toe geworpen. Deze keur ik af :o
Hij is er inmiddels aan gewend,maar als andere mensen hiervan horen kijken ze me altijd aan alsof ik gek ben :(:) >;)

Overigens staat er ook een drakenknuffel op m’n hoofdeind (hij heet Cinder)

Ik was maar 1 keer per week m’n haar met shampoo, als ik het vaker doe,ben ik net een ragebol met coupe windhoos.


Helemaal niet gek! Wist je dat vrouwen feilloos uit een hoop t shirts die van hun partners vissen? Geur is ontzettend belangrijk :j

Jamiie
Berichten: 461
Geregistreerd: 13-07-06
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 01:16

Heerlijk topic! :+ Heel veel is ook heel herkenbaar haha.
Ik kan geen appel, verse sperziebonen, meringue oid eten. Door de structuur/bite en het geluid krijg ik enorme kippenvel. Zo stom, vind het namelijk wel heel lekker. :’)

Ook krijg ik van servetjes enorme kippenvel. Ook als anderen hun handen afvegen aan een servetje of als ik er al aan denk.

Word altijd raar aangekeken als ik het vertel...

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 01:22

hoikimmmy schreef:
Ik kauw op vla en milkshakes en eigenlijk alle andere toetjes en soepen alleen niet op drinken. :9



Ik blaas op ijs :D

hoikimmmy

Berichten: 932
Geregistreerd: 04-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 06:29

Pindakaa7 schreef:
Ik durf niet iemand op te bellen. Gebeld worden is minder eng, maar iemand opbellen durf ik echt niet. Geen idee waarom eigenlijk, ik vind het gewoon kei eng. Ik app mensen ook vaak met smoesjes als 'm'n beltegoed is op, kun je mij ff bellen?' zodat ik niet iemand hoef te bellen := .
Als het echt nodig is kan ik die angst wel opzij zetten gelukkig, DA bellen toen m'n hond iets giftigs had gegeten ging zonder na te denken.

En getallen, bijvoorbeeld het volume van de tv, moeten ONeven zijn. Anders klopt het niet.


Bellen vind ik ook eng haha ook als ik door een onbekend nummer gebeld word moet ik mezelf overtuigen om op te nemen. Maar het vreemde is moet ik voor een ander bellen durf ik qel haha. Vriendin moest stageplek en ik heb wel 5 bedrijven gebeld. Maar dan is de nee ook niet voor mij misschien dat dat weer scheelt.

linnnde

Berichten: 502
Geregistreerd: 08-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 07:02

Ik lik graag mn lepel andersom af, dus niet met de bolling naar beneden, maar naar boven. Maar niet bij de laatste hap, bij élke hap :')

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 07:39

Ik check voor t slapen gaan altijd minimaal 2x of mn wekker goed staat
(Stel je voor dat je opeens geen cijfers meer in kan voeren ofzo)... En vaak ben ik dan 1 minuut voor mn wekker wakker xD

LiannePuthzy

Berichten: 6999
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 07:46

xxwienekexx schreef:
Ik check voor t slapen gaan altijd minimaal 2x of mn wekker goed staat
(Stel je voor dat je opeens geen cijfers meer in kan voeren ofzo)... En vaak ben ik dan 1 minuut voor mn wekker wakker xD


Doe ik ook :') ben bang dat ie of per ongeluk uit staat of niet goed

FennyPower

Berichten: 1463
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 09:00

poes schreef:
hoikimmmy schreef:
Ik kauw op vla en milkshakes en eigenlijk alle andere toetjes en soepen alleen niet op drinken. :9



Ik blaas op ijs :D

Dan ben ik niet de enigste gelukkig :o

rayoow

Berichten: 3456
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 09:15

Ik friemel snachts.
Toen ik klein was een goed friemelbare kussensloop, die scheurde uiteindelijk.. alle lapjes aan elkaar geknoopt en kan nog niet zonder dat ding!
Het ergste is, hij mag niet meer in de was want dan blijft er niks van over. Is ondertussen zo'n 20 jaar oud.

Had dat ook met een teddybeer maar die is al wel weg sinds ik 10 ben ofzo omdat die al 5x onthoofd was..

Caitlin_KJarig
Berichten: 3763
Geregistreerd: 04-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 09:21

hoikimmmy schreef:
horzieloverr schreef:
Ohja, of dat ik als ik niet ga slapen een verhaal af ga spelen in mijn hoofd..


JAAAAAA dit doe ik ook. Eigenlijk bijna altijd of ik moet al echt kapot zijn. Het schijnt niks raara te zijn maar toch heb ik elke keer zoiets van hmmm best wel vreemd. :')

OH IK OOK

Iepoetjuh

Berichten: 1224
Geregistreerd: 14-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 09:36

FennyPower schreef:
poes schreef:
Ik blaas op ijs :D

Dan ben ik niet de enigste gelukkig :o


Ik blaas ook altijd op ijs of vla :')

En ik check na het uitmesten van de stal altijd een paar keer of ik wel de riek eruit heb gehaald. Heb altijd horror scenario's dat ik dat vergeet en mijn paard erin gaat staan/liggen 's nachts :x

Anoniem

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 09:43

Ieppoetjuh, dat heb ik dus laatst gehad :o
Was druk druk en toen ik haar op stal zette ook. Nooit weer gezien...
Volgende ochtend zag ik het pas, hij stond nog net zo rechtop in de hoek zoals ik m had laten slingeren...

Iepoetjuh

Berichten: 1224
Geregistreerd: 14-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 10:21

Ow oeps haha, heb jij geluk gehad! :oo

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 10:34

marindexo schreef:
Ik MOET altijd dubbel checken of ik alles wel goed heb afgesloten/dicht heb gedaan/op heb geruimd.
Vooral dingen die je vanuit automatisme doet, de deur achter je op slot doen, wc deur op slot draaien, de staldeur dicht doen etc. Ik moet het ‘bewust’ nog een keertje nachecken want anders blijf ik erover malen ‘wat nou als ik het niet heb gedaan...’
Heb bijvoorbeeld vanavond afgesloten op m’n werk, wat ik al duizend keer heb gedaan, maar ik heb niet dubbel gecheckt of ik sommige spullen op de juiste plek heb gelegd. In m’n hoofd heb ik nu al honderd keer de avond herhaalt om te bedenken of ik de spullen wel of niet terug heb gelegd en blijft het gaan: ‘wat nou als je het niet hebt gedaan...’ terwijl ik stiekem heel goed weet dat ik echt alles wel goed heb opgeruimd en dat het ook helemaal niet uitmaakt mocht ik iets vergeten zijn :=


Dat heb ik ook exact hetzelfde, maar dan op stal. Ik kijk altijd een paar keer na of de stallen goed dicht zijn, de zadelkamer op slot is, ik het zadel wel goed heb teruggehangen (zonder plooien bedoel ik dan), er geen katten achter blijven in de zadelkamer... En als ik dan niet 100% zeker ben van iets overloop ik ook heel mijn dag om zeker te weten of het wel in orde is. En als ik het echt niet weet denk ik er de hele avond aan.

Anoniem

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 12:20

Ik heb weleens nadat ik teveel gedronken had op mijn balkon gekotst, aangezien het toilet enzo te ver weg was. Ik kreeg nog net op tijd de deur open, en heb echt vanuit mijn kamer naar buiten staan barfen.


Echter was ik het vergeten op te ruimen. Komt mijn moeder de volgende dag op het balkon, en roept: "kom eens kijken jongens, volgens mij is hier een zeemeeuw onwel geworden!" :') _O-

Tot op de dag van vandaag weet ze nog steeds niet dat ik het was. :+

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 12:37

Ben hem nog niet tegengekomen...

Ik HAAAT karton. Ik vind het vreselijk om aan te raken. Het is nog erger als ik net onder de douche uitkom want dan voelt het nog viezer aan. Het geluid van het openmaken van een doos geeft me kippenvel en het stinkt.

Maar goed, ik werk in een winkel waar ik er iedere dag mee geconfronteerd word :')

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 12:39

Ik haat piepschuim, als je piepschuim uit een doos moet halen krijg ik echt kippenvel. :+

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 12:41

Maureen_M schreef:
Ben hem nog niet tegengekomen...

Ik HAAAT karton. Ik vind het vreselijk om aan te raken. Het is nog erger als ik net onder de douche uitkom want dan voelt het nog viezer aan. Het geluid van het openmaken van een doos geeft me kippenvel en het stinkt.

Maar goed, ik werk in een winkel waar ik er iedere dag mee geconfronteerd word :')


Same! En ik werk ook in een winkel. Probeer het zoveel mogelijk te ontwijken.

En met natte handen een handdoek vastpakken :brr: :brr: vind ik ook echte horror.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 12:42

Amber_anne schreef:
Niet een geheim perse maar wel hoe erg het is. Ik ben bang voor spinnen, durf ze niet dood te maken of van spinnen die ik eng vindt nieteens in de kamer te komen.

Zit nu al een uur ongeveer op de grond vanuit een andere kamer te kijken naar een spin die langs de hor is gekomen en durf niks te doen eraan


Dan kunnen wij elkaar de handschudden. Als ik een spin zie, moet die eerst weg, dood gemaakt worden. Anders kom ik niet in die ruimte.

Laatst liep er eentje langs mn bed. Die moest weg, anders ging ik niet in mn bed slapen. :+

Rivendell

Berichten: 6823
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 12:46

hoikimmmy schreef:
horzieloverr schreef:
Ohja, of dat ik als ik niet ga slapen een verhaal af ga spelen in mijn hoofd..


JAAAAAA dit doe ik ook. Eigenlijk bijna altijd of ik moet al echt kapot zijn. Het schijnt niks raara te zijn maar toch heb ik elke keer zoiets van hmmm best wel vreemd. :')

OH IK OOK

En dan op tijd naar bed willen omdat je je verhaal af wil maken :D

jankawijnsma

Berichten: 450
Geregistreerd: 14-08-08
Woonplaats: Raard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 12:47

Ik haat ook piepschuim en ijscostokjes.

Als ik dit topic lees herken ik zoveel dat mijn conclusie moet zijn dat ik wel een beetje gek ben }:0
Ik heb alleen nog niet een paard opgehaald met een bh om :D

Amber_anne

Berichten: 6920
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 12:52

Banyu schreef:
Amber_anne schreef:
Niet een geheim perse maar wel hoe erg het is. Ik ben bang voor spinnen, durf ze niet dood te maken of van spinnen die ik eng vindt nieteens in de kamer te komen.

Zit nu al een uur ongeveer op de grond vanuit een andere kamer te kijken naar een spin die langs de hor is gekomen en durf niks te doen eraan


Dan kunnen wij elkaar de handschudden. Als ik een spin zie, moet die eerst weg, dood gemaakt worden. Anders kom ik niet in die ruimte.

Laatst liep er eentje langs mn bed. Die moest weg, anders ging ik niet in mn bed slapen. :+


Ben gelukkig niet de enige.
mijn vriend moet ook elke avond een spinnencheck doen anders durf ik niet te slapen.

Ik heb in november een buitenland stage en kijk er nu al tegenop om daar te gaan slapen