Jouw stomste geheim?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flits__

Berichten: 667
Geregistreerd: 05-12-06
Woonplaats: Veendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 22:17

Sinds een aantal jaar ben ik er wel open over, maar eerder durfde ik niemand te vertellen dat ik bang ben voor sinterklaas :'). Het is ook echt alleen hem, de kerstman of gewoon mannen met een grijze baard ofzo is geen probleem. Maar van Sinterklaas krijg ik echt de kriebs, winkelcentra vermijd ik ook rondom de intocht en feestdagen. O:)

Amber_anne

Berichten: 6919
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 22:19

Niet echt een geheim maar mensen vinden het altijd heel raar als het toevallig ter sprake komt dus dan hou ik me mond dicht. Ik douche namelijk nooit elke dag ik vind het waterverspilling en ik zweet haast niet.
Schijnt in Nederland heel normaal te zijn om elke dag te douchen en je haar te wassen.

(BTW snap ik dit wel als je een vies beroep hebt of naar de paarden ofzo gaat maar ik zit op school)

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 22:40

furious schreef:
pinkie87 schreef:
een er zijn niet veel die het weten maar ben bang voor wormen.. loop er echt voor om.

daarnaast weet niemand dat ik altijd mijn koekjes bevraagde achter de bosje op school :) ow en mijn brood

Wat deed je er mee ?


haha oeps begraven achter de bosjes op het schoolplein

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 22:44

Amber_anne schreef:
Niet echt een geheim maar mensen vinden het altijd heel raar als het toevallig ter sprake komt dus dan hou ik me mond dicht. Ik douche namelijk nooit elke dag ik vind het waterverspilling en ik zweet haast niet.
Schijnt in Nederland heel normaal te zijn om elke dag te douchen en je haar te wassen.

(BTW snap ik dit wel als je een vies beroep hebt of naar de paarden ofzo gaat maar ik zit op school)



Ik deel dit geheim, haha. :) En ben echt absoluut niet vies. Het is gewoon niet iedere dag nodig.

Muisbal

Berichten: 2361
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 23:01

Ik heb mijn ouders niet verteld dat ik een nieuwe opleiding ben begonnen (thuisstudie). Omdat ik ze niet weer wil teleurstellen mocht ik dit (weer) om wat voor een reden dan ook niet kan afmaken.
Des te groter zal de verrassing zijn als ik ze kan uitnodigen voor de diploma uitreiking *\o/*
Oké, misschien vertel ik het ze wel wat eerder... Maar wel pas als ik in een verder stadium ben denk ik...

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 23:10

Ik ben zo bang voor muggen dat mijn ouders sinds mijn 8e niet meer kamperen met mij omdat ik als er een mug in de tent zit ik zo hard gil en wegren dat de hele camper wakker is... Zo ongemakkelijk maar echt waar, op mijn kamer heb ik er een klamboe voor.

(Ik begin met gillen als ik het gezoem hoor en ik kan niet stoppen)

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 23:14

Britta31 schreef:
Eigenlijk ons gezinsgeheim.Ik kan de namen van onze kinderen boeren.


Hahahaha ik lig helemaal dubbel

_Denise_

Berichten: 5610
Geregistreerd: 05-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 23:24

Gimme_Spurs schreef:
Meer een guilty pleasure: ik moet altijd smileys tekenen in een nieuwe pot pindakaas/choco pasta. Doe ik al mijn hele leven...


Is hier geen geheim, maar doe ik ook!

Jolliegirl

Berichten: 32971
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 23:26

Haha die van het poepen achter de bank.

Ik durfde vroeger nooit in de pot te poepen.. Dus ik legde ladingen toiletpapier op de grond.. En dan hurkte ik.

Vervolgens was de toilet regelmatig verstopt...
Oh wat vervloekte ik mezelf dan weer als ik het probeerde door te duwen met de borstel :')


Heb dit echt tot mn 8e gedaan ofzo.. K was zo bang voor de wc pot.
Maar plassen was wel oke.


Ook heb ik tot mn 9e met een speen geslapen.... :=

nps
Berichten: 1984
Geregistreerd: 12-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 23:33

Gimme_Spurs schreef:
Meer een guilty pleasure: ik moet altijd smileys tekenen in een nieuwe pot pindakaas/choco pasta. Doe ik al mijn hele leven...


Ik tekende vroegah in de trein altijd haaien- en vampiertanden op iedere foto van een gezicht in de gratis krantjes in de trein als ik een pen bij had :o

Lisamartine
Berichten: 206
Geregistreerd: 31-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 23:34

Ik ben bang voor ananassen :roll: :')
Ik bedoel maar dan kijken ze je aan met die stekels... brrrr

MirandaMalik

Berichten: 9884
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 23:36

pinkie87 schreef:
een er zijn niet veel die het weten maar ben bang voor wormen.. loop er echt voor om.

daarnaast weet niemand dat ik altijd mijn koekjes bevraagde achter de bosje op school :) ow en mijn brood



haha oeps begraven achter de bosjes op het schoolplein[/quote]

Maar hoezo doe je dat als je bang bent voor wormen, als je gaat graven heb je ietsje meer kans ze tegen te komen dan in het dagelijks leven! _O-

jeetje77

Berichten: 3459
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: In de buurt van water, zout en zoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 00:03

Paris_ schreef:
Tja niet echt een geheim, maar wel een leuke..
Ik heb een echte vlinderfobie (gehad). :') Ja, die zgn vredige beestjes die geen vlieg kwaad doen.
Ben er nu 80% overheen, maar in een vlindertuin (wat ik vooral probeer te mijden) verdwijn ik nog het liefst door de grond. _O-
Echt een niet te omschrijven gevoel, pure angst, dat je er bijna waanzinnig van wordt. Stom he. :+
In Wildlands zitten er van die gigagrote vlinders; zo groot als je hand. Ik werd lichtelijk niet goed. :wow:


Heel herkenbaar, deze heb ik ook. Ik word er helemaal panisch van.

xRiiannex

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-12
Woonplaats: Heemskerk

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 00:16

Ik haat de geur van wasmiddel. Als er een wasje is gedraaid en je hangt het uit of wilt het opvouwen krijg ik al de rillingen :brr:

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 00:21

Jolynne schreef:
Als klein kind dacht ik altijd dat de videorecorder leefde en gaf deze eten. :+

Zo vroeg ik iedere ochtend 2 boterhammen met choco, terwijl ik het niet eens lustte. Gaf deze aan de videorecorder en nadien was het plots op..mijn vader haalde ze dan uiteraard er uit. Maar op een dag ging ik een stapje verder, ik besloot dat de videorecorder ook wel meer moest gaan eten..ik deed er dus allerlei dingen in. Resultaat: videorecorder uiteraard kapot. Dag nadien stond er een nieuwe en die mocht ik geen eten meer geven, mijn vader vertelde dan dat ze niet leefde en ik was er weken lang kapot van :x _O-


Mijn vriend heeft dit vroeger ook gedaan begreep ik van zijn ouders := .
Maar dan omdat hij zijn boterham met pindakaas niet wilde opeten, dan verstopte hij ze in de recorder. :+
Uiteindelijk was deze stuk gegaan natuurlijk haha.

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 00:26

Mijn fobie. Waar ik zo graag overheen wilt. Alle paarden due hoger zijn dan ik. Vind ik t heel spannend om op te rijden.. alles wat lager is dan ik stap ik zo op... en ik ben maar 1.60.

Heb ook maar een haflinger van 1.40. En me veulen gaat rond de 1.50 worden

Met grondwerk/longeren nergens last van. Echt alleen met erop rijden ook al is het de makste paard van stal.

Maar binnenkort ga ik weer op een groter paard zitten.

moonfish13
Berichten: 18230
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 00:54

Lisamartine schreef:
Ik ben bang voor ananassen :roll: :')
Ik bedoel maar dan kijken ze je aan met die stekels... brrrr

Jij wint. :')

vikawiek

Berichten: 1489
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 01:51

Dat ik heel weinig douche en in dezelfde kleren slaap als die ik overdag aan heb. Allebei door dwang en genderdysphorie. Het gaat nu best goed en probeer me minstens 1x in de week om te kleden en minstens 1x in de 2 weken te douchen. Toen ik op mijn slechts was heb ik 3 maanden niet gedouched. Ik schaam me er kapot voor

Daphne__
Berichten: 12461
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 03:51

vikawiek schreef:
Dat ik heel weinig douche en in dezelfde kleren slaap als die ik overdag aan heb. Allebei door dwang en genderdysphorie. Het gaat nu best goed en probeer me minstens 1x in de week om te kleden en minstens 1x in de 2 weken te douchen. Toen ik op mijn slechts was heb ik 3 maanden niet gedouched. Ik schaam me er kapot voor


:(:)

moonfish13
Berichten: 18230
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 05:34

Vikawiek, heavy zeg. :(:)
Heb je hier hulp voor? Dat denk ik wel toch?
Ik heb ooit erg schaamte en trauma gehad door wat anders, en bij mij was EMDR een geweldige methode.
Het praten over hielp voor mij niet, wel emdr en ik weet ook een emdr therapeut die tevens hypnotherapeut is, wat ik als perfect heb ervaren.
Niet dat we met hypnose werkten, maar zijn achtergrond hierin is goed merkbaar en wie weet is het ook wat voor jou.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 05:55

vikawiek schreef:
Dat ik heel weinig douche en in dezelfde kleren slaap als die ik overdag aan heb. Allebei door dwang en genderdysphorie. Het gaat nu best goed en probeer me minstens 1x in de week om te kleden en minstens 1x in de 2 weken te douchen. Toen ik op mijn slechts was heb ik 3 maanden niet gedouched. Ik schaam me er kapot voor


Niks stoms aan. Dit hoort bij jou op dit moment maar dat wil helemaal niet zeggen dat het permanent is. Je bent hartstikke lekker bezig met jezelf verbeteren!

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 07:39

Niet echt een geheim, want ik ben er heel open over als het over het onderwerp gaat, maar ik heb geduimd tot ik 18 was. De enige reden dat ik er toen mee kon stoppen was omdat ik bij mijn toenmalig lief bleef slapen en me kapot schaamde.

linnnh

Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 07:41

Paris_ schreef:
Tja niet echt een geheim, maar wel een leuke..
Ik heb een echte vlinderfobie (gehad). :') Ja, die zgn vredige beestjes die geen vlieg kwaad doen.
Ben er nu 80% overheen, maar in een vlindertuin (wat ik vooral probeer te mijden) verdwijn ik nog het liefst door de grond. _O-
Echt een niet te omschrijven gevoel, pure angst, dat je er bijna waanzinnig van wordt. Stom he. :+
In Wildlands zitten er van die gigagrote vlinders; zo groot als je hand. Ik werd lichtelijk niet goed. :wow:

Ik dacht echt dat ik de enige was. :oo Ik heb echt een lichte paniekaanval gehad in Wildlands, waar je verplicht door de vlindertuin moet _O-

Amber_anne

Berichten: 6919
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 11:16

Niet een geheim perse maar wel hoe erg het is. Ik ben bang voor spinnen, durf ze niet dood te maken of van spinnen die ik eng vindt nieteens in de kamer te komen.

Zit nu al een uur ongeveer op de grond vanuit een andere kamer te kijken naar een spin die langs de hor is gekomen en durf niks te doen eraan

vikawiek

Berichten: 1489
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 11:23

moonfish13 schreef:
Vikawiek, heavy zeg. :(:)
Heb je hier hulp voor? Dat denk ik wel toch?
Ik heb ooit erg schaamte en trauma gehad door wat anders, en bij mij was EMDR een geweldige methode.
Het praten over hielp voor mij niet, wel emdr en ik weet ook een emdr therapeut die tevens hypnotherapeut is, wat ik als perfect heb ervaren.
Niet dat we met hypnose werkten, maar zijn achtergrond hierin is goed merkbaar en wie weet is het ook wat voor jou.

Mijn psychologe komt elke week langs en dan doen we ook EMDR, herstellen duurt gewoon zo lang.
wel bedankt iedereen <3