Helaas is geheel onverwachts mijn beeldscherm gecrasht van mijn laptop 2 dagen geleden.
Gelijk foto's gemaakt en naar de klanten support van Lenovo gestuurd. Snel antwoord en ze gaan kijken of het maken van mijn beeldscherm binnen de garantie valt. hoe het kan i dont know. ding is niet van zijn plek geweest, niet gestoten, niet gevallen.
Maar ik ben al gewaarschuwd dat het reparatie centrum het wel eens als fysieke schade zou kunnen zien (want bewijs maar eens dat de laptop niet is gevallen) en het dus buiten de garantie valt.

Als het niet binnen de garantie valt ga ik kijken of het gemaakt zou kunnen worden en wat hier de kosten van zijn.
Maar als de kosten naar mijn inziens te hoog zijn (meer dan 300 euro) ga ik een nieuwe kopen
Nu heb ik een lenovo ideapad 520-15kb met een i5 7th gen processor. de laptop word voornamelijk gebruikt voor internet, netflix, youtube maar ook voor wat zwaardere bestanden, zoals sims 3 incl 3/4 aan uitbreidingen via steam. AC origins en voornamelijk Discord en World of Warcraft, vaak ook tegelijk. Ben vrij actief, vaak ook meerdere uren achter elkaar.
Nu ben ik aan het twijfelen of dezelfde laptop er voor terug kopen.
of bijna 100 euro besparen en deze aanschaffen
Acer Aspire ES1-523-81VF
maar deze heeft geen intel processor maar een AMD A8
met een AMD Radeon R5 videokaart, net als op de lenovo zit een SSD opslag.
Zou de acer het ook aan kunnen om deze spellen te kunnen draaien in de hoogste resolutie.
Wie o wie kan mij vertellen of de Acer ook geschikt is om mee te gamen en of de processor het aan kan? op de HP waar ik nu op zit zit AMD A8 en die is mega traag (vind ik
) naar ook bijna 5 jaar oud.
heb het wel maar ben eigenlijk aan het sparen voor een nieuwe sulky...
)