Welke bikini heb jij?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Babootje

Berichten: 26279
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Welke bikini heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 18:19


_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 18:42

xTitanic schreef:
Ik heb deze!
[ [url=m/2ipn7h.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vvECnI.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ook nog deze top maar de sluiting (plastiek haakje dat in elkaar klikt) is al gebroken na de 3 de keer :n
[ [url=m/RUxvsq.jpg]Afbeelding[/url] ]


Deze is gaaf! Ik ben met wit alleen altijd bang dat het door gaat schijnen :')

Pippaa

Berichten: 1617
Geregistreerd: 28-08-11
Woonplaats: Dichtbij het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 19:02

Afbeelding
foto gebruikt van iirrssjjee

Deze heb ik vorig jaar gekocht bij bonprix. Past echt perfect, zit heerlijk en ik vind m ook heel erg mooi :) ik ben er echt super blij mee!

mirm

Berichten: 861
Geregistreerd: 22-11-06
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 19:35

Boras, bij Ulla Popken vind je tankini's vanaf maat 42.

Nienke98
Berichten: 1046
Geregistreerd: 28-02-12
Woonplaats: Nederland

Re: Welke bikini heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 20:14

Ik heb deze van de week gekocht
Afbeelding
Ik vind het topje heel fijn zitten, niet meer bang dat m'n borsten eruit floepen of dat dat stukje scheef gaat zitten. Waarschijnlijk niet wat iedereen mooi vind, maar ik vind het tof, haha. En ik draag eigenlijk altijd een langere zwembroek (tot halverwege m'n bovenbenen) over m'n onderstukje heen, vind ik fijner.

Ik heb ook nog een normaal model, zwart met allemaal gekleurde bloemetjes liggen, maar die begint te scheuren.

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 20:27

Pippaa schreef:
[ [url=m/quxgcS.jpg]Afbeelding[/url] ]
foto gebruikt van iirrssjjee

Deze heb ik vorig jaar gekocht bij bonprix. Past echt perfect, zit heerlijk en ik vind m ook heel erg mooi :) ik ben er echt super blij mee!


Jaaa heerlijk is tie!!!

Boras
Berichten: 9951
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 21:19

mirm schreef:
Boras, bij Ulla Popken vind je tankini's vanaf maat 42.


Ik ga kijken, dank je :)

Mama3
Berichten: 1805
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 17:44

Ik had echt dringend nieuwe bikini's nodig. Nadat de andere te groot geworden of stuk gegaan zijn.

Vorig jaar niks kunnen vinden, maar dit jaar goed geslaagd.

De linker is er eentje van de Doutzen collectie, zo sjiek. Op aanraden van mijn dochter een smaller broekje erbij en een cupmaat groter dan het advies van de verkoopster.

De middelste is een paarse van shiwi, je strikt hem aan de voorkant, het motiefje heb ik alleen nu al op mijn rug staan.

De rechter is van Livera, ik had er daar veel gepast maar deze was de enige die goed zat en daarbij is ie ook heel leuk.


Afbeelding

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Welke bikini heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 17:49

Even een waarschuwing. Ik heb het labeltje in mijn bikinibroekje te kort afgeknipt, en nu zit er een gat in. Heb hem nog niet eens kunnen dragen en heb een nieuwe moeten bestellen (45 euro.....). Dus let alsjeblieft op als je labeltje afknipt, of verwijder het labeltje met een tornmesje.

Cabelona

Berichten: 1699
Geregistreerd: 29-10-08
Woonplaats: Vroomshoop

Re: Welke bikini heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 18:20

Ik heb deze combi van de new yorker:
Afbeelding
Afbeelding

prugelpiet

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 18:47

Kiwi_ schreef:
prugelpiet schreef:
Dit jaar heb ik deze! :D


[ [url=m/Zv36NI.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Kw1R6U.png]Afbeelding[/url] ]


Die vond ik ook mooi! Hoe enorm push up is hij? Dat hoeft van mij niet per se namelijk :D


Ja, hm. Ik zou zeggen niet heel erg, maar ik denk dat dat qua persoon verschilt.
Er zit zeker push up in, dat wel, maar mijn borsten vallen er niet bijna uit zoals bij de eerste foto van dit model :+

CharxHebe

Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Re: Welke bikini heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 18:50

Afbeelding

Ik heb deze <3

leintje_

Berichten: 4200
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 10:26

Ik heb gisteren deze combinatie besteld


Afbeelding
Afbeelding

BarbaLala

Berichten: 9609
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 10:36

Sinds de Primark hier zit kan ik ook eindelijk voor een lage prijs een goed passende bikini kopen.
Eerder altijd veel geld kwijt of eentje die niet helemaal paste vanwege grotere cupmaat.
Nu was ik 5 euro voor de top en 5 euro voor het broekje kwijt én hij past perfect {:}


Afbeelding

beestenfreak

Berichten: 1313
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Welke bikini heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 23:06

Ik ben helaas nog steeds op jacht naar een bikini, kan niet vinden wat ik zoek dus mocht iemand zich vervelen en zin hebben om te helpen zoeken... O:)
- Met beugel, geen push-up
- Halter
- liefst zwart of (donker)blauw
- Maat 75D/38/40
- max rond de 50,-

Deze vind ik ook heel mooi maar kan hem helaas nergens meer vinden in mijn maat -O-
https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/61-voo ... 7f5fda8201

verder lees ik nog even mee, misschien komt er nog iets leuks voorbij :D

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 23:31

En ik heb ook nog een roze en dan deze allemaal van Ali:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Deze is van New Yorker
Afbeelding

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Welke bikini heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 23:41

De bikini's van het merk Beachlife zijn erg fijn! Kan ze echt aan iedereen aanraden.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Welke bikini heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 23:49

Leuk een bikini topic!
Ik was nogal onzeker omdat ik mijn borsten te klein vind en kocht altijd van die maximizer bikini’s, ze zaten voor geen meter en als je ging zwemmen liepen die cups vol met water als een spons.. Ik heb sinds vorig jaar maar gewoon geaccepteerd dat een B cupje prima is en draag nu gewoon bikini’s zonder dubbele push up.

Ik moest in de winter een bikini kopen (ga dr maar aan staan :+ ) en dit was de enige die ze hadden;

Afbeelding

Ben er super blij mee!

Ik heb ook nog een turqoise van de primarkt van 2,50 :D

Ik wil alleen erg graag zo’n cheecky bikini broekje aanschaffen die zitten iets meer als een string zegmaar. Want die Hollandse broekjes zijn echt van die wannabe oma zwembroeken maar mn vriend wilt het niet hebben dat ik in zo’n string-achtig broekje rondloop :+ begrijpelijk.

Iemand die zo’n cheecky broekje heeft? En is het heel erg string-achtig?

CharxHebe

Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 21:17

beestenfreak schreef:
Ik ben helaas nog steeds op jacht naar een bikini, kan niet vinden wat ik zoek dus mocht iemand zich vervelen en zin hebben om te helpen zoeken... O:)
- Met beugel, geen push-up
- Halter
- liefst zwart of (donker)blauw
- Maat 75D/38/40
- max rond de 50,-

Deze vind ik ook heel mooi maar kan hem helaas nergens meer vinden in mijn maat -O-
https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/61-voo ... 7f5fda8201

verder lees ik nog even mee, misschien komt er nog iets leuks voorbij :D


Het topje heb ik in maat 75d liggen... ga hem van de week terugsturen maar als je hem wil moet je even pb'en. Maar ze hebben vandaag ook de maten bijgevuld!

Lobke1998

Berichten: 300
Geregistreerd: 09-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 21:51

Wat zijn er toch veel leuke bikini's <3

Ik heb nu deze van Lascana, echt heel fijn!
Twijfelde enorm over de kleur want vond alle kleuren zo gaaf, maar uiteindelijk toch voor donkerblauw gegaan omdat ik ook al een rode bikini had.

Afbeelding

irisdepony
Berichten: 416
Geregistreerd: 26-10-10

Re: Welke bikini heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 21:56

Ik heb dezelfde als Nielojram
Super fijne bikini ! Heb 'm al een tijdje

Denise_Storm

Berichten: 2370
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 22:17

CharxHebe schreef:
beestenfreak schreef:
Ik ben helaas nog steeds op jacht naar een bikini, kan niet vinden wat ik zoek dus mocht iemand zich vervelen en zin hebben om te helpen zoeken... O:)
- Met beugel, geen push-up
- Halter
- liefst zwart of (donker)blauw
- Maat 75D/38/40
- max rond de 50,-

Deze vind ik ook heel mooi maar kan hem helaas nergens meer vinden in mijn maat -O-
https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/61-voo ... 7f5fda8201

verder lees ik nog even mee, misschien komt er nog iets leuks voorbij :D


Het topje heb ik in maat 75d liggen... ga hem van de week terugsturen maar als je hem wil moet je even pb'en. Maar ze hebben vandaag ook de maten bijgevuld!


Bikini’s van Hunkemöller vallen qua maten zo anders dan bh’s... En dan is ook elke topje weer anders qua maat. Ik zou ze dus echt passen in de winkel of zelf bestellen via internet, zodat je ze retour kan sturen. Mijn bikini was opeens 2 cupmaten groter dan mijn bh. Toen bestelde ik nog een andere bikini via Hunkemöller en die moest een cupmaat kleiner dan de bh maat die ik altijd heb... En ja, mijn bh maat klopt gewoon haha := 8)7

CharxHebe

Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 22:30

Citaat:
Bikini’s van Hunkemöller vallen qua maten zo anders dan bh’s... En dan is ook elke topje weer anders qua maat. Ik zou ze dus echt passen in de winkel of zelf bestellen via internet, zodat je ze retour kan sturen. Mijn bikini was opeens 2 cupmaten groter dan mijn bh. Toen bestelde ik nog een andere bikini via Hunkemöller en die moest een cupmaat kleiner dan de bh maat die ik altijd heb... En ja, mijn bh maat klopt gewoon haha := 8)7


Daarom geef ik ook als tip dat de maten zijn aangevuld. Maar wat jij zegt daar herken ik niks van. Ik heb al ontzettend veel bh's en bikini's van de hunkemöller en allemaal in dezelfde maat... ik hoef het eigenlijk niet eens te passen als mijn maat er tussen zit. De broekjes zin. wel af en toe een twijfel geval maar ik val ook gewoon een beetje tussen de 2 maten in.

Denise_Storm

Berichten: 2370
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 22:37

CharxHebe schreef:
Citaat:
Bikini’s van Hunkemöller vallen qua maten zo anders dan bh’s... En dan is ook elke topje weer anders qua maat. Ik zou ze dus echt passen in de winkel of zelf bestellen via internet, zodat je ze retour kan sturen. Mijn bikini was opeens 2 cupmaten groter dan mijn bh. Toen bestelde ik nog een andere bikini via Hunkemöller en die moest een cupmaat kleiner dan de bh maat die ik altijd heb... En ja, mijn bh maat klopt gewoon haha := 8)7


Daarom geef ik ook als tip dat de maten zijn aangevuld. Maar wat jij zegt daar herken ik niks van. Ik heb al ontzettend veel bh's en bikini's van de hunkemöller en allemaal in dezelfde maat... ik hoef het eigenlijk niet eens te passen als mijn maat er tussen zit. De broekjes zin. wel af en toe een twijfel geval maar ik val ook gewoon een beetje tussen de 2 maten in.


Hmm, dat is bijzonder. Mijn moeder, zusje en vriendin hebben hetzelfde gehad. Misschien ligt het ook aan het model. Ik weet het niet, maar ik word er soms echt gek van >;) Terwijl ik bij mijn bh’s dus heb wat jij zegt: kopen zonder te passen haha.

Mama3
Berichten: 1805
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 22:45

Lobke1998 schreef:
Wat zijn er toch veel leuke bikini's <3

Ik heb nu deze van Lascana, echt heel fijn!
Twijfelde enorm over de kleur want vond alle kleuren zo gaaf, maar uiteindelijk toch voor donkerblauw gegaan omdat ik ook al een rode bikini had.

[ [url=m/xOtM4N.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een leuke! Kunnen de bandjes eraf? Ik zoek er nog eentje waar ze ervan af kunnen.