Ben ik mislukt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Goof

Berichten: 28822
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 17:58

Ts, je bent niet AL 17, je bent PAS 17. Je staat aan het begin van je leven, alles gaat nog op je pad komen, geen zorgen.

Kimmie25501

Berichten: 7566
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-18 18:02

Ik vind zoenen op 14/15 normaal, seks rond 16/17

Lante

Berichten: 11385
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Frl

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 18:13

Jakkes, niks aan die onzekerheid op die leeftijd, herkenbaar hoor! Had ik toen ook.
Lekker jezelf blijven en open staan om nieuwe contacten te maken. Misschien eens iemand vragen of je mee mag die wel uit gaat of iets dergelijks. Wordt je wereld wat groter van. Met jouw looks is niks mis hoor! Succes!

KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 18:14

Gelukkig is er niks "normaals" :D
Je bent pas 17, mijn vriend was 25 toen hij mij leerde kennen en had toen nog nooit gedate of wat dan ook. Ik ken veel mensen die pas laat zijn gaan daten of een relatie hadden.

Je bent een leuke meid en je hebt tijd genoeg! :(:)

purny

Berichten: 27514
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 18:15

Maar waarom vind je dat normaal? Of omdat je omgeving het allemaal al op die leeftijd heeft gedaan?
Het komt vanzelf wel hoor als de tijd en het moment ervoor is

Century

Berichten: 5986
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 18:17

En je moet het zeker niet doen 'zodat de eerste keer maar geweest is'. Dat is imo altijd een slechte reden.

Kimmie25501

Berichten: 7566
Geregistreerd: 19-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-18 18:17

Bedankt!
Ik had altijd het idee dat die leeftijd wel gangbaar was ofzo, idk.

karijn

Berichten: 5408
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 18:28

Kim: Ik heb je leren kennen als een spontane meid, oprecht geïnteresseerd in mensen en de wereld. Je bent pienter, slim, je hebt het almighty Oelbert afgemaakt (itt mij). Dat jij nog geen vriendje hebt, komt omdat jongens op jouw leeftijd nog niet verder kijken dan waar de pijpjes van hun boxershort ophouden, om het even plat te zeggen (uitzonderingen daar gelaten).

Er zit geen leeftijd vanaf welke er gezoend moet worden en of er sex bij komt. Ja, op jouw leeftijd had ik ook nog nooit gezoend en ja, ik vond dat ook niet leuk. Ik was ook best onzeker over mezelf. Maar er komt echt een eerste keer! Geef het de tijd en ga gewoon leuke dingen doen.

Slagroomsoes

Berichten: 1749
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 18:40

Je bent zeker niet mislukt!

Ik was zelf 17 toen ik voor het eerst zoende.. Het kwam voor mij ook totaal onverwachts. Ik was namelijk helemaal niet op zoek en dacht ook dat ik voor altijd alleen zou blijven :P En die jongen.. is nog steeds de enige waar ik mee gezoend heb en ik heb ook nog steeds een relatie met hem (ik ben nu 20) :) Ik was 18 toen we voor het eerst seks hadden en we hadden toen ook al een halfjaar verkering, maar ik was er gewoon nog niet aan toe en dat respecteerde hij (gelukkig).

Wat ik hiermee wil zeggen, is dat het vanzelf wel komt! Zoals ze altijd zeggen: op ieder potje past een dekseltje :))

Lukasje
Berichten: 11293
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 18:45

Kimmie25501 schreef:
Ik vind zoenen op 14/15 normaal, seks rond 16/17



Maar nee! Er staat toch geen leeftijd op? De meesten die op jongere leeftijd al zoenen en sex hebben, doen dat vaak om erbij te horen, omdat ze denken dat het zo moet. Soms is de grens tussen "hip zijn" en "easy to get" erg dun hoor.

Geniet van je jeugd, je paardjes en de rest komt heus vanzelf. Geen zorgen maken! Ook ik heb naar je foto's gekeken en geloof ons nou maar dat je een leuke, knappe meid bent +:)+ .

bethje31
Berichten: 636
Geregistreerd: 17-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 18:49

Oh Kim, dat gaat helemaal goed komen...ik was totaal niet populair op school, vond mezelf geen lekker ding en was heeeeel laat met alles...nu woon ik in Frankrijk, met een stoere boer/rugbyman en zwanger van mijn eerste op mijn 38ste...ja...weer laat dus..ha ha, nou ja iedereen heeft zijn eigen ritme denk ik dan maar!

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 18:52

Als ik het zo lees, zouden heel, heel veel mensen met jou 'mislukt' moeten zijn, en geen van allen zijn ze het daadwerkelijk :)

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 18:53

Je bent niet mislukt.. Je bent een prachtige meid!!
Ik heb juist het omgekeerde gehad, was overal heel snel mee. Zoenen/sex enz. Had altijd veel aandacht. Nu ik ouder ben, had ik liever met alles willen wachten tot ik er echt aan toe was en dan het "speciaal" bleef.:)

anjali
Berichten: 15119
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 19:23

Ik heb een Rooms-Katholieke achtergrond, en daar is het ideaal om jezelf te bewaren voor de ware. Vergooi jezelf niet aan iemand die niet van je houdt.Je bent nog heel erg jong en je hebt 2 eigen paarden volgens je profiel.Ga daar heerlijk van genieten!

Kimmie25501

Berichten: 7566
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-18 19:38

Ah bedankt weer voor al jullie lieve berichten! Ik voel me al weer een stuk beter haha. Genieten van het leven ga ik zeker doen en doe ik eigenlijk al. Nu rustig wachten op “de ware”

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 19:52

Kimmie25501 schreef:
Ah bedankt weer voor al jullie lieve berichten! Ik voel me al weer een stuk beter haha. Genieten van het leven ga ik zeker doen en doe ik eigenlijk al. Nu rustig wachten op “de ware”

Komt helemaal goed TS! Ik was 19 toen ik voor t eerst een jongen zoende en heb nu sinds 2 jaar een geweldige relatie, ik ben nu 24. Maar ik kan me wel vinden in je gedachten, tot ik een vriend kreeg dacht ik ook altijd dat ik mee kon doen aan soortgelijke programmas haha.. zelfs soms aftellen met 'oh nu nog zoveel verjaardagen' xD

Kimmie25501

Berichten: 7566
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-18 19:55

Dat is echt zo waar hahaha. Eigenlijk had ik in mijn hoofd dat ik voor mijn 18e ontgroend moet zijn :')

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 19:58

Kimmie25501 schreef:
Dat is echt zo waar hahaha. Eigenlijk had ik in mijn hoofd dat ik voor mijn 18e ontgroend moet zijn :')

Hahaha xD als je t maar niet als goed voornemen stelt op oud en nieuw :P

Lestrange01

Berichten: 2809
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 20:01

Ik ken het hoor, pas op mijn zeventiende kuste ik mijn vriendin voor het eerst (lange afstandsrelatie), nog nooit sex gehad, al heb ik er niet zo'n behoefte aan. Gelukkig is mijn vriendin net zo, zij is 19 en net zo onervaren als ik

Je hoeft je er niet voor te schamen, alles op zn tijd

verootjoo
Berichten: 35653
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 20:19

Voor je 18e is niet ‘normaal’ hoor. Ik hoorde pas op de radio dat de gemiddelde leeftijd om ontmaagd te worden 18 jaar is. Dat houdt in dat er sommigen idd voor hun 18e ontmaagd worden, maar ook heel veel pas (ruim) na hun 18e :)

BarbaLala

Berichten: 9613
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 20:22

Laat je nooit wijsmaken dat je mislukt bent, achter loopt of niet normaal bent :*

Ik snap dat je op jouw leeftijd onzekerheden hebt, dat hebben veel meiden.
Maar je bent volkomen normaal, alles op z'n tijd. De een is later dan de ander en daar is niks mis mee.
Ik zoende ook pas voor het eerst toen ik 16-17 was en had voor het eerst een serieuze relatie toen ik 19-20 was. Eerder was ik er niet klaar voor. Sommigen zijn later, ook helemaal niet raar of vreemd.
Je kan het forceren maar daar heb je helemaal niks aan, leef je leven en als het moment zich voordoet merk je dat vanzelf :)

Snowie17

Berichten: 159
Geregistreerd: 09-05-18
Woonplaats: Flevoland

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 21:39

ik ben 16 en ik heb precies hetzelfde. Ik heb een half jaar geleden een lichte depressie gehad en ik heb 2 maanden geleden te horen gekregen dat ik geen kinderen kan krijgen (dit is niet om alle aandacht op mij te betrekken...) hierdoor ben ik nog onzekerder geworden. maar ik ben gewoon een laatbloeier met heel veel dingen, als je alles op een rijtje zet dan kan ik wel huilen omdat ik me zo rot voel. Ik wil alleen maar even zeggen dat je niet de enige bent. ik voel me raar en anders dan andere kinderen van mijn leeftijd.

horses_m

Berichten: 1661
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 21:44

maak je alstjeblieft niet zo druk ! 17 en nog geen seks ? Nou persoonlijk vindt ik 17 ook behoorlijk jong voor seks.. maar ik ben daarin best ouderwets :')

Even een opkikkertje misschien.. 23,5 jaar, nog nooit een vriend gehad nog nooit gezoend en jep een maagd !
Zit ik er mee ? Meeste tijd niet, boeiend komt vanzelf.. af en toe een dag dat ik er behoorlijk mee kan zitten maar zoals ik al zei kan ik dat snel om schakelen naar het komt vanzelf :)

LiannePuthzy

Berichten: 7000
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 21:53

Kimmie25501 schreef:
Ik vind zoenen op 14/15 normaal, seks rond 16/17

Waarom normaal?
Ik was denk 18 toen ik voor het eerst zoende en net na mijn 19e verjaardag had (en heb nog steeds) mijn eerste vriendje

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 21:56

Hi!

Ik heb een aantal jaar geleden ook zo'n zelfde topic geopend ([MWS] 18 jaar en nog nooit gezoend?) dus ik kan zeker begrijpen hoe je je voelt!
Ik werd er erg onzeker door, voelde me lelijk, was angstig wanneer iets intiem werd etc. Dacht ook dat ik forever alone zou zijn en met een stel paarden (in plaats van katten :))) zou eindigen.

Nu, 4 jaar na dat topic, heb ik sinds een jaar een vriendin en dat was ook mijn eerste échte zoen. Ik was dus 20. Daarvoor wel met jongens gedatet, maar was dan toch nog te onzeker om echt de stap te nemen. Vooral omdat ik dan toch niet echt die klik voelde ofzo, of toch niet helemaal op m'n gemak. Uiteindelijk is dat wel te verklaren doordat ik gewoon hartstikke gay ben :') Of bi (denk ik), dat weet ik niet (zeker). Moet ik eerst nog een keer uitproberen :))
Ik ben uiteindelijk trouwens erg blij dat ik mezelf niet heb doorgedrukt door bijvoorbeeld seks te hebben met iemand waar ik me er niet 100% zeker over voelde. Doordat ik heb gewacht, heb ik met alles een fijne eerste ervaring gehad en daar ben ik erg blij mee!

Anyways, het is gewoon belangrijk dat je dicht bij jezelf blijft. Doe je niet anders voor dan je bent. 17 valt ook nog heel erg mee hoor, echt! Het komt allemaal wel goed :)