Ben ik mislukt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 22:06

Even heel zwart wit; als je het echt echt wil kan je het zo regelen door op de eerste en beste jongen af te stappen voor een date en hopen dat van het een het andere komt :+ Maar dat moet je helemaal niet willen.

Ik ben inmiddels 20 en ik ben de jongen gewoon nog niet tegen gekomen. Nou ben ik heel happy single , vreselijk introvert en hou er (over het algemeen, paar uitzonderingen) ook helemaal niet van aan iemand 'vast' te zitten wat het voor mij ook gewoon moeilijk maakt om die uitzondering iemand te vinden die bij mij past. En dat heb ik maar te accepteren als ik het scenario van hierboven niet wil. Inmiddels heb ik het geaccepteerd, schaam me er niet meer voor en vind het wel allemaal best zo. Dat is even een proces waar je doorheen moet, maar je bent zeker niet alleen.

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 22:15

Schat, ik ben 30 en nog nooit iets serieus geworden. Het komt wanneer het komt, zeker als je liever niet op een jongen afstapt. Laatst nog op date geweest en meneer had het gelijk over onze kinderen?!!
Doei, nee en ik hoef geen 2de afspraak.

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 22:15

Lieve Kim , op de eerste plaats ben jij niet mislukt ! Je bent een mooie jonge dame van 17 jaar. Blijf gewoon jezelf .

Kimmie25501

Berichten: 7564
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-18 09:00

Ah bedankt weer voor jullie lieve berichten! Ik moet oprecht zeggen dat ik me veel minder zorgen maak. Soms had ik echt dat ik 's avonds in bed lag en dacht "oliebol, weer een dag voorbij en weer niks gebeurd of ook maar een stap verder". Dan ging ik me echt zorgen maken enzo. Slecht moment als je eigenlijk moet slapen :') Gelukkig ben ik dus niet de enige, fijn om te weten! :j

LisaaSophie

Berichten: 622
Geregistreerd: 17-02-13
Woonplaats: Naaldwijk(westland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 09:13

Kimmie25501 schreef:
Wat lief zijn jullie zeg! Ik moet er bijna van huilen! Dat zou alleen een beetje gek zijn omdat ik in een kamer vol met mensen zit _O-

Ik wil heel graag uit gaan, maar helaas heb ik niet echt iemand om samen mee te gaan. Een paar vriendinnen van me Houden er niet van om dingen te doen zoals dat, andere vriendinnen hebben hun eigen clubje en daar kom ik liever niet tussen. Weer iemand anders met wie ik zou kunnen gaan verhuist na de vakantie naar Groningen en dat us helaas niet om de hoek hahaha.
In mijn vrije tijd ga ik vaak naar stal, of iets doen met vrienden. Maar eigenlijk moet ik dat echt vaker doen nu ik me dat bedenk


Ik weet niet waar je woont, denk uit de buurt, maar als je in de buurt woont zou ik het altijd gezellig vinden als je mee wilt gaan stappen :D

jorika1986

Berichten: 5217
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 09:17

Maak je geen zorgen! Een relatie en al dat soort ongein wat erbij komt kijken komt vanzelf.
Ik was zelf 23 toen ik voor het eerst seks had.

Inmiddels sinds 2012 weer niets. "want ook ik ben mislukt" hahahaha!
:D

Ik heb allemaal geen zin in Tinder enz enz enz. Ik kom 'de ware' vast een keer tegen in het echie.
Maar ik ben niet actief op zoek, vind het wel prima zo.

Cavaletto

Berichten: 467
Geregistreerd: 18-06-11

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 09:21

Maak je geen zorgen. Wat de anderen hier zeggen is helemaal waar! En...ik heb ook even op joiw profiel gekeken: ik zie een knappe vrouw met een mooie uitstraling. Helemaal niks mee!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 09:30

Straks ben je er juist blij mee dat je er niet perse als eerste bij was! Zoenen (en eventueel meer) is pas echt leuk als het met iemand is die je echt leuk vindt! Op jouw leeftijd hoeft dat echt nog niet de ware te zijn maar ook weer niet de eerste beste die "wil".

Ik had op jouw leeftijd dezelfde onzekerheid. Achteraf bleken er best wel jongens geweest te zijn die me leuk vinden maar gewoon bang waren dat ik vast geen interesse zou hebben..

Geef het lekker de tijd en als je iemand tegen het lijf loopt mag jij ook de eerste stap zetten. Ruim 10 jaar geleden zei ik tegen mijn man simpelweg "ik vind je leuk". Inmiddels zijn we ruim 4 jaar getrouwd, hebben 2 kindjes en zijn nog steeds knettergek op elkaar!

Kimmie25501

Berichten: 7564
Geregistreerd: 19-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-18 09:38

LisaaSophie schreef:
Kimmie25501 schreef:
Wat lief zijn jullie zeg! Ik moet er bijna van huilen! Dat zou alleen een beetje gek zijn omdat ik in een kamer vol met mensen zit _O-

Ik wil heel graag uit gaan, maar helaas heb ik niet echt iemand om samen mee te gaan. Een paar vriendinnen van me Houden er niet van om dingen te doen zoals dat, andere vriendinnen hebben hun eigen clubje en daar kom ik liever niet tussen. Weer iemand anders met wie ik zou kunnen gaan verhuist na de vakantie naar Groningen en dat us helaas niet om de hoek hahaha.
In mijn vrije tijd ga ik vaak naar stal, of iets doen met vrienden. Maar eigenlijk moet ik dat echt vaker doen nu ik me dat bedenk


Ik weet niet waar je woont, denk uit de buurt, maar als je in de buurt woont zou ik het altijd gezellig vinden als je mee wilt gaan stappen :D


Ik kom uit Breda :)

Verder wat een lieve verhalen komen er weer voorbij! Leuk!

Wings_love

Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 09:48

Ik moest zo aan mezelf denken toen ik je OP las. Ik dacht precies zo. Ik ben te laat, niemand vind me leuk, ik ben gewoon niet aantrekkelijk.. En vervolgens alle dingen zien die wat minder mooi zijn. Terwijl ik er heilig van overtuigd ben dat iedereen juist heel veel mooie dingen heeft, zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant.
Pas jaren later ontdekte ik dat er meerdere jongens mij leuk vonden, maar dat nooit durfden te zeggen. Pas op mijn 24ste begon mijn eerste relatie met een jongen(man) waar ik me zo vertrouwd bij voel dat ik alles durf en wil. En als gevolg daarvan zie ik alle dingen die wel leuk aan me zijn.

Maar toen ik hem vroeg hoe hij op de middelbare school was, zei hij dat hij nooit aan een relatie toe was geweest toen. Niet eens naar meisjes keek eigenlijk. Dus, neem de tijd. Denk niet te laag over jezelf en zie wat er op je pad komt.
Achteraf gezien denk ik dat ik spijt had gehad als ik "het" al eerder had gedaan. Er staat gewoon geen leeftijd voor en puberjongens zijn er vaak ook nog niet echt aan toe.

Ps: wat goed dat je dit op bokt durfde te delen! Zoals je ziet hebben heel veel mensen die onzekerheden gehad vroeger. En zijn er nu heel veel heel gelukkig in een relatie die wellicht iets later begonnen is dan de middelbare school. Enne, doe jezelf niet tekort hoor! Ik vind je prachtig!

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 10:06

Loslaten dat je mislukt of te laat bent. Het komt allemaal wanneer het komt en op welke leeftijd dan ook, het is altijd goed :)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 10:26

Is helemaal niet raar TS, ik was 16 toen ik ging zoenen en daarna pas om mijn 19e weer een keer iets met een jongen gehad. Ik vond het allemaal niet heel boeiend en nodig tot mijn 19e. :)

0Lunerancea0

Berichten: 200
Geregistreerd: 03-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 10:30

Schattebout, niemand is 'mislukt' en jij al helemaal niet! Iedereen leeft gewoon op zijn eigen tempo en om eerlijk te zijn, waarom zo'n haast? Laat het lekker op je af komen. Vroeger wilde ik altijd volwassen zijn, nu wil ik weer jong en onbezorgd zijn. Geniet gewoon van de dingen in je leven en grijp een kans als die je aangeboden wordt. Meestal komen mooie dingen onverwacht en juist niet als je zoekt.

Ikzelf was ook 'pas' 17 toen ik voor het eerst zoende. Dat kwam vrij onverwacht en achteraf was dat helemaal niet wat ik wilde en was die jongen helemaal niet zo leuk. Sindsdien (ben nu 22) nooit meer gezoend, heb ook nog nooit een relatie gehad. Ik ben behoorlijk introvert en heb het een en ander aan psychische problemen/ jeugdtrauma's wat contact maken met mensen er ook niet makkelijker op maakt. Toen ik iets jonger was dan jij voelde ik me ook 'mislukt'. Andere meiden praatten over jongens en kleding, ik was daar totaal niet mee bezig (en nog steeds eigenlijk niet veel). Inmiddels zit ik er niet meer zo mee. Maar wat ik wel geleerd heb is dat je zelf ook actie moet ondernemen. Niet iedere jongen gaat op jou afkomen en je met een gitaar onder je balkon zingen over wat je voor hem betekent. Als je iemand leuk vindt, gewoon zelf erop af stappen a la 2018 ;)

En echt, ik krijg vaak genoeg te horen dat ik een mooi lichaampje heb, een knap gezichtje of een leuke lach. Nou ... dat wil je ook niet. Die jongens zijn slecht nieuws.

Om me heen zie ik ook nog voldoende mensen die nooit een (of niet vaak een) relatie hebben gehad of nooit gezoend hebben. Die dingen komen vanzelf. Je kan denk ik beter wachten en dan meteen een goede aan de haak slaan dan nu ergens induiken 'omdat het zo hoort' en er slechte ervaringen aan over houden. Good things come to those who wait ;)

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 10:40

ik heb alleen de eerste pagina gelezen maar op jouw leeftijd was ik precies zo.

onzeker, twijfelde altijd aan mezelf en mijn vriendinnen hadden altijd vriendjes en waren al veeeeel volwassener dan ik.

heb ik er spijt van? Nee, want hoe onzeker ik toen was ben ik nu niet meer.
ik denk dat ik aardig ben opgedroogd inmiddels. en ben nu 25... dus wat ik wil zeggen... schoonheid en aandacht van mannen komt met de jaren.

de voor foto bespaar ik je maar dit ben ik nu:
Afbeelding

Kimmie25501

Berichten: 7564
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-18 13:41

Wauw! Wat ben je mooi Lienek!
Verder bedankt allemaal!

LisaaSophie

Berichten: 622
Geregistreerd: 17-02-13
Woonplaats: Naaldwijk(westland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 15:24

Kimmie25501 schreef:
Ik kom uit Breda :)

Verder wat een lieve verhalen komen er weer voorbij! Leuk!


Aaah Breda! Super leuk zeg! Ben daar een keer uit geweest en vond het super gezellig daar! Als je een keer samen wilt, stuur mij maar een pb ;)

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 15:56

Dit topic is echt hartverwarmend :D
Zoveel lieve reacties! Iedereen in dit topic is heel goed gelukt :))

NYC2B
Berichten: 6215
Geregistreerd: 07-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 16:08

Oh lieverd ik ben 23 en heb pas op m’n 21 gezoend en meer.
Heb zelf ook (nog steeds) nooit een vriend gehad ;) is niks geks aan.

Ik ken het gevoel wel hoor! Maar sommige mensen zijn gewoon laatbloeiers :D niks mis mee.

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 16:11

LisaaSophie schreef:
Kimmie25501 schreef:
Ik kom uit Breda :)

Verder wat een lieve verhalen komen er weer voorbij! Leuk!


Aaah Breda! Super leuk zeg! Ben daar een keer uit geweest en vond het super gezellig daar! Als je een keer samen wilt, stuur mij maar een pb ;)


Ik ga mee!

Kimmie25501

Berichten: 7564
Geregistreerd: 19-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-18 22:21

Ik heb haar een pb gestuurd voor na 14 juli, als je het echt meent, zal ik je dan ook een pb sturen om mee te gaan?

Verder bedankt iedereen!

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 22:50

Meisje, laat je niet zo intimideren door anderen of wat tegenwoordig de norm is. Ik schrik er van dat je voor je 18e gezoend én sex moet hebben gehad.
Ben trots op jezelf dat je niet zo’n meeloper bent als de rest... bewaar dit voor de ware.

Mijn vriend en ik zijn elkaars ‘eerste’ liefde. Zo mooi en fijn dat we niet alle 2 hiervoor al x bedpartners hebben gehad.

Jouw prins komt, geloof me!

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 22:55

Lieve ts, je bent niet mislukt!
Je bent om te zien een hartstikke leuke meid en zo via internet kom je over als een lief en zorgzaam mens.
Misschien heb ik makkelijk praten, ik heb (nog?) totaal geen interesse in uitgaan en relaties. Maar je bent pas 17, er kan nog zoveel gebeuren! Maak je geen zorgen over je liefdesleven.
Je hebt geen vriendje (of vriendin) nodig, je kunt beter gelukkig zijn met jezelf. Zeker in deze leeftijd waarin relaties vaak nog niet lang duren moet je niet afhankelijk zijn van een relatie om gelukkig te zijn.


Onzekerheid is niet erg, maar geniet van je paard(en)! Als je tevreden bent met wat er wel is, komt het allemaal wel goed.

Dizzy505
Berichten: 1587
Geregistreerd: 03-03-12

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 23:46

Ts, het ligt echt niet aan jou. Het ligt ook gewoon aan je leeftijd, jongens worden later volwassen. Ik begin nu pas te merken dat jongens waarmee ik op de middelbare school zat nu pas interesse in meiden krijgen. De meeste zijn nu 19 dus dat is ook wat later. Meiden hebben vaak eerder intersse in jongens als andersom. En dan de eerste jaren denken de meeste jongens alleen maar met hun slurf in plaats van met hun hersens waardoor ze weer kiezen voor iets wat makkelijk te pakken valt.
Dat is mijn ervaring er mee, het komt echt wel goed TS. Je bent niet raar of anders, heel veel mensen die nog geen seks hebben gehad. Er is absoluut niks raars aan.

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 00:13

Kimmie25501 schreef:
Ah bedankt weer voor jullie lieve berichten! Ik moet oprecht zeggen dat ik me veel minder zorgen maak. Soms had ik echt dat ik 's avonds in bed lag en dacht "oliebol, weer een dag voorbij en weer niks gebeurd of ook maar een stap verder". Dan ging ik me echt zorgen maken enzo. Slecht moment als je eigenlijk moet slapen :') Gelukkig ben ik dus niet de enige, fijn om te weten! :j


Ach meis ik ben 20 en heb ook nog geen vriend, ook nooit gehad :) ooit zal dat vast wel komen ( hoop ik dan haha) maar maak je niet teveel druk daarom!

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 00:16

Kimmie25501 schreef:
Ik heb haar een pb gestuurd voor na 14 juli, als je het echt meent, zal ik je dan ook een pb sturen om mee te gaan?

Verder bedankt iedereen!


Ja ik meen het hoor! :)
Moet ik wel even kijken hoe ik dat doe met vervoer, maar zal wel goed komen!